nikosal Posted November 22, 2008 Share Posted November 22, 2008 Έλαβα χτες ένα βιβλίο έκπληξη, με τίτλο Φαντασιογραφία και υπότιτλο "Βιβλιογραφία έργων αναφοράς επιστημονικής φαντασίας στην Ελλάδα, 1971-2007", από το Σπύρο Α. Βρετό και τις Μεταμεσονύχτιες εκδόσεις. Είναι ένα βιβλιαράκι 140 σελίδων μικρού μεγέθους, όμορφα φτιαγμένο και γεμάτο πληροφορία για κάθε τι που έχει να κάνει με την εφ στην Ελλάδα (από εκδοτική άποψη και πάντα για έργα που αναφέρονται ή αφορούν την εφ, όχι μυθιστορήματα) τα 36 αυτά χρόνια. Τους πίνακες βιβλίων κλπ. συνοδεύουν αρκετά επεξηγηματικά σχόλια. Υπάρχει και κεφάλαιο για τα forums και blogs, όπου φυσικά αναφέρεται και το δικό μας. Του έριξα μια ματιά χτες, δεν είναι μεγάλο εξάλλου, αλλά σχόλια θα κάνω μόλις το δω λίγο περισσότερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted November 22, 2008 Share Posted November 22, 2008 (edited) Πολύ ενδιαφέρον, Nikosal. Κυκλοφορά στα βιβλιοπωλεία γενικώς ή μόνο σε κάποια στέκια άραγε? Edited November 22, 2008 by Dain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted November 22, 2008 Author Share Posted November 22, 2008 Όχι, τι στέκια, κανονικό βιβλίο είναι. Σίγουρα σε όλα τα βιβλιοπωλεία, υποθέτω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted November 22, 2008 Share Posted November 22, 2008 Ναι, εννοούσα μήπως μπορεί να βρεθεί μόνο στα ειδικά βιβλιοπωλεία. Υοu know. Cube, Solaris και τα σχετικά. Αργότερα που θα κατέβω Αθήνα θα το ψάξω σίγουρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted January 2, 2009 Share Posted January 2, 2009 Το διάβασα και το σχολίασα εδω. Έξυπνα οργανωμένο και χαριτωμένο στην εμφάνιση. Αρκετά κομψό, αλλά -πεστε με τσίπη αν θέλετε- πολύ ακριβό. Δεν έπρεπε με τη μορφή που έχει να κοστίζει πάνω από 10 ευρώ κι η τιμή του είναι γύρω στα 12 με 13. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.