Eric Draven Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Το Where the wild things are δεν είναι μια τυπική παιδική ταινία. Σκηνοθετημένη απ'τον Spike Jonze που μας έχει δώσει τα ανεπανάληπτα 'Στο μυαλό του Τζον Μαλκοβιτς" και "Adaptation", αφόρα ένα αγόρι το οποίο όταν στέλνεται στο δωμάτιο του 'δημιουργεί' ένα φανταστικό κόσμο γεμάτο τερατώδη πλάσματα. Τα πρώτα test screenings μιλάνε για παιδιά που εφυγαν τρέχοντας απ'την προβολή, λόγω του όπως ακούστηκε μερικές φορές ενοχλητικού και dark περιεχομένου της. Αναμφίβολα απτον Jonze περιμένω κάτι ιδιαίτερο mind-blowing και ελπίζω μόνο να μην τον αναγκάσουν οι παραγωγοί να 'πετσοκόψει' τη ταινία. Σύμφωνα με το σκηνοθέτη "Ήθελα απτην αρχή η ταινία να έχει ιδιαίτερη αισθητική. Όπως όταν ήμουν μικρός και έπαιζα με φιγούρες Star Wars ή διάβαζα βιβλία και ένιωθα σαν να ήταν τα πάντα. Θέλω αυτη τη ταινία να τη πάρετε τόσο σοβαρά, όσο παίρνουν τα παιδιά τη φαντασία τους." Η ταινία είναι μεταφορά απο παλιό βιβλίο και βγαίνει το Δεκέμβρη (εξωτερικό τουλάχιστον). Κοιτάζωντας τα screenshots μου ήρθαν στο μυαλό ταινίες από Jim Henson studio όπως Labyrinth και The Black Crystal και έχω την εντύπωση (και ελπίζω) ότι θαναι παρόμοια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sileon Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Άντε! Όντως, κάτι είχα ακούσει πέρσι, πως, δηλαδή, θα γινόταν κινηματογραφική μεταφορά. Να δω πως θα το αποδώσουν. Πάντως, η εικονογράφιση του αυθεντικού παραμυθιού είναι καταπληκτική! Πρόκειται για ένα αρκετά διαφορετικό παραμύθι με πολύ ξεχωριστό ύφος, αρκετά τρομακτικό και εφιαλτικό για τα πιτσιρικια, όπως σωστά αναφέρει ο Eric. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Draven Posted March 22, 2009 Author Share Posted March 22, 2009 Νεο πόστερ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sileon Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Και το τρέιλερ: http://www.firstshowing.net/2009/03/25/mus...teaser-trailer/ Με έψησε τρελά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MountainRoot Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Where the Wild Things Are. Απο το γνωστό παιδικό βιβλίο. Trailer http://www.youtube.com/watch?v=2NOkQ4dYVaM IMDB http://www.imdb.com/title/tt0386117/ Περιμένω πως και πως.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.