Jump to content

Δωρεάν ebooks


Pixie
 Share

Recommended Posts

Εδω και λίγες μέρες μπορούμε να κατεβάσουμε ΔΩΡΕΑΝ τα εξής βιβλία της Random House σε μορφή pdf.

 

* His Majesty's Dragon by Naomi Novik

* Assassin's Apprentice by Robin Hobb

* Settling Accounts: Return Engagement by Harry Turtledove

* Red Mars by Kim Stanley Robinson

* Blood Engines by T.A. Pratt

 

 

 

www.suvudu.com/freelibrary/

 

 

 

Τα δύο πρώτα είναι φαντασίας, το 3ο εναλλακτική ιστορία, το 4ο επιστημονική φαντασία και το τελευταίο κάτι σαν urban fantasy.

Ολα είναι το πρώτο μέρος μιας συναρπαστικής σειράς κλπ κλπ

 

Εχοντας διαβάσει το His Majesty's Dragon και το Blood Engines μπορω να πω ότι δεν ξετρελάθηκα αλλά για τσάμπα καλά ήτανε.

 

 

Το site αναφέρει ότι η λίστα θα ανανεώνεται σε τακτα χρονικά διαστήματα. Αντε να δουμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον.

Edited by Pixie
Link to comment
Share on other sites

Κατέβασα το Settling Accounts: Return Engagement και φυσικά το Red Mars. Ωραία κίνηση για προώθηση σειρών βιβλίων.

Link to comment
Share on other sites

Ανοίγουμε νέους δρόμους στην ανάγνωση όπως πάντα έτσι Pixie... :whistling:

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση Σ.

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ ναι, ήθελα να ποστάρω κι εγώ για αυτό το θέμα αλλά μέχρι να αποφασίσω πως να το παρουσιάσω με πρόλαβε η Pixie :tongue:

 

:offtopic: Ψιλό off-topic αλλά θα ήθελα να προτείνω τη δημιουργία ενός thread όπου θα ποστάρουμε links από (νόμιμα) ελεύθερη λογοτέχνια, έχει η Darkchilde ένα (το Online Free E-Book Sites) αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ από τότε, όλο και περισσότεροι συγγραφείς δίνουν έργα τους δωρεάν (κυρίως διηγήματα αλλά όπως φαίνεται κι από εδώ και μυθιστορήματα) και δεν ξέρω αν βολεύει να στέλνουμε τα links σε ένα άτομο κι αυτό να τα ποστάρει, βρίσκω δεκάδες ελεύθερα έργα στα διάφορα SF sites που επισκέπτομαι. Ίσως αν δημιουργήσουμε στη Γενικη Λογοτέχνια ένα thread του στυλ "Δωρεάν Βιβλιοθήκη ΕΦ και Φ" και να ποστάρουμε εκεί (αν όχι όλοι, 2 ή 3 άτομα που θα μαζεύουν τα links) ότι πέφτει στην αντίληψή μας... :)

Link to comment
Share on other sites

Κάντε το παιδιά κανένα πρόβλημα, αρκεί τα Links να είναι νόμιμα.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία γιατί κυκλοφορεί πολύ πράγμα εκεί έξω (νόμιμα) ειδικά σε διηγήματα και από τους εκδοτικούς οίκους αλλά και από τους συγγραφείς. Να αρχίσουμε να βάζουμε κι άλλα.

 

Το συγκεκριμένο link το έβαλα γιατί ήταν 5 μαζεμένα και θα βάλουν κι άλλα.

 

 

Ανοίγουμε νέους δρόμους στην ανάγνωση όπως πάντα έτσι Pixie... whistling.gif

 

Ακριβώς, γι' αυτό καλά θα κάνεις να στρωθείς στο διαβασμα. :tease:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά αμα ξεκινήσουμε να διαβάζουμε βιβλία απτον υπολογιστή θα χάνουμε τη μισή μαγεία τους, συμφωνείτε? Άλλο πράγμα το βιβλίο, να το χεις στα πόδια σου και να διαβαζεις..

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά αμα ξεκινήσουμε να διαβάζουμε βιβλία απτον υπολογιστή θα χάνουμε τη μισή μαγεία τους, συμφωνείτε? Άλλο πράγμα το βιβλίο, να το χεις στα πόδια σου και να διαβαζεις..

 

Τώρα θα ξεκινήσουμε??? Εδω κι αν έχουμε διαβασει στον υπολογιστή....

Οπως έχω ξαναπεί και αλλού : Η μαγεία είναι στην υπόθεση του βιβλίου όχι στην ύλη του.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά αμα ξεκινήσουμε να διαβάζουμε βιβλία απτον υπολογιστή θα χάνουμε τη μισή μαγεία τους, συμφωνείτε? Άλλο πράγμα το βιβλίο, να το χεις στα πόδια σου και να διαβαζεις..

 

Έτσι κι άλλιως όποιος θέλει θα διαβάζει, όποιος δεν θέλει μπορεί να αγοράζει τα βιβλία :) Αλλά σε αυτούς τους δύσκολους οικονομικά καιρούς νομίζω δεν είναι κάκο να σου δίνεται η ευκαιρία να διαβάσεις ένα βιβλίο από έναν συγγράφεα που δεν γνωρίζεις και στη συνέχεια να αποφασίζεις αν αξίζει να το αγοράσεις ή όχι. Άλλωστε, τα περισσότερα από τα έργα που διατίθονται νομίμως δωρεάν είναι διηγήματα που διαβάζονται σε μια καθισιά οπότε δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο το αν θα τα διαβάσεις από τον υπολογιστή.

 

Λοιπόν, θα χρησιμοποιούμε αυτό το thread;

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε για Σελίδες με δωρεάν e-books, κανένα πρόβλημα. Αρκεί, θυμίζω, να είναι νόμιμες ιστοσελίδες, όπως αυτή που έβαλε η Pixie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..