xtapodimimos Posted December 15, 2011 Share Posted December 15, 2011 Παρόμοια με το παιχνίδι 'βρείτε την ταινία' που υπάρχει στο Cine &TV. Βάζουμε καποιες προτάσεις/ση απο ενα βιβλίο που θεωρουμε χαρακτηριστική και οι υπολοιποι προσπαθουν να βρουν τον τίτλο του βιβλίου. Δεν ξέρω κατα ποσο θα είναι ευκολο βεβαια να βρίσκουμε τον τίτλο του βιβλίου, αυτο θα φανει με τον καιρο.. Ξεκινάω εγω με ένα βιβλίο που δεν ειναι σφ ή φαντασυ, είναι ομως μυθιστορημα (φουλ μυθιστορημα) "Καταλαβαίνω πολύ καλά τις γυναίκες. Καμια φορά έχω την εντύπωση πως είμαι γυναίκα κι εγώ" Αν δυσκολευτειτε θα προσθέσω κι αλλες φρασεις απο αυριο! Καλη επιτυχία, ελπίζω να εχει κίνηση το τόπικ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted December 15, 2011 Share Posted December 15, 2011 Ο εσωτερικός shinichi kudo μου λέει πως είναι τα χαστουκοψαρά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtapodimimos Posted December 15, 2011 Author Share Posted December 15, 2011 (edited) τσούκου, λάθος Edited December 15, 2011 by xtapodimimos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Nina Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 Ααααα, μ'αρέσει πολύ αυτή η ιδέα για παιχνίδι!! Αλλά δεν μπορώ να βρω κάτι για το συγκεκριμένο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtapodimimos Posted December 16, 2011 Author Share Posted December 16, 2011 ok, παραθέτω κι αλλο κομμάτι '...(δωμάτιο)..που είχε τον αριθμό 1984. <<Σαν χρονολογία δεν είναι?>> παρατήρησα, δειχνοντας το στον Όργουελ. <<πράγματι, πως θα ειναι αραγε ο κόσμος το 1984? Δεν τολμώ να τον φανταστώ>> <<Δεν έχετε δικιο, αναμφίβολα θα ειναι ενδιαφέρων>> <<Θα πρεπε να ξαναστρωθώ στο διάβασμα>> είπε με εναν αναστεναγμό' και 'Τι ξέρετε εσεις απ αυτά?...σας λείπει εντελως η αισθητική αποψη... "Πρώτα πρώτα (βρισκομαι στη φυλακή γιατι) απλως εβρισα εναν τροχονομο που ηθελε να μου απαγορευσει να περπαταω στο γρασίδι. Έπειτα αν αυτο σας ενδιαφέρει, ονομάζομαι Αντρί ντε Τουλούζ Λωτρέκ" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melkiades Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 Από πού να είναι άραγε; Εγώ πάντως ιδέα δεν έχω, σίγουρα δεν το έχω διαβάσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtapodimimos Posted December 18, 2011 Author Share Posted December 18, 2011 (edited) Λοιπόν, το βιβλίο ονομάζεται 'Τα απομνημονευματα ενος σκατόγερου' του Ρολαν Τοπόρ! Ο πρωταγωνιστης ειναι ενας ανθρωπος ο οποίος εχει γνωρίσει και έχει επηρεάσει ολόκληρη τη συγχρονη τέχνη, καθως και άτομα του πολιτικού χώρου. Κάποιος σαν τη Ντένη Μαρκορά της ζωγραφικής (γιατι κυρίως ζωγραφους αναφέρει το βιβλίο) Απο τα αποσπάσματα που έβαλα βλέπετε πως έχει γνωρίσει π.χ. τον Λοτρέκ και τον Όργουελ. Το βιβλίο είναι παρα πολύ καλο και το χιουμορ του φοβερό! (Μελκιάδη σίγουρα θα σου αρέσει) Αν θελει καποιος ας συνεχίσει με άλλο βιβλίο Edited December 18, 2011 by xtapodimimos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μάρβιν ΑΑΠ Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 (edited) Από πού να είναι άραγε; Εγώ πάντως ιδέα δεν έχω, σίγουρα δεν το έχω διαβάσει γιατί; εγώ που το έχω διαβάσει το κατάλαβα; γιατί, καλέ, δεν έβαλες το σημείο που η μητέρα του ανακαλύπτει το ταλέντο του στη ζωγραφική; έντιτ: πραγματικά άπαιχτο βιβλίο, πάντως Edited December 18, 2011 by Μάρβιν ΑΑΠ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtapodimimos Posted December 18, 2011 Author Share Posted December 18, 2011 γιατι πιστευω πως οι απολυτα χαρακτηριστικές στιγμές του βιβλίου ειναι οταν γνωρίζει τον Λοτρέκ και οταν δίνει εμπνευση στον οργουελ για το 1984. Πως γινεται αλλωστε να μη σου περασει απο το μυαλο, σε ποιο αλλο βιβλίο θα δεις διαλογο με λοτρεκ και με Οργουελ? (και χιτλερ και πικασο και καμια 10αρια ακόμη) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asgaroth Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 "Women...inspire us with the desire to do masterpieces, and always prevent us from carrying them out." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtapodimimos Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Αυτο είναι σιγουρα Oscar Wilde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asgaroth Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Yep. Ας το συνεχίσουμε, ακόμα και ας μη ξέρουμε.