Jump to content

Ανεκδοτο με τον κοναν...


Waylander
 Share

Recommended Posts

Το παρόν ανέκδοτο το άκουσα προχτές στο κυλικείο της φιλοσοφικής από έναν φίλο που δεν έχει καμιά σχέσει με φανταζυ. Άπαιχτο απολαύστε το...(ελαφρός τροποποιημένο από μένα...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μια μέρα ανάμεσα στις αναρίθμητες περιπέτειες του ο Κόναν έφτασε σε ένα μικρο χωρίο. Αφού ξεκουράστηκε στο τοπικό πανδοχείο στο οποίο η μπίρα άλλα και τα καλά θηλυκά ήταν άφθονα έπιασε συζήτηση με έναν παράξενο ξένο. Αυτός του είπε για το θρυλικό ελιξίριο της νεότητας το οποίο φιλούσε ένας αλχημιστής στον πύργο του οπού μόνο αυτός ήξερε πως να πάει. Με τα πολλά ο Κόναν έδειρε τον ξένο και έμαθε την τοποθεσία του πύργου.

 

Έτσι ξεκίνησε για τον πύργο του αλχημιστή. Πέρασε μέσα από την έρημο του Τουράν όπου πολέμησε με τους τοπικούς λίστες, από τις ζούγκλες του Κιτάι και από την Κοθ(σε κάποιο σημείο αρχίζουν να τον κυνηγάνε μερικοί μάγοι από την Στυγια και κάτι ευγενής από την Νεμεδια).

 

Τελικά μετά από λίγο καιρό καταφέρνει να φτάσει στον πύργο του αλχημιστή. Εκεί σκοτώνει τον φρουρό και στην συνέχεια σπάει την πόρτα και βρίσκει τον αλχημιστή τον οποίο απειλεί με το σπαθί του.

 

Ο αλχημιστής του λέει:<< Κόναν υπάρχει και κουδούνι ξέρεις...>>

 

Ο κάναν παίρνει μια εκφράσει απορίας και απαντά:<<Χμ... Μάγε, μιλάς με γρίφους.>>

Link to comment
Share on other sites

Σαν πρώτη και καλύτερη φαν του Κόναν, αδυνατώ να υποκλιθώ, διότι κυλιέμαι κάτω από τα γέλια... :roflmao:

Link to comment
Share on other sites

Στο μεταξύ, δεν ξέρω πόσοι έχουν διαβάσει την "πορφυρή ακρόπολη" (ή μήπως είναι η "ώρα του Δράκου") και είχατε δει την ατάκα που τα ξεκίνησε όλα.

Link to comment
Share on other sites

Guest roriconfan

Για όσους θέλουνε κι άλλο τέτοιο, υπάρχει και το Κόναν ο Καφριλόνιος στα Χρονικά της Καφριλονίας στο Ιστορίες Φαντασίας.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά αστείο!

 

(μετέφερα όλο το topic σε ένα πιο ταιριαστό σημείο)

 

[spam]Waylander, σπουδάζεις κάτι σχετικό με Φιλοσοφική ή...;[/spam]

Link to comment
Share on other sites

Σπουδαζω πληροφορικη στο απθ τελειως ασχετο αλλα συχναζω συχνα στο τμημα του φιλοσοφικου, παρεες κτλ...

Link to comment
Share on other sites

:rofl2: :rofl2: :rofl2: Πολύ καλό!! Θα το λέω κι εγώ!

 

Σπουδαζω πληροφορικη στο απθ τελειως ασχετο αλλα συχναζω συχνα στο τμημα του φιλοσοφικου, παρεες κτλ...

 

Να δεις που έχουμε συναντηθεί εκεί μέσα και δεν το ξέρουμε! Αν και φέτος δεν πατάω τόσο συχνά όσο παλιότερα...

Link to comment
Share on other sites

Σπουδαζω πληροφορικη στο απθ τελειως ασχετο αλλα συχναζω συχνα στο τμημα του φιλοσοφικου, παρεες κτλ...

 

Ε βέβαια, που υπάρχει αναλογία αγοριών κοριτσιών 1 : a billion? Στην φιλοσοφική... Κάτω τα χέρια από τις κοπέλες μας! Να διαλέγατε λιγότερο ανδροκρατούμενη σχολή, ας προσέχατε! :blackcat:

Link to comment
Share on other sites

Ε τι να κανω. Στην πληροφορικη η αναλογια παει κατα διαολου και τα κοριτσια που εχουμε ερχονται συνηθος κατα λαθος...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το ανέκδοτο το έχω ακούσει τόσες, φορές, από διαφορετικά πάντα άτομα. Συνήθως έλεγαν για έναν βάρβαρο ή έναν πολεμιστή. Το όνομα του Κόναν το χρησιμοποιούσαν όσοι δεν είχαν και τόσο επαφή με το φάνταζι. Μάλλον επειδή είναι το μόνο όνομα που γνωρίζουν να συνοδεύει τη λέξεη "βάρβαρος".

Link to comment
Share on other sites

βασικά δεν γίνεται να περάσει απο την Τουραν στην Κιτάι (μακρυνή ανατολή) και να βρεθεί στην Κόθ (σχετικά νότια).

Link to comment
Share on other sites

Ε τι να κανω. Στην πληροφορικη η αναλογια παει κατα διαολου και τα κοριτσια που εχουμε ερχονται συνηθος κατα λαθος...

Αθήνα (στο οικονομικό) η αναλογία πήγαινε καλύτερα. Και τα κορίτσια ούτε κατά λάθος έρχονταν και αρκετές εμφανίσιμες είχαμε. Αλλά, έτσι κι αλλιώς, με Μάρκετινγκ, ΟΔΕ κτλ στο ίδιο κτήριο, σιγά μην τρέχαμε Φιλοσοφικές...

Link to comment
Share on other sites

βασικά δεν γίνεται να περάσει απο την Τουραν στην Κιτάι (μακρυνή ανατολή) και να βρεθεί στην Κόθ (σχετικά νότια).

 

Βασικα τις περιοχες τις εβαλα στην τυχη :whistling: :whistling: :whistling:

 

Αθήνα (στο οικονομικό) η αναλογία πήγαινε καλύτερα. Και τα κορίτσια ούτε κατά λάθος έρχονταν και αρκετές εμφανίσιμες είχαμε. Αλλά, έτσι κι αλλιώς, με Μάρκετινγκ, ΟΔΕ κτλ στο ίδιο κτήριο, σιγά μην τρέχαμε Φιλοσοφικές...

 

Τυχερακιδες....

Link to comment
Share on other sites

Δυσπιστώ. Ο Κοναν δεν θα νοιάζοταν ποτέ για το ελιξήριο της αιώνιας ζωής εκτός αν κάποιος τον πλήρωνε. Η ιστορία έχει fundamental λάθη.

:p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..