Electroscribe Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Παρατηρητής Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 Αν δεν είναι Εδιμβούργο δεν πάω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark desire Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Αυτο με τα φραγκα με χαλαει, αλλιως πηγαινα με τα τεσσερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Electroscribe Posted September 2, 2009 Author Share Posted September 2, 2009 Αυτο με τα φραγκα με χαλαει, αλλιως πηγαινα με τα τεσσερα! Η προκύρηξη λέει επίσης: Κατάτην κρίση της Συντονιστικής Επιτροπής και τις οικονομικές δυνατότητεςτου Π.Μ.Σ. θα προσφέρεται μία τουλάχιστον υποτροφία ανά έτος σπουδών. Αλλά είπα να μη σας δώσω ελπίδες που δεν ξέρω τι αντίκρισμα έχουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetartos Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Π.χ. για τον ανιψιό του συντονιστή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Electroscribe Posted September 2, 2009 Author Share Posted September 2, 2009 Π.χ. για τον ανιψιό του συντονιστή; Δεν μπορώ να το γνωρίζω αυτό και δεν έχει νόημα να κάνω μια υπόθεση που το μόνο που θα επιτυγχάνει είναι να επιδείξει τον τυχόν κυνισμό μου ή την τυχόν αισιοδοξία μου (την τρέχουσα στιγμή). Αλλά έστω ότι δίνεται με εντελώς υποκειμενικά κριτήρια η υποτροφία. Αν έχεις τα χρήματα για τα δίδακτρα, η υποτροφία θα μπορούσε να είναι μια ευχάριστη έκπληξη που θα τα έβγαζες πέρα και χωρίς αυτή. Αν δεν έχεις σε καμία περίπτωση να διαθέσεις το ποσό και κάνεις την αίτηση μόνο με την ελπίδα-πεποίθηση ότι θα την κερδίσεις, χωρίς να ξέρεις αν υπάρχει άλλος υποψήφιος με περισσότερο ταλέντο και/ή μεγαλύτερη ανάγκη από εσένα, τότε απλά αγοράζεις λαχείο. Δίνεις εκατό ευρώ, μήπως σου κάτσουν τα 3200. Δεν κατακρίνω όποιον το αποφασίσει, αλλά δεν είμαι και λαχειοπώλης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.