Εγώ πριν με αυτό που παρέθεσες δελεάστηκα να το διαβάσω. Πορτραίτο του Ντ.Γκρέυ. Λεκτικός οργασμός. Από τα λίγα βιβλία που πραγματικά έχω διαβάσει την κάθε γραμμή,μη θέλοντας να χάσω λέξη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtapodimimos Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 (edited) Τα απομνημονευματα να ξερεις οτι θα τα βρεις στην πρωτοπορία μόνο 1 ευρώ. Πράγματι το πορτρετο ειναι φοβερό βιβλίο, περιλαμβανει τεραστιο ογκο αποφθεγματων! Επόμενο βιβλίο: " Ένα (ποιημα) ήταν για κάποιον ιππότη -που στο ποιημα λεγόταν 'Τσάιλντ'- και την αναζητηση του για ενα σκοτεινο πυργο και το μυστικο που περιειχε. Το ποιημα ομως δεν τελειωνε κανονικά. Ο ιππότης εφτανε στον πυργο, κι αυτο ηταν όλο. Ο Ντειβιντ ηθελε να μαθει τι υπηρχε μεσα στον πυργο και τι συνεβη στον ιπποτη αφου τον βρηκε, αλλα προφανως ο ποιητης δεν τα θεωρουσε σημαντικά ολα αυτα." Edited December 22, 2011 by xtapodimimos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Ξεθάβω αυτό το παιχνίδι γιατί έχει ενδιαφέρον (αρκεί να βάζουμε κάτι χαρακτηριστικό από το κάθε βιβλίο, ε; ). Δεν ξέρω αν έχει βρει κανείς το βιβλίο του χταποδομίμου, αλλά αν όχι, μπορούμε να συνεχίσουμε με απόσπασμα από άλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackCatGirl Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Συμφωνώ, αλλά ας το πάρει το ποτάμι πρώτα, και συνεχίζουμε με κάτι άλλο μετά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OxAp0d0 Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Για να δούμε, διηγηματάκι SF αυτό: «Πως φτιάξατε όλα αυτά τα κυκλώματα;!» ρώτησε έναν παλαιότερο Μπουθ. «Από όσα τσιπ μπορούσαμε να μαζέψουμε…από κάλτσες, παπούτσια, βρακιά…πολλά βρακιά.» Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Για να δούμε, διηγηματάκι SF αυτό: «Πως φτιάξατε όλα αυτά τα κυκλώματα;!» ρώτησε έναν παλαιότερο Μπουθ. «Από όσα τσιπ μπορούσαμε να μαζέψουμε…από κάλτσες, παπούτσια, βρακιά…πολλά βρακιά.» ΧΑ-ΤΖΗ-ΓΙΩΡΓΗΗΗΗΣ! (προσκοπική κραυγή του φόρουμ) Πολύ εύκολο. Και απαντώ με αυτό(πάλι από το φόρουμ): "βουβά του ορκίστηκαν ότι ποτέ στους αφέντες τους δε θα το πουν, πως εκείνος δε βρήκε ούτε παλέτα μαγική ούτε σκόνη μυστική." Επίσης εύκολο, νομίζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mman Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 (edited) "βουβά του ορκίστηκαν ότι ποτέ στους αφέντες τους δε θα το πουν, πως εκείνος δε βρήκε ούτε παλέτα μαγική ούτε σκόνη μυστική." Επίσης εύκολο, νομίζω. Naroualis, "O Δράκος και το Άστρο". Το καλύτερό της. Επιστρέφω με απόσπασμα. Edited April 13, 2012 by mman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mman Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 "Ινε έφκολο να κάνισ φίλουσ άμα αφίνισ να σε κοροηδέβουνε. Εγό τόρα θα έχο ένα σορό φήλουσ έκί που πάο." (H wordsmith απαγορεύεται να απαντήσει.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melkiades Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Σα να κλέβω γλυκά από παιδάκι είναι αλλά...Daniel Keyes: «Λουλούδια για τον Άλγκερνον» (το διάβασα το Γενάρη γι΄αυτό και το θυμάμαι) Θα ψάξω για απόσπασμα και θα επιστρέψω σε λίγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melkiades Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Ένα εύκολο... «Ένα παράξενο πράγμα μου συνέβη σήμερα το πρωί, Χαράς. Πήγα στο νεκροταφείο, όπου θάψαμε τον αδελφό μου. Ήταν εντελώς έρημο κι εγώ ήμουν μόνος». «Όχι ακριβώς, κύριε Ντελάμπρ. Ήμουν κι εγώ εκεί, αλλά δεν ήθελα να σας ενοχλήσω». «Τότε θα με είδατε...» «Ναι, σας είδα να θάβετε ένα σπιρτόκουτο». Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Μήπως είναι η Μύγα, του Ζορζ Λανγκελάν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melkiades Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Ναι, Γιώργο, για συνέχισε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Ένα εύκολο και από μένα... Κανένας ζωντανός οργανισμός δεν μπορεί να διατηρήσει για καιρό τα λογικά του, καθηλωμένος σε συνθήκες απόλυτης πραγματικότητας (άνω τελεία) ακόμη και οι κορυδαλλοί και οι ακρίδες, ισχυρίζονται κάποιοι, ονειρεύονται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 It rings a bell... Αν και πρέπει να το 'χω διαβάσει μεταφρασμένο. Haunting of hill house; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.