Jump to content

Frank Miller's Sin City


Rikochet
 Share

Recommended Posts

Χτές διάβασα τον πρώτο τόμο της σειράς Sin City του Frank Miller, καθώς και τις αρχές των That Yellow Bastard και The Big Fat Kill.

 

Με λίγα λόγια, είναι απο τα πιο σκληρά, αιματοβαμμένα, σκοτεινά και ατμοσφαιρικά κόμικ που διάβασα ποτέ μου.

 

Η υπόθεση του Sin City, άνευ spoilerιών:

 

Ένα γομάρι street-fighter ονόματι Marv, κοιμάται με μια πανέμορφη πόρνη, και όταν ξυπνά, τη βρίσκει νεκρή στο κρεβάτι, και κατηγορείται απο την αστυνομία για το φόνο της. Έτσι, ξεκινά μια αναζήτηση για να βρει το δολοφόνο, και να εκδικηθεί για το χαμό της Goldie (η πόρνη που ανέφερα πριν).

 

Το σχέδιο ασπρόμαυρο, πεσσιμιστικό και σκληρό, σίγουρα δίνει πόντους στην όλη ατμόσφαιρα.

 

Οι ιστορίες διαδραματίζονται σε μια "φωλιά της διαφθοράς", τη Sin City, μια φανταστική πόλη τίγκα στους διεφθαρμένους αστυνομικούς, μαφιόζους, βαρόνους του εγκλήματος και γενικά κάθε λογής απόβρασμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η σείρα κυκλοφορεί και στα ελληνικά απο την μαμουθ κομιξ. Πρόσφατα αγόρασα το μεγάλο ξεπάστρεμα (the big fat kill) αν εξαιρέσουμε μερικά μεταφραστικά λάθη, είναι μια πολύ καλή έκδοση.

Link to comment
Share on other sites

Derevirn, καλώς ήρθες στο φόρουμ! Πράγματι έτυχε να δω και το αρχικό κόμικ στα Αγγλικά και την Ελληνική έκδοση και παρατήρησα και γω κάμποσα λάθη στη μετάφραση. Αλλά όπως λες είναι γενικά μια πολύ καλή έκδοση, ενός πολύ καλού αν και σκληρού κόμικ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

To comic einai fysika teleio, anamenoume kai thn tainia opos eipa se allo thread(sto movies sub-forum).Tora giati einai toso kalo?Kat eme:

To skitso, pou den einai klasiko skitso comic, exei diafores texnotropies, tromerh xrhsh ton xromaton.Genika, otan gyrnas selida, ta prota 10 deytera koitas to skitso, oxi apla giati einai oraia, alla giati einai toso endiaferon.Epeita h idia h istoria einai gamath, me memorable characters(pou mporeis na sympa8hseis/miseiseis).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
Το trailer της ταινίας http://movies.apple.com/movies/miramax/sin...n_city_m480.mov

 

Έπαθα την πλάκα μου όταν το είδα!

 

Kai den eisai o monos. Makran h kaluterh metafora comic sto cinema. Kai ta skhnika htan ola pshfiaka.

 

Exw latrepsei ta graphic novels. To mono pou menei na parw einai to 7o pou titloforeitai "Hell and Back". Kai uparxei ki ena akoma biblio pou legetai "The art of Sin City".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..