trillian Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 Για πρώτη φορά φέτος, το Παζάρι Βιβλίου διοργανώνεται και στη Θεσσαλονίκη! Από 25 Οκτωβρίου έως 13 Νοεμβρίου, στη ΔΕΘ. [Αν και, λόγω έλλειψης χρόνου, οι διαθέσιμοι τίτλοι θα είναι ακριβώς ίδιοι με αυτούς της Κλαυθμώνος...] 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 Α πολύ ωραία, σ' ευχαριστούμε trillian για τα καλά νέα. Θυμάμαι ότι τον Ιανουάριο είχα αφήσει πίσω μερικούς Γκίμπσον, και έναν- δύο Ντάγκλας Άνταμς που ήθελα. Ελπίζω μόνο μαζί με τους τίτλους, να είναι ίδιες και οι τιμές Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. R.Carter Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 Θα παω και γω αλλα δεν ξερω πιο Σ/Κ. Απο παλιοτερη εμπειρια σας, μενει τιποτα μετα απο δυο τρεις βδομαδες ή ψιχουλα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 Πήγαινε όσο το δυνατόν πιο νωρίς μπορείς γιατί αν ισχύουν οι τιμές της Κλαυθμώνος, θα πέσουν σαν τις ακρίδες στα σπαρτά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. R.Carter Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 Αν δεν παω στις 28 οκτ , θα παω το επομενο σαββατο 4 Νοεμβριου. Τρομου θα εχει; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 Αν είναι σαν της Κλαυθμώνος, ναι, έχει και Οξύ και Anubis και Stephen King και Masterton και ένα σωρό άλλα. Να μας πείτε κι εμάς των Αθηναίων τι υπάρχει, να προετοιμαστούμε για όταν γίνει και στην Αθήνα. Εγώ θέλω κυρίως Jack Vance και ίσως και Robin Hobb. Και Robert Silverberg αν υπάρχει καμιά καλή έκδοση. Και να πάρετε το "Όρυξ και Κρέικ" (Ωκεανίδα) και το "Θνητοί Θεοί" (Anubis) όσοι δεν τα έχετε - δε θα το μετανιώσετε, τραστ μι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 Θα πω τι παίζει όταν πάω, αλλά του χρόνου λογικά δεν θα υπάρχουν και διαφορετικά βιβλία; Μερικά τουλάχιστον, όχι όλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trillian Posted October 12, 2012 Author Share Posted October 12, 2012 Οι τιμές είναι ίδιες με της Κλαυθμώνος, ναι. Όσο για τα αντίτυπα, προβλέπεται αναπλήρωση των τίτλων μεν, αλλά αυτό φυσικά δεν αποτελεί εγγύηση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domenico Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Ξέρουμε μέρες - ώρες??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 (edited) Είναι από 25 Οκτωβρίου έως 13 Νοεμβρίου, το αναφέρει η trillian στο αρχικό post. Τώρα ώρες δεν ξέρω, το googlαρα και δεν μου έβγαλε τίποτα. Θα ήθελα και εγώ να μάθω. Edited October 13, 2012 by Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 (edited) Και μια απορία για εμάς που δεν έχουμε ιδέα από παζάρι βιβλίου: Οι τιμές σε τι επίπεδα κυμαίνονται; Πόσο περίπου % κάτω από την αρχική τιμή; Edited October 13, 2012 by jjohn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. R.Carter Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Αν δεν κανω λαθος -70%. Στο 30% της αρχικης τιμης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 Όμως θα μπορεί κανείς να βρει βιβλία που εκδόθηκαν μόνο ως και το 2005 ή 2006, δεν είμαι σίγουρος. Δεν θα υπάρχουν πιο πρόσφατες κυκλοφορίες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alanon Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Από πενταετία και παλαιότερα.οι τιμές δεν ξεπερνούν τα 6-7 ευρω τα πολύ ακριβά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Εκτός από κάτι coffee table books, αυτά τα σκληρόδετα που είναι όλο φωτογραφίες και κάνουν 10 ευρώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domenico Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 Δεν διευκρίνισα σωστά. Ποιες μέρες μπορούμε να πάμε εννοώ. Θα είναι ανοιχτό όλες τις μέρες, τις καθημερινές μόνο ή συγκεκριμένες μέρες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 Σίγουρα όλες τις μέρες, αν είναι σαν της Κλαυθμώνος, και όχι μόνο καθημερινές. Από ώρες δε θυμάμαι ακριβώς, αλλά νομίζω 10 το πρωί με 10 το βράδυ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abuno Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Να υποθέσω ότι η είσοδος είναι ελεύθερη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Παζάρι είναι, όπου πουλιούνται βιβλία που οι εκδοτικοί τα έχουν για πέταμα - εδώ ούτε οι επίσημες εκθέσεις βιβλίων δεν έχουν εισιτήριο. (Η ΔΕΘ έχει; Δεν ξέρω) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted October 17, 2012 Share Posted October 17, 2012 Ανακοίνωση για το παζάρι 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 Θα είμαι εκεί! Να θυμηθώ να πάρω μαζί μου και το καρότσι που παίρνει η μάνα μου στην λαική! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mysterious Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Επειδή δεν μπορώ να πάω από την πρώτη μέρα, αφήστε τίποτα και για εμάς, ναι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abuno Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_mel2_1_19/10/2012_466669 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Θα πάω σίγουρα. Μπορεί και να βρω κανένα παλιό βιβλίο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Να μας πείτε, όσοι πάτε, αν έχει από Anubis τα καράβια της μαγείας της Robin Hobb και από Αίολο αυτά του Τζακ Βανς με τον Κουζέλ. Να προετοιμαζόμαστε για το άλλο, της Κλαυθμώνος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.