Jump to content

Out of Reality....


Bardoulas©
 Share

Recommended Posts

Ένα στοιχειωμένο, νεοκλασικού ρυθμού και μεσαιωνικής διακόσμησης σπίτι, με μια τεράστια αυλή που φιλοξενεί πολλά και σπάνια είδη φυτών κρύβει ένα τεράστιο μυστικό. Άπειρες παγίδες, κατάρες που πηγάζουν από τα βάθη των αιώνων και απέθαντοι που τριγυρίζουν στους αρχοντικούς διαδρόμους, προστατεύουν καλά αυτό το μυστικό. Όμως όσοι επιχείρησαν να ανακαλύψουν αυτό το μυστικό δεν είχαν καλή τύχη. Όσοι δεν πέθαναν, και δεν ήταν και πολλοί, βγήκαν τρελοί από εκεί μέσα. Ποτέ κανείς δεν κατάλαβε τα λόγια τους. Και ως εκ τούτου, κανείς δεν ανακάλυψε τι μυστικό κρύβει το Αρχοντικό.

Ίσως αυτή να είναι η ευκαιρία της ζωής σου. Αν νιώθεις πως δεν υπάρχει κάτι που μπορεί να σε σταματήσει, πως κανένας και τίποτα δεν σε τρομάζει και πως το ένστικτο επιβίωσής σου είναι ανεπτυγμένο, τότε εμείς σε προκαλούμε να μπεις μέσα. Εκτός από τις αμέτρητες εκπλήξεις που καλά κρύβει το Αρχοντικό, θα έχεις να αντιμετωπίσεις και τους υπόλοιπους σαν κι εσένα τυχοδιώκτες. Το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι μια σύντομη περιγραφή του εαυτού σου, συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα.

 

 

Όνομα:

 

Ιδιότητα:

 

Σύντομη εξωτερική περιγραφή:

Σύντομη εσωτερική περιγραφή:

Link to comment
Share on other sites

Όνομα: Τζινξ, ο Γελαστός Γκαντέμης

 

Ιδιότητα: Άνεργος κλόουν. Έχοντας μια μόνιμη ψύχωση πως είναι το alter ego μιας εξωγήινης γιγαντιαίας αράχνης, τρόμαζε τα παιδάκια στα πάρτι λέγοντας: «επιπλέουν, όλα επιπλέουν!». Έκτοτε αναζητά την αφορμή που θα τον κάνει να αποκαλύψει τον πραγματικό του εαυτό

 

Σύντομη εξωτερική περιγραφή: Άσπρο βαμμένο πρόσωπο, κόκκινη πλαστική μύτη (που όταν την πιέζεις κάνει ‘χονκ-χονκ’) και κόκκινα μαλλιά. Συνήθως φορά φούξια φαρδύ παντελόνι και κίτρινο πουκάμισο, ενώ συχνά κρατά και ένα κίτρινο στρογγυλό μπαλόνι.

Σύντομη εσωτερική περιγραφή: Διαταραγμένη προσωπικότητα. Το διαρκές χαμόγελό του είναι μάλλον πλασματικό.

Link to comment
Share on other sites

Onoma: Jack Waits aka dead man

 

Idiothta:Poihths.Nomizei oti einai o William Blake, alla einai apla axrhstos sthn poihsh.

 

Eksoteriki perigrafh:Konta mayra mallia,mayra matia,Foraei ena makry palto,psiles mpotes kai mia mplouza ma koukoula.

 

Esoterikh perigrafh:Einai nekros.

Link to comment
Share on other sites

Όνομα : Λόρν

 

Ιδιότητα : Είναι ένας Κλέφτης από τη Συντεχνία των Κλεφτών της Εράοθα. Έχασε το δρόμο του περνώντας από μία αλλοδιάστατη πύλη.

