Jump to content

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ "HOTEL ZOO"


mariposa
 Share

Recommended Posts

Για τέταρτη συνεχή χρονιά το «Hotel - Ένοικοι Γραφής» (που επιμελείται και συντονίζει ο Μισέλ Φάις) προτείνει το πλαίσιο διηγηματογραφίας πρωτοεμφανιζόμενων πεζογράφων: το 2009 θα είναι το HOTEL ZOO.

Προσβλέποντας σε ιστορίες (5.000-7.000 λέξεων) όπου θα πρωταγωνιστούν ζώα, και δεν εξαντλούνται μόνο στην τρέχουσα αστική ζωοφιλία, ειδικά στις μέρες μας, με την εξαφάνιση σπάνιων ειδών της πανίδας, τα πειραματόζωα ή τα μεταλλαγμένα ζώα. Έτσι κι αλλιώς, ο ζωομορφισμός στην τέχνη της αφήγησης είναι ταυτόχρονα αρχετυπικός και μοντέρνος.

Σ΄αυτό το νέο λογοτεχνικό παιχνίδι γράφουν και κρίνουν: οι πεζογράφοι Άντζελα Δημητρακάκη, Ισίδωρος Ζουργός, Δημήτρης Σωτάκης, Κώστας Γκαζής (ο νικητής του περσινού «Hotel Internet») και η κριτικός λογοτεχνίας Λίνα Πανταλέων

 

Για περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν pdfs εδώ

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό. Διαγωνισμός ή "ελάτε να μας δείτε να διαγωνιζόμαστε μεταξύ μας;" :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Αντιγράφω από την Athens Voice

 

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά πραγματοποιείται ο πανελλήνιος θεματικός διαγωνισμός διηγήματος υπό τον τίτλο «Hotel - Ένοικοι γραφής» (που διευθύνει και συντονίζει ο Μισέλ Φάις), δίνοντας τη δυνατότητα σε νέους, πρωτοεμφανιζόμενους συγγραφείς να διακριθούν και να δημοσιεύσουν για πρώτη φορά.

Ο φετινός διαγωνισμός (Hotel Zoo) αναζητά ζωολογικές ιστορίες, διηγήματα δηλαδή στα οποία θα πρωταγωνιστούν ζώα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η θεματική του διαγωνισμού θα εξαντλείται στην τρέχουσα αστική ζωοφιλία, ειδικά στις μέρες μας που στην επικαιρότητα βρίσκονται η εξαφάνιση σπάνιων ειδών της πανίδας, τα πειραματόζωα ή τα μεταλλαγμένα ζώα.

Σ’ αυτό το νέο λογοτεχνικό παιχνίδι συμμετέχουν και κρίνουν οι πεζογράφοι Άντζελα Δημητρακάκη, Ισίδωρος Ζουργός, Δημήτρης Σωτάκης, Κώστας Γκαζής (ο νικητής του περσινού Hotel Internet), η κριτικός λογοτεχνίας Λίνα Πανταλέων, ενώ η εκδότρια Άννα Πατάκη και ο Μ. Φάις θα συμβάλουν στη διαμόρφωση των έξι καλύτερων ζωολογικών ιστοριών.

Οι συμμετέχοντες καλούνται να γράψουν ιστορίες από 5.000 έως 7.000 λέξεις και να αποστείλουν τα κείμενά τους ως την 30ή Ιουνίου 2009. Τέλη Σεπτεμβρίου θα ανακοινωθεί ο κατάλογος των 12 διακριθέντων. Έξι από αυτούς, σύμφωνα με την ψηφοφορία, θα επιλεγούν για τον τόμο, ενώ αρχές Νοεμβρίου θα παρουσιαστεί ο συλλογικός τόμος του “Hotel Zoo” (θα περιλαμβάνει και τα 4 διηγήματα των συγγραφέων που έγραψαν και έκριναν), όπου θα ανακοινωθεί και το όνομα του νικητή.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όσοι δεν έχουν εκδώσει πεζογραφικό βιβλίο. Τα διηγήματα πρέπει να είναι σε έντυπη μορφή, δακτυλογραφημένα με μονό διάστιχο και να συνοδεύονται από CD με το κείμενο σε ηλεκτρονική μορφή. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να στείλουν και ένα σύντομο βιογραφικό τους με στοιχεία επικοινωνίας ταχυδρομικά στις εκδόσεις Πατάκη, στη διεύθυνση Παναγή Τσαλδάρη 38, 104 37 Αθήνα, με την ένδειξη «Για το διαγωνισμό διηγήματος», υπόψη Γιώργου Πάντσιου (210 5205.651, 210 3650.051). Χορηγός επικοινωνίας είναι η ATHENS VOICE, ενώ ο διαγωνισμός διεξάγεται υπό την αιγίδα της WWF Ελλάς.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που και οι κριτές θα έγραφαν ήταν που με μπέρδεψε. Ευχαριστώ, κοριτσάκι.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία! Φύγαν από τη μέση ορισμένα φαβορί του φόρουμ που έχουν δημοσιεύσει βιβλία!

 

Πέρα από την πλάκα, όταν βλέπω κάτι τέτοιους διαγωνισμούς όλο σκέφτομαι: θα κέρδιζε ποτέ μια σουφου ιστορία;

Link to comment
Share on other sites

Ωραία! Φύγαν από τη μέση ορισμένα φαβορί του φόρουμ που έχουν δημοσιεύσει βιβλία!

 

Πέρα από την πλάκα, όταν βλέπω κάτι τέτοιους διαγωνισμούς όλο σκέφτομαι: θα κέρδιζε ποτέ μια σουφου ιστορία;

Ξέρεις τι σου λένε ορισμένα "φαβορί" του φόρουμ; :lol:

Και όσο για το άλλο, η απάντηση περιέχεται στην ερώτηση σου: Ποτέ!

[ΟΚ, στην πραγματικότητα υπάρχουν κάποιες μικρές πιθανότητες να διακριθεί μια sff ιστορία, ιδιαίτερα αν δεν είναι πολύ hard ή έκδηλα sff, αλλά...]

Link to comment
Share on other sites

Και όσο για το άλλο, η απάντηση περιέχεται στην ερώτηση σου: Ποτέ!

[ΟΚ, στην πραγματικότητα υπάρχουν κάποιες μικρές πιθανότητες να διακριθεί μια sff ιστορία, ιδιαίτερα αν δεν είναι πολύ hard ή έκδηλα sff, αλλά...]

 

Σα να μου λες ότι και η πραγματική απάντηση περιέχεται στην ερώτησή μου: "θα κέρδιζε"!

Κρίμα, γιατί ακόμα και τα... χελωνονιντζάκια θα ταίριαζαν στο πλαίσιο του διαγωνισμού αυτού!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..