Στην 3η θέση είναι το διήγημα Το Ραβδί της Naroualis. Έλαβε 279 βαθμούς.
Η κατώτερη ψήφος που του δόθηκε ήταν η 15η, τέσσερις φορές.
Στην 2η θέση είναι το διήγημα Απόβλητος του Stanley. Έλαβε 286 βαθμούς.
Η κατώτερη ψήφος που του δόθηκε ήταν η 15η.
Και στην 1η θέση, το νικητήριο διήγημα είναι το Η Κατάρα του Μπαλιστάρ, με 293 βαθμούς, και ανήκει στην Cassandra Gotha.
Η κατώτερη ψήφος που του δόθηκε ήταν η 13η θέση.
Συγχαρητήρια Άννα! Μπράβο!
Τα αποτελέσματα του 26ου Καλοκαιρινού Διαγωνισμού Διηγήματος.
Στην 10η θέση είναι το διήγημα Τα Είκοσι Βήματα της TheSea IsBurned. Έλαβε 219 βαθμούς.
Η ανώτερη ψήφος που του δόθηκε ήταν η 1η θέση, και η κατώτερη η 15η.
Στην 9η θέση είναι το διήγημα Το Κηρύκειο του joidv. Έλαβε 221 βαθμούς.
Η ανώτερη ψήφος που του δόθηκε ήταν η 1η θέση, και η κατώτερη η 16η.
Στην 8η θέση είναι τo διήγημα Παρίσι 1941 του Asgaroth. Έλαβε 235 βαθμούς.
Η ανώτερη ψήφος που του δόθηκε ήταν η 1η θέση, δύο φορές, και η κατώτερη η 16η.
Στην 7η θέση είναι το διήγημα Φό
Τα αποτελέσματα του 26ου Καλοκαιρινού Διαγωνισμού Διηγήματος (συνέχεια).
Είχαμε ένα συναρπαστικό ντέρμπι. Και μια ενδιαφέρουσα ψηφοφορία. (Κάποιες σκέψεις επί αυτών αργότερα). Κατ’αρχήν να ευχαριστήσω τους 17 συγγραφείς που έλαβαν μέρος στον Καλοκαιρινό διαγωνισμό μας. Ψήφισαν λοιπόν 17 συγγραφείς και 7 αναγνώστες.
Στην 17η θέση είναι το διήγημα Κουτσοί Στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα του Lampros Jedimentat. Έλαβε 117 βαθμούς.
Η ανώτερη ψήφος που του δόθηκε ήταν η 3η θέση, δύο φορές.
Στην 16η θέση είναι το διήγημα Τούλα η Σκατούλα του Cosmo. Έλαβε 129 βαθμούς
Τα αποτελέσματα του 26ου Καλοκαιρινού Διαγωνισμού Διηγήματος (συνέχεια).
Recommended Posts
Posted by DinoHajiyorgi,
Τα αποτελέσματα του 26ου Καλοκαιρινού Διαγωνισμού Διηγήματος.
Recommended by Φάντασμα
0 reactions
Go to this post
Posted by DinoHajiyorgi,
Τα αποτελέσματα του 26ου Καλοκαιρινού Διαγωνισμού Διηγήματος (συνέχεια).
Recommended by Φάντασμα
0 reactions
Go to this post
Posted by DinoHajiyorgi,
Τα αποτελέσματα του 26ου Καλοκαιρινού Διαγωνισμού Διηγήματος (συνέχεια).
Recommended by Φάντασμα
0 reactions
Go to this post
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.