 

Εξωτερική Περιγραφή : Μαύρο στενό παντελόνι. Δερμάτινο προστατευτικό θώρακα και έναν μανδύα με αρκετές πτυχές. Έχει ύψος γύρω στο 1,65. Μαλλιά μαύρα μέχρι τους ώμους και έχει στην πλάτη του ένα μικρό σακίδιο. Κρατά πάντα στο χέρι του ένα κοντό σπαθί, το οποίο έχει κάποιες παράξενες ιδιότητες.

Edited by drowvarius
Link to comment
Share on other sites

Όνομα:

Γκάνλεφ ο Χλωμός

 

Ιδιότητα:

Νεαρός άνεργος που ταξιδεύει προσπαθώντας να καταλάβει γιατί βλέπει κάθε νύχτα φρικτούς εφιάλτες που περιλαμβάνουν από κομμένα μέλη που τα κατατρώνε διάφορα ζώα έως βασανιστήρια και ανακρίσεις.

 

Εξωτερική Περιγραφή:

Περί το 1,7μ. και με στενές πλάτες, ξεχωρίζει αμέσως από το αλβινικό άσπρο των μαλλιών του, το κάτωχρο παρουσιαστικό του, και τα πάλευκα μάτια του. Κυκλοφορεί συνήθως φορώντας ανοιχτόχρωμα ρούχα που φαίνονται μάλλον έντονα χρωματισμένα λόγω αντίθεσης.

 

Εσωτερική Περιγραφή:

Ταλαιπωρημένος μάντης και τηλεπαθητικός που δεν έχει ιδέα των δυνάμεων του.

Link to comment
Share on other sites

Όνομα:

Ορείον ο Φοίνικας

 

Ιδιότητα:

Περιπλανώμενος τυχοδιώκτης και μάγος εξ ανάγκης. Δίνει παραστάσεις από πόλη σε πόλη και βγάζει τα προς το ζειν. Το μοναδικό κόλπο που ξέρει να κάνει είναι να πέφτει στην φωτιά, να καίγεται και μετά να βγαίνει ζωντανός.

 

Εξωτερική Περιγραφή:

Ψηλός με κόκκινα μακρυά μαλλιά, κίτρινα μάτια και λευκή επιδερμίδα. Φοράει πάντα ένα μαύρο κουστούμι καποιά άλλης εποχής. Απαραίτητο συμπλήρωμα το ασημένιο μπαστούνι του που δεν το αποχωρίζεται ποτέ.

 

Εσωτερική Περιγραφή:

Ψιλοχαμένος. Διηγείται διαρκώς ιστορίες για την περίοδο που την γη την κυβερνούσαν τα πουλιά και τι ωραία που ήταν και πολλά ακόμα περίεργα.

Link to comment
Share on other sites

Όνομα:

Ζοθαρ ο πολύχρωμος

 

Ιδιότητα:

Πολεμιστής καταραμμένος να φοράει πάντα ρούχα που αλλάζουν χρώμα. Και σα να μην έφτανε αυτό είναι πάντα διαφορετικά σε κάθε ένδυμα και αταίριαστα μεταξύ τους. Και όχι μόνο...

 

Εξωτερική περιγραφή:

Φοράει καπέλο, πουκάμισο, παντελόνι, γάντια, παπούτσια, ζώνη, θηκάρι που αλλάζουν συχνά χρώμα. Το ίδιο ακριβώς σμβαίνει και με τα μαλλιά του, μόνο πως το κεφάλι του, τα φρύδια του και τα γένια του τα έχει βγάλει εντελώς. Τα μάτια του είναι πάντα γαλάζια και το δέρμα του ανοιχτόχρωμο και δεν αλλάζουν χρώμα παρά μόνο σε στιγμές μεγάλης ταραχής.

 

Εσωτερική περιγραφή:

Μονίμως εκνευρισμένος από τη πολυχρωμία του νιώθει άβολα για τα διάφορα χρώματα που εμφανίζονται πάνω του. Ιδίως για το ροζ...

