Jump to content

The Logic of Sacrifice


Βάρδος
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Rasp ασε τις μ*****, δεν το διαβασες το αρθρο :p

Οντως ομως, ενα σχετικα ενδιαφερον αρθρο.Οπως συνηθως, στην πολιτισμενη μας κοινωνια(ναι...καλα) αδυναμουμε να δουμε καποια λογικη πισω απο το sacrifice(h self-sacrifice) πραγμα που ειδαμε για παραδειγμα να γινεται πραξη στους Διδυμους Πυργους(κανεις δεν περιμενε οτι μπορουσε καποιος να συλλαβει ενα τετοιο σχεδιο.Η οτι καποιος θα προσφεροταν να γινει θυμα για να πληξει την Αμερικη.). Ειναι λιγο αστειο, οταν μπορουμε να βρουμε λογικη πισω απ τον θανατο αθωων σε βλακωδεις πολεμους, αλλα οχι στην αυτοθυσια ενος ατομου(μιλω κυριως για τους Παλαιστινιους τωρα) που προσπαθει με οποιοδηποτε μεσω να προστατεψει τον λαο του.Οχι οτι οι εξτρεμιστες κανουν κατι θεαρεστο, αλλα κατ εμε, απλα αμυνονται οπως μπορουν.Οι ανθρωποι βομβες ειναι εδω λοιπον, και δεν ειναι μονο στην Παλαιστινη(ειναι και στα σχολεια μας.)

Link to comment
Share on other sites

Αρκετά καλό, αν και αναφερόταν μόνο στους Μάγια και την "ιδεολογία" τους περί της ανθρωποθυσίας.

 

Όπως και να χει, ένα πράγμα είναι σίγουρο. Δε θα ήθελα να ανήκω στα θύματα. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Καλή η πλάκα, αλλά το είχα διαβάσει το άρθρο πριν απαντήσω (έστω και γελειωδώς).

 

Πάντως η αναφορές δεν αφορούν μόνο τους Μάγια.

 

Τέλος, η ιδέα της θυσίας είναι λίγο γενική - μην ξεχνάμε ότι και στο Χριστιανισμό λέμε ότι ο Κύριος έδωκε σώμα και αίμα κι ότι θυσιάστηκε. Επίσης λέμε το θυσιαστήριο. Γενικά, η έννοια της θυσίας, ακόμα και στο ανθρώπινο επίπεδο μπορεί να είναι πολύ γενική...

 

Τυχερές οι ιέρειες, πάντως: έχω κοπεί και στα δύο μέρη που αναφέρονταν κυρίως για τις θυσίες αίματος, και μπορώ να πω ότι θα προτιμούσα να κόβομαι στη γλώσσα!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα, είμαστε πολύ εγωιστές για να αντιληφτούμε την έννοια της θυσίας, ή της αυτοθυσίας. Έτσι νομίζω, τουλάχιστον.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα, είμαστε πολύ εγωιστές για να αντιληφτούμε την έννοια της θυσίας, ή της αυτοθυσίας.

 

Βέβαια και είμαστε. Όταν από πιτσιρίκια μας πιπιλάνε το νου για "επαγγελματική κατάρτιση" και "λαμπρή σταδιοδρομία", καταντάει κάπως δύσκολο να σκέφτεσαι κάτι πέρα από αυτά. Ούτως ή άλλως για να πετύχει κανείς σήμερα χρειάζεται η ολοκληρωτική αφοσίωση σε έναν επαγγελματικό στόχο. Γενικά πάντως, είμαι ενάντια της μονοπώλησης του ενδιαφέροντος του ανθρώπου. Αν βλέπαμε το πλάνο γενικότερα, ίσως καταλαβαίναμε πολλά περισσότερα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..