Jump to content

Αγγλόφωνα περιοδικά EΦ


Recommended Posts

Το καλοκαίρι έγραψα ένα άρθρο για τα αγγλικά περιοδικά ΕΦ. Απ' ότι φαίνεται αντιμετωπίζουν όλα μεγάλο πρόβλημα και η κυκλοφορία τους έχει μειωθεί πολύ. Αυτό ισχύει και για τα "3 Μεγάλα" αμερικανικα περιοδικά (Asimov's, F&SF, Analog). Πριν από λίγο καιρό, ο εκδότης του F&SF αποφάσισε να βγάζει το περιοδικό κάθε δύο μήνες αντι για 1Χ/μήνα.

Λέγονται διάφορα για τη μείωση κυκλοφορίας των περιοδικών: βγαίνουν πολλά περιοδικά κι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, τα περιοδικά δεν φαίνονται να συγκινούν τους νέους που προτιμούν τα κόμικ, τα βιντεοπαιχνίδια και το φανταστικό από την ΕΦ, υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός από τα ηλεκτρονικά περιοδικά (Strange Horizons, Clarkesworld, FLURB,...).

Τα μεγάλα περιοδικά προσπαθούν να προσαρμοστούν πριν να είναι πολύ αργά.

Υπάρχουν όμως και κάποια καινούργια περιοδικά που είναι εξαιρέσεις από τον κανόνα.

Ένα πολύ καλό περιοδικό που " ανεβαίνει" συνέχεια είναι το ιρλανδικό περιοδικό Albedo One φανταστικού και ΕΦ. Ένα άλλο είναι το Murky Depths που βγαίνει εδώ και περίπου ένα χρόνο στην Αγγλία. Στο περιοδικό δημοσιεύονται graphic novels (αγγλικά κόμικς) και ιστορίες στις οποίες η ΕΦ συνδυάζεται με τρόμο ή dark fantasy (στην ίδια ή σε διαφορετικές ιστορίες).

Οι Άγγλοι φαίνεται πως έχουν ξετρελαθεί με το περιοδικό αυτό...προπαντώς οι νέοι, τους οποίους, απ' ότι φαίνεται, τα κλασικά περιοδικά ΕΦ δεν συγκινούν πια (κατά τα λεγόμενα των ίδιων των εκδοτών των περιοδικών αυτών).

Ίσως στο μέλλον να εμφανιστούν στην αγορά περισσότερα περιοδικά σαν το Murky Depths.

Για όσους ενδιαφέρονται να ρίξουν μια ματιά στο web site του περιοδικού: www.murkydepths.com

Link to comment
Share on other sites

Έκανα split topic αυτό το ενδιαφέρον θέμα για τα περιοδικά ΕΦ και το μέλλον τους. Και καλωσόρισες gliovampire!

Link to comment
Share on other sites

Έκανα split topic αυτό το ενδιαφέρον θέμα για τα περιοδικά ΕΦ και το μέλλον τους. Και καλωσόρισες gliovampire!

 

Ευχαριστώ. Θα προσπαθήσω να σας ενημερώνω - και φυσικά να ενημερώνομαι από το site της Sff - όσο καλύτερα γίνεται. Και συγχαρητήρια για την πολύ ωραία δουλειά σας.

Θα τα πούμε σύντομα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..