Link to comment
Share on other sites

Αφού μαζευτούν και άλλοι "παίκτες" πως θα λειτουργήσει το όλο θέμα; Θα "μπουν" δύο άτομα μέσα στο σπίτι και όποιον πάρει ο χάρος;

Link to comment
Share on other sites

Όνομα

Ιωσήφ Νοστράδαμος

 

Ιδιότητα

Διαλειπτικός μάντης, αστρολόγος. Προέρχεται απο μια παράλληλη στη Γη διάσταση, και εικάζεται πως είναι στενά συνδεδεμένος με το γήινο συνονόματο του, Μιχαήλ Νοστράδαμο. Κάνει τρομαχτικές προβλέψεις παρατηρώντας απο τα πιο πολύπλοκα (αστερισμοί, πλανήτες), μέχρι τα πιό απλά (μια καρέκλα σε συνάρτηση με τον τοίχο, ένας ζωγραφικός πίνακας), τις οποίες ξεχνάει πέντε λεπτά αφού τις ξεστομίσει/γράψει/ζωγραφίσει κλπ. Κάποιοι λένε οτι μπορεί να επιρρεάζει τις πιθανότητες και την τύχη, αλλα σιωπήθηκαν πολύ γρήγορα ωστε να μπορέσουν να το μεταφέρουν σε άλλους...

 

Εξωτερική Περιγραφή

Το δέρμα του είναι μελαψό, και στο πηγούνι του έχει μια υποψία γενιάδας. Τα μάτια του είναι διαφορετικού χρώματος: Μπλε και πράσινο. Το δέρμα του προσώπου του είναι ρουφηγμένο. Είναι μικρόσωμος, και έχει μακρυά και λεπτά δάχτυλα (στα χέρια του). Φοράει ένα μαύρο μανδύα και μαύρες μπότες, στο λαιμό του είναι τυλιγμένο ένα γκρίζο φουλάρι, και κρατάει μονίμως την τσάντα με τα όπλα/εργαλεία του.

 

Εσωτερική Περιγραφή

Μονίμως αγχωμένος και νευρικός. Συμπεριφέρεται σαν να μην υπάρχει χρόνος, και ο κόσμος είναι έτοιμος να καταστραφεί στα επόμενα δευτερόλεπτα. Όταν μένει μόνος του ή όταν είναι σε αδράνεια, βηματίζει πάνω-κάτω ανήσυχος μουρμουρίζοντας ακατάληπτα λόγια. Πολλές απο τις συμπεριφορές του είναι απλή μπλόφα, γιατι του αρέσει να παίζει με την ψυχολογία των άλλων. Τις περισσότερες φορές είναι νηφάλιος, αλλα σχεδόν ποτέ δεν το δείχνει.

Link to comment
Share on other sites

Το Μαύρο Ξωτικό κάνει μερικά δειλά βήματα προς την πόρτα.

 

Κοιτάει δεξιά και αριστερά :unsure: μπας και τον ακολουθεί κανείς...

 

Θέλει παρέα. Υπάρχει κανείς που να θέλει να το συντροφεύσει μέσα στο άδειο σπίτι;

Link to comment
Share on other sites

Ο Τζινξ, μόλις είχε περάσει την πόρτα του Αρχοντικού, και περιμένε οδηγίες για το που θα πάει. Είχε αρχίσει να προβληματίζεται για το ποιούς θα συναντήσει. Κυρίως γιατί προτιμούσε μικρά παιδάκια, που είναι και πιο ευκολόπιστα. Αν και με την γκαντεμιά που τον έδερνε, ήταν πλέον σίγουρος πως άλλα πράγματα θα συναντούσε.

