Και φτάσαμε στο τέλος.
Στην 4η θέση, κατέληξαν οι Προμηθείς στη Νέα Νεδερλάνδη, του Oberon. Τους έκαψε ο κεραυνός λίγο πριν πετάξουν στο βάθρο, εκεί στα 132 πόδια από το έδαφος.
Στην 3η θέση κλειδώσατε την elgalla με 141 κλειδαριές, σ’ ένα Ακάνθινο Κλωβό. Σ’ έναν κόσμο όπου η ίδια σου η ύπαρξη είναι έγκλημα, δεν περιμένεις καλύτερη επιβράβευση, άλλωστε.
Στη 2η θέση, βρίσκεται ο Mesmer, με την ευχή της λησμονιάς να μην του προσφέρει πλέον καμία ανακούφιση. Καμία από τις 167 ευχές του
Τα αποτελέσματα του 40ου Διαγωνισμού Διηγήματος Φαντασίας.
Το χέρι δέθηκε –-γρήγορα, δεν έχετε παράπονο- και συνεχίζω…
Έβδομος ο Man_from_Earth, μας αφηγείται Την τελευταία φορά που απένειμε. 101 ένοχες ψυχές πρόλαβε να τιμωρήσει, πριν ξεπληρώσει το ιερό του χρέος.
Στην έκτη θέση συνωστίζονται οι Τερατόμορφοι, του Nihilio. Είναι τρομακτικοί και πολλοί πανάθεμά τους. Με 117 μαχαίρια, ίσως και να έχεις λίγες ελπίδες να επιβιώσεις.
Πέμπτος, ο Ονειροπειρατής του gismofbi. Σας ευχαριστεί για τα 119 λαθραία σοκολατάκια που του χαρίσατε.
Φτου, διέγρα
Τα αποτελέσματα του 40ου Διαγωνισμού Διηγήματος Φαντασίας (συνέχεια).
Πάρτε μια ανάσα και ξεκινάμε…
Στη 10η θέση κατέληξαν η Δύναμη και ο Δολοφόνος, αφού οι 53 αιώνες τιμωρία δεν ήταν αρκετοί για τον Lord Denton.
Στην 9η θέση, βρίσκουμε Αυτό που έμελλε να κλαπεί, από τον jjohn, αξίας 64 μόλις χρυσών νομισμάτων.
Στην 8η θέση, ο william μας μιλά για Έγκλημα και Τιμωρία. Ηθικό δίδαγμα: 85 δευτερόλεπτα να αφαιρεθείς και πάει, το έχασες το παιχνίδι.
Πιάστηκε το χέρι μου (κι είναι αρχή ακόμη, γ@μώτ).
Κάνω ένα μικρό διάλειμμα να το δέσω κι επανέρχομαι. Μην μου
Τα αποτελέσματα του 40ου Διαγωνισμού Διηγήματος Φαντασίας (συνέχεια).
Recommended Posts
Posted by Morfeas,
Τα αποτελέσματα του 40ου Διαγωνισμού Διηγήματος Φαντασίας.
Recommended by Φάντασμα
7 reactions
Go to this post
Posted by Morfeas,
Τα αποτελέσματα του 40ου Διαγωνισμού Διηγήματος Φαντασίας (συνέχεια).
Recommended by Φάντασμα
3 reactions
Go to this post
Posted by Morfeas,
Τα αποτελέσματα του 40ου Διαγωνισμού Διηγήματος Φαντασίας (συνέχεια).
Recommended by Φάντασμα
3 reactions
Go to this post
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.