Jump to content

Μεταπτυχιακό "Δημιουργική Γραφή" στην Ελλάδα


Electroscribe
 Share

Recommended Posts

Αυτο με τα φραγκα με χαλαει, αλλιως πηγαινα με τα τεσσερα!

 

Η προκύρηξη λέει επίσης:

 

Κατάτην κρίση της Συντονιστικής Επιτροπής και τις οικονομικές δυνατότητεςτου Π.Μ.Σ. θα προσφέρεται μία τουλάχιστον υποτροφία ανά έτος σπουδών.

 

Αλλά είπα να μη σας δώσω ελπίδες που δεν ξέρω τι αντίκρισμα έχουν

Link to comment
Share on other sites

Π.χ. για τον ανιψιό του συντονιστή;

 

 

Δεν μπορώ να το γνωρίζω αυτό και δεν έχει νόημα να κάνω μια υπόθεση που το μόνο που θα επιτυγχάνει είναι να επιδείξει τον τυχόν κυνισμό μου ή την τυχόν αισιοδοξία μου (την τρέχουσα στιγμή). Αλλά έστω ότι δίνεται με εντελώς υποκειμενικά κριτήρια η υποτροφία. Αν έχεις τα χρήματα για τα δίδακτρα, η υποτροφία θα μπορούσε να είναι μια ευχάριστη έκπληξη που θα τα έβγαζες πέρα και χωρίς αυτή. Αν δεν έχεις σε καμία περίπτωση να διαθέσεις το ποσό και κάνεις την αίτηση μόνο με την ελπίδα-πεποίθηση ότι θα την κερδίσεις, χωρίς να ξέρεις αν υπάρχει άλλος υποψήφιος με περισσότερο ταλέντο και/ή μεγαλύτερη ανάγκη από εσένα, τότε απλά αγοράζεις λαχείο. Δίνεις εκατό ευρώ, μήπως σου κάτσουν τα 3200. Δεν κατακρίνω όποιον το αποφασίσει, αλλά δεν είμαι και λαχειοπώλης.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..