 

ΥΓ: Το βραδάκι θα κάνει την είσοδό της στο παιχνίδι η εισαγωγή της πρώτης δοκιμασίας. Πήρα το θάρρος να την ξεκινήσω εγώ, ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

Μέσα στη μεγάλη αίθουσα, στο μεγάλο τραπέζι που έβλεπε στο τζάκι, κάθονταν όλοι οι διαγωνιζόμενοι, αναμένοντας την παρθενική τους δοκιμασία. Η πόρτα άνοιξε, και τα βλέμματα όλων εστιάστηκαν πάνω στο άτομο που τη διάβαινε. Ένας ηλικιωμένος, φορώντας ένα πολύ καλοραμμένο μαύρο κοστούμι και ημίψηλο καπέλο, πλησίασε στην ‘κεφαλή’ του τραπεζιού. Κρατούσε ένα μαύρο δερμάτινο χαρτοφύλακα. Ξεροβήχοντας αρχικά, ίσως για να επιβάλει ακόμη περισσότερο την παρουσία του, κοίταξε όλους όσους ήταν μέσα στην αίθουσα και άρχισε να τους μιλά: «Καταρχήν θα ήθελα να σας καλωσορίσω όλους. Γνωρίζω πως είχατε πολλές και σημαντικές δουλειές και τις παρατήσατε για να έρθετε εδώ. Σας υπόσχομαι πως δεν θα μετανιώσετε για αυτήν σας την απόφαση. Είμαι ο οικοδεσπότης σας στο Αρχοντικό. Θα σας αναγγέλλω κάθε φορά την τρέχουσα δοκιμασία σας και θα φροντίζω να έχετε ό,τι χρειάζεστε. Πιστεύω πως γνωρίζετε όλοι τους κανονισμούς. Έτσι, χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις…» είπε και διέκοψε λίγο την ομιλία του, μέχρι να βγάλει μέσα από τον χαρτοφύλακα ένα πακέτο με χαρτιά. Αφού έριξε μια πρόχειρη ματιά, συνέχισε: «Χωρίς λοιπόν περαιτέρω καθυστερήσεις, όπως έλεγα, σας παρουσιάζω την πρώτη σας δοκιμασία. Θα κάνω μία κλήρωση ενώπιόν σας, και θα διαλέξω δύο υποψήφιους. Οι δύο υποψήφιοι θα αγωνιστούν στο ευγενές άθλημα της μονομαχίας. Ένα άθλημα που διεξαγόταν από κυρίους που ήθελαν να προστατέψουν την τιμή τους. Τα δύο άτομα που θα εκλεγούν, θα καλεστούν να διαλέξουν ένα όπλο της αρέσκειάς τους, και μ’ αυτό θα προστατέψουν τη ζωή τους από τον αντίπαλό τους. Όμως θα έπρεπε να ήταν εδώ και μια κληρωτίδα». Άρχισε να κοιτάζει γύρω του και, αφού πέρασαν λίγα δευτερόλεπτα αμηχανίας, ζήτησε συγγνώμη από τους παίκτες και αποχώρησε από την αίθουσα για να φέρει την κληρωτίδα. Μόλις έκλεισε η πόρτα όμως, ενεργοποιήθηκε ένας μηχανισμός, και ακριβώς δίπλα από τον χαρτοφύλακα, εμφανίστηκε μια ένας μηχανισμός. Ήταν μια σφαίρα από κάγκελα, που στηριζόταν σε δύο μεταλλικές βάσεις, στη μία εκ των οποίων υπήρχε και μία μανιβέλα. Στο βάθος του διαδρόμου και έξω από την πόρτα, ακουγόταν ο μακρινός ήχος των βημάτων να σιγοσβήνει.

Link to comment
Share on other sites

Ο Λόρν αισθάνθηκε τη λαβή του σπαθιού του να θερμαίνεται ελαφρά. Ήξερε ότι κάπου δίπλα του υπήρχε μαγεία. Αυτή ήταν μία από τις ιδιότητες της μαγικής λάμας του. Όποτε υπήρχε μαγεία στο χώρο μπορούσε να την αντιληφθεί.

