Jump to content

Φαντασιογραφία


Recommended Posts

Έλαβα χτες ένα βιβλίο έκπληξη, με τίτλο Φαντασιογραφία και υπότιτλο "Βιβλιογραφία έργων αναφοράς επιστημονικής φαντασίας στην Ελλάδα, 1971-2007", από το Σπύρο Α. Βρετό και τις Μεταμεσονύχτιες εκδόσεις. Είναι ένα βιβλιαράκι 140 σελίδων μικρού μεγέθους, όμορφα φτιαγμένο και γεμάτο πληροφορία για κάθε τι που έχει να κάνει με την εφ στην Ελλάδα (από εκδοτική άποψη και πάντα για έργα που αναφέρονται ή αφορούν την εφ, όχι μυθιστορήματα) τα 36 αυτά χρόνια. Τους πίνακες βιβλίων κλπ. συνοδεύουν αρκετά επεξηγηματικά σχόλια. Υπάρχει και κεφάλαιο για τα forums και blogs, όπου φυσικά αναφέρεται και το δικό μας. Του έριξα μια ματιά χτες, δεν είναι μεγάλο εξάλλου, αλλά σχόλια θα κάνω μόλις το δω λίγο περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρον, Nikosal. Κυκλοφορά στα βιβλιοπωλεία γενικώς ή μόνο σε κάποια στέκια άραγε? :)

Edited by Dain
Link to comment
Share on other sites

Όχι, τι στέκια, κανονικό βιβλίο είναι. Σίγουρα σε όλα τα βιβλιοπωλεία, υποθέτω.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, εννοούσα μήπως μπορεί να βρεθεί μόνο στα ειδικά βιβλιοπωλεία. Υοu know. Cube, Solaris και τα σχετικά. Αργότερα που θα κατέβω Αθήνα θα το ψάξω σίγουρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το διάβασα και το σχολίασα εδω. Έξυπνα οργανωμένο και χαριτωμένο στην εμφάνιση. Αρκετά κομψό, αλλά -πεστε με τσίπη αν θέλετε- πολύ ακριβό. Δεν έπρεπε με τη μορφή που έχει να κοστίζει πάνω από 10 ευρώ κι η τιμή του είναι γύρω στα 12 με 13.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..