Λίγες στιγμές μετά την αποχώρηση του κουστουμαρισμένου ηλικιωμένου ένα…"πράγμα" εμφανίστηκε ξαφνικά στη μέση του τραπεζιού.

Μάλλον αυτό θα είναι η κληρωτίδα, σκέφτηκε ο Κλέφτης.

 

Κοίταξε γύρω του.

 

Στο ίδιο τραπέζι με αυτόν κάθονταν άλλοι έξι περίεργοι τύποι, που κοιτούσαν καχύποπτοι ο ένας τον άλλο.

 

Αριστερά του καθόταν ένας τύπος που έμοιαζε με γελωτοποιό. Κάνα δυο φορές που προσπάθησε να ξύσει τη μύτη του έβγαζε έναν παράξενο ήχο. Στο ένα του χέρι κρατούσε ένα αρκετά ενοχλητικό μπαλόνι το οποίο κάνα δυο φορές, παρασυρμένο από το ρεύμα – αυτό το σπίτι έμπαζε από παντού – είχε βρεθεί μπροστά στο πρόσωπό του.

 

Δεξιά του καθόταν ένας τύπος που φαινόταν φυσιολογικός, εξωτερικά τουλάχιστον. Ο Λόρν όμως ήταν σίγουρος ότι μία παράξενη μυρωδιά ερχόταν από το μέρος του.

 

Απέναντί του καθόταν ένας κατάχλωμος άντρας με λευκά μαλλιά. Το ενοχλητικό με αυτόν ήταν ότι αρκετές φορές ολοκλήρωνε τις προτάσεις κάποιου άλλου, λες και βρισκόταν μέσα στο μυαλό του.

 

Δίπλα σε αυτόν καθόταν ένας άλλος άνδρας με παρόμοια λευκό πρόσωπο, που κράταγε στο χέρι του ένα μπαστούνι. Λες να είναι αδελφός του άλλου; σκέφτηκε.

 

Λίγο πιο πέρα ήταν ένας άνδρας, που η σωματική του διάπλαση τον έκανε να μοιάζει με πολεμιστή. Από το λαιμό και πάνω δεν είχε ούτε μία τρίχα. Μάλλον έτσι θα είναι η μόδα στη χώρα του, σκέφτηκε Κλέφτης. Το παράξενο με αυτόν τον τύπο ήταν τα ρούχα του. Κάθε λίγο άλλαζαν χρώματα, τα οποία ήταν μάλλον παράταιρα μεταξύ τους. Κάποια στιγμή τον είδε να εκνευρίζεται αρκετά, όταν το καπέλο του πήρε ένα ροζ χρώμα.

 

Τέλος δίπλα στον εκνευρισμένο άνδρα με το ροζ καπελάκι καθόταν ένας μελαψός άνθρωπος, που είχε στα χέρια του μία τσάντα που φαινόταν γεμμάτη με κάτι. Το παράξενο με αυτόν ήταν τα μάτια του. Του θύμιζαν μία ράτσα σκύλων που υπήρχε στα βόρεια μέρη της Κεντρικής Ηπείρου της Εράοθα. Το ένα μάτι ήταν μπλέ και το άλλο πράσινο.

 

Παράξενους αντιπάλους θα έχω, είπε μέσα του ο Λόρν. Ασυναίσθητα έσφιξε τη λαβή του σπαθιού του, που ήταν καλυμμένο από το μανδύα του.

 

Στο βάθος άκουγε τα βήματα του ηλικιωμένου οικοδεσπότη να σβήνουν. Ελπίζω τουλάχιστον να φέρει και τίποτα να φάμε, σκέφτηκε ο Κλέφτης καθώς βυθιζόταν πιο πολύ στην αναπαυτική πολυθρόνα του.

Edited by drowvarius
Link to comment
Share on other sites

O Ζόθαρ εξέτασε προσεκτικά το ροζ καπέλο του λίγο πριν το κρύψει μέσα στο λαχανί πουκάμισό του. Το πρόσωπό του είχε αρχίσει να γίνεται μπλέ, τόσο από την αγωνία όσο και από το θυμό. Τα χερια του, καλυμμένα από θαλασσί γάντια, έπαιζαν με το γιακά του λαχανί πουκαμίσου του. Έβαλε το ένα παπούτσι του πάνω στο άλλο. Το αριστερό ήταν κόκκινο, το δεξί μουσταρδί, και τα δύο αταίριαστα με το σκούρο μωβ παντελόνι του. Τουλάχιστον η ζώνη του διατηρούσε ένα σχετικά αξιοπρεπές ζαχαρί, σε αντίθεση με το φούξια θηκάρι του. Το δεξί του χέρι όλο και πλησίαζε, προς το σπαθί του, το μόνο αντικείμενο πάνω του που είχε σταθερό χρώμα. Το βλέμμα του πήγαινε από πιθανό αντίπαλο σε πιθανό αντίπαλο. άραγε θα ήταν αυτός που θα πολεμούσε και αν ναι με ποιον;

Link to comment
Share on other sites

O Orion eri3e mia bariestimenh matia ston xwro. Eixe erthei edw gia na diaskedasei thn plh3h tou alla pros to paron htan polu bareta. Xasmourithke. Euxithike na monomaxouse autos prwtos gia na espage ligo h plh3h. Eixe polu kairo na niwsei dunates sygkiniseis. Koita3e tous upoloipous. O xlwmos nearos dipla tou ton koita3e perierga. Eixe dei polu para3enous tupous sta taksidia tou alla auth h suna3h sigoura htan h pio perirgh pou eixe brethei pote. Koita3e thn klhrwtida pou eixe emfanistei sto trapezi. Makari na gurnouse grhgora o tupos me to kostoumi. Xasmourithike 3ana kai buthistike sto kathisma tou...

Link to comment
Share on other sites

Ο Γκάνλεφ κοιτούσε νευρικά τους «συνδαιτημόνες» γύρω του, νιώθοντας τον αέρα βαρύ από τα ανάμικτα συναισθήματα που διαγράφονταν καθαρά γύρω του, όσο κι από το γεγονός ότι δεν ήταν καλός στη χρήση του ξίφους (άλλο αν ήταν καλός στο να πετάει πέτρες σε ζώα που τον απειλούσαν).

 

Τον ενοχλούσε έντονα η εξεταστική ματιά κάποιων, πόσο μάλλον το ύφος που έπαιρναν οι άλλοι όταν ασυναίσθητα συμπλήρωνε προτάσεις στις οποίες φαινόταν να είχαν κολλήσει.

 

Κάτι οι νευρικές κινήσεις των χεριών, κάτι οι εξίσου περίεργες με τη δική του εμφανίσεις των υπολοίπων (με την ιδιαιτερότητα ότι ήταν ο μόνος «ξεπλυμένος», όπως είχε ακούσει να τον αποκαλούν μια φορά), αποφάσισε να κάνει το πρώτο αποφασιστικό βήμα (!):

 

«Κρύο κάνει σήμερα, ε;»

Link to comment
Share on other sites

«Καλά ε! αυτά τα ρούχα πρέπει να γίνουν δικά μου. Θα προσελκύουν τα παιδιά ακόμα πιο πολύ. Χαχαχαχαχα… αλλά πρέπει να συγκεντρωθώ στο έργο μου. Το μυστικό του αρχοντικού είναι σίγουρα το alter ego μου. Η γιγαντιαία αράχνη. Με αυτή θα γίνω πιο δυνατός. Οπότε και πρέπει να επιβιώσω εδώ μέσα. Λοιπόν, τι θα έκανε ο Τζιμ ο Ζαβολιάρης αν ήταν στη θέση μου; Το βρήκα! Θα βγάλω από την κληρωτίδα το όνομά μου. Άλλωστε δεν τα πάω καλά με τα όπλα. Το κακό είναι ότι όλοι κοιτάζουν όλους. Και ο χλωμιάρης, και ο πολύχρωμος, και ο μαύρος και όλοι τους. Οπότε πρέπει να κάνω ταχυδακτυλουργικές κινήσεις, όπως ο Νικ ο Ταραμάς!» σκεφτόταν ο Τζινξ καθώς πλησίαζε την κληρωτίδα. Όμως, με λυμένο το αριστερό κορδόνι, τα πράγματα δυσκόλεψαν γι’ αυτόν. Παραπάτησε για να αποφύγει το γλίστρημα, όμως καθώς τέντωσε τα χέρια του, το μπαλόνι του μπλέχτηκε στο μηχανισμό της κληρωτίδας και, κάνοντας μια απότομη κίνηση, βρέθηκε όλος ο μηχανισμός και όλα τα μπαλάκια στο έδαφος. «Φτου!» ακούστηκε η φωνή του με εμφανή την αγανάκτησή του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ξαφνικά, ένας νέος σκοτεινός χαρακτήρας μπαίνει θεαματικά από την πόρτα!

 

Όνομα:Θείος ο Μεταλλικός

 

Ιδιότητα:Ο Θείος ο Μεταλλικός είναι μέλος του Τσίρκου "Η Εσωτερική Αποκάλυψη". Συγκεκριμένα, είναι μάνατζερ επιχειρήσεων και οικολογικός λειτουργός (Σκουπιδιάρης) του Διοικητικού Συμβουλίου της επιχείρησης. Χόμπι του είναι: ιππασία σφιγγών και η μελέτη Αναλυτικής Μορφολογίας της Όψιμης Ιμπρεσσιονιστικής Περιόδου.

 

Εξωτερική περιγραφή:Μαλλί ξανθό σε απόχρωση μήλου που το έχεις κόψει και το έχεις αφήσει εκτεθειμένο στο οξυγόνο. Βασικά το μαλλί πηγάζει από την κορυφή του κεφαλιού και είναι μακρύ μέχρι το πάτωμα, άρα δεν φαίνεται κάποιο άλλο μέρος του σώματος.

 

Εσωτερική περιγραφή:Ο Θείος ο Μεταλλικός είναι ένας τύπος με χιούμορ και ετοιμόλογος, αλλά δεν διστάζει να πετάει την κακία του. Είναι περιπετειώδης όταν τον συμφέρει (όταν έχει κάποιο όφελος) αλλιώς προτιμάει την ζεστασιά του τζακιού του. Δεν έχει πολλές συναναστροφές με άλλους ανθρώπους, εκτός από τα μέλη του Τσίρκου και τα μέλη της κλειστής του ομάδας απόκρυφων γνώσεων, των Καραμούζα μπόυς.

 

Κανείς δεν καταλαβαίνει ποιον κοιτάει, γιατί τα μάτια του είναι καλυμμένα από την πλούσια κόμη του. Κάθεται σε μιαν άκρη χωρίς να μιλάει, και περιμένει τον επόμενο γύρο, γιατί ήδη άργησε για την πρώτη δοκιμασία. Καταραμένο τσίρκο, πάλι έπρεπε να κάνει για δεύτερη φορά το νούμερο με τον ανεμιστήρα...

Edited by Throgos
Link to comment
Share on other sites

Ο Λόρν Παρακολουθούσε τον τύπο με την περίεργη μύτη να σηκώνεται και να κατευθύνεται προς το περίεργο αυτό κατασκεύασμα που ονομαζόταν "κληρωτίδα". Με ακόμη μεγαλύτερη έκπληξη τον είδε να μπερδεύει τα πόδια του και να πέφτει πάνω της. Και οι δύο μαζί στο τέλος κατέληξαν να βρίσκονται στο πάτωμα.

 

Μα, που τους βρίσκουν τέτοιους τύπους?, σκέφτηκε ο Κλέφτης.

 

Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε με θόρυβο και μπήκε μέσα κάτι μαλλιά με πόδια...

 

Ο Λόρν γούρλωσε τα μάτια του. Προσπαθούσε να εντοπίσει κάποια από τα χαρακτηριστικά του ατόμου που έβλεπε μπροστά του. Στο τέλος ξαναέκατσε στην καρέκλα του με ένα ύφος παραίτησης.

 

"Να δούμε τι άλλο μας επιφυλλάσσει η τύχη", μουρμούρισε στον εαυτό του.

Link to comment
Share on other sites

Ο Θείος ο Μεταλλικός περιεργάστηκε τους παράξενους ήρωες μέσα στο δωμάτιο... Με έκπληξη βλέπει έναν με εντελώς κιτς χρωματιστά ρούχα. Ξαφνικά εκεί που προσπαθεί να συνειδητοποιήσει το πόσα χρώματα υπάρχουν στην φορεσιά του, αυτά αλλάζουν προς χειρότερους συνδυασμούς αποχρώσεων. "Αυτός θα μπορούσε να έρθει μαζί μου στο τσίρκο..."σκέφτεται με περισσυλογή.

Εντωμεταξύ βλέπει ένα παράξενο μηχανικό όργανο στη μέση του δωματίου. Βλέπει και δύο από τους μελλοντικούς του αντιπάλους να κατευθύνονται προς αυτό. Τους βλέπει να σκοντάφτουν και να τσακίζονται κάτω, ενώ τα μπαλάκια της κληρωτίδας χύνονται στο έδαφος.

 

"Σκατά μελάτα" αναφωνεί. "Λες να έβαλαν τα ονόματα ή μήπως έχω κάποια ελπίδα να συμμετάσχω στην πρώτη δοκιμασία;"

Edited by Throgos
Link to comment
Share on other sites

Βλέποντας την όλη κατάσταση και, μυστηριωδώς, καταλαβαίνοντας τη φορτισμένη ατμόσφαιρα του δωματίου, ο Γκάνλεφ σηκώνεται ελάφρα σε υπόκλιση (αν και νιώθει λίγο γελοίος...): «Καλώς ήρθατε, αν και φοβάμαι ότι η υποδοχή δεν είναι και η καλύτερη... Καθήστε όπου βρείτε ελεύθερα, παρακαλώ - σε λίγο θα γίνει η κλήρωση για τους συμμετέχοντες στην πρώτη δοκιμασία, τη μονομαχία.» Καθήμενος πάλι, συμπληρώνει δειλά: «Θα επιλέξουμε ένα όπλο της αρεσκείας μας - όσοι λάβουμε μέρος.» Γυρνώντας προς τους υπόλοιπους, ρωτάει: «Μα το ναι, θα είναι ενδιαφέρον, τι λέτε κι εσείς;»

Link to comment
Share on other sites

"Αχά! Επιτέλους θα γίνει η κλήρωση! Πάλι καλά θα πάρω κι εγώ μέρος" σκέφτεται ο Θείος και εντωμεταξύ φέρνει νοητά στο μυαλό του τα όπλα που χρησιμοποιεί... "Ποιά άραγε να επιλέξω αν κληρωθώ; Θα κοιτάξω πρώτα ποιός είναι ο αντίπαλος"

Link to comment
Share on other sites

Μετά από μερικές ώρες αναμονής, ο Θείος αναρωτιέται:" Τι στο διάολο γίνεται εδω πέρα; Θα γίνει κάτι; Τόσες ώρες θα μπορούσα να έχω λούσει δύο ολόκληρες φορές το μαλλί μου! ". Καθώς σκέφτηκε όλους τους συνδυασμούς όπλων στο μυαλό του και έκανε ακόμα και εικονικές μάχες στο μυαλό του, και αφού δοκίμασε να φανταστεί κάθε πιθανή ή απίθανη κίνηση που μπορεί να κάνει κάθε ένας από τους αντιπάλους, αποκοιμήθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..