Jump to content

ΣΑ #9 (Ο Έρωτας Μας Είναι Χρήσιμος)


Ιρμάντα
 Share

Recommended Posts

3 hours ago, WILLIAM said:

"E..χμ... Κυρία άμα δώσω λευκή κόλλα πειράζει; Η Ιρμάντα κοιτάζει τον αναψοκοκκινισμένο Γουίλλιαμ. Για μια στιγμή τον λυπάται αλλά μετά επικρατεί ο επαγγελματικός προσανατολισμός της σαν σοφή δασκάλα και λέει αυστηρά: Δεν θα βγεις απο την τάξη αν δεν γράψεις! Γράφε!"

Λοιπόν, συντηρητικός δεν θα το έλεγα ακριβώς αλλά ότι είμαι της παλιάς σχολής είμαι. Πάει και με την ηλικία αλλά και με τα διαβάσματά μου.

Οπότε πως θα έγραφε κάποιος της παλιάς σχολής μια ερωτική σκηνή; Από την πλευρά της γυναίκας;

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Ιρμάντα said:

Οπότε πως θα έγραφε κάποιος της παλιάς σχολής μια ερωτική σκηνή; Από την πλευρά της γυναίκας;

Συζυγικό σεξ, ίσως; Πρώτη νύχτα γάμου, οπτική γωνία της συντηρητικής και παρθένας συζύγου; 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Roubiliana said:

 

 

Edited by DinoHajiyorgi
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Roubiliana said:

Συζυγικό σεξ, ίσως; Πρώτη νύχτα γάμου, οπτική γωνία της συντηρητικής και παρθένας συζύγου; 

"Τι είπε η μαμά; Κλείσε τα μάτια. Σκέψου τη συνταγή για τις μπάμιες. Περίμενε να τελειώσει."

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Roubiliana, το θέμα δεν είναι το τι θα αφορά η σκηνή όσο το πως θα γραφεί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εκεί δε μπορώ να σε βοηθήσω... Ούτε εγώ είμαι καλή σε αυτά.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, DinoHajiyorgi said:

"Τι είπε η μαμά; Κλείσε τα μάτια. Σκέψου τη συνταγή για τις μπάμιες. Περίμενε να τελειώσει."

Κλείσε τα μάτια και σκέψου την Αγγλία ήξερα εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Κυρά δασκάλα, να ρωτήσω κάτι; Οπτική γωνία μέσω του άντρα σημαίνει μόνο πρωτοπρόσωπη αφήγηση απ' το αντρικό σκέλος του ζευγαριού ή μπορεί να είναι και τριτοπρόσωπη αφήγηση;

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί και τριτοπρόσωπη, κάποιοι το έκαναν έτσι. Απλά έχεις την οπτική του άνδρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ιρμάντα said:

Κλείσε τα μάτια και σκέψου την Αγγλία ήξερα εγώ.

Και γιατί την Αγγλία παρακαλώ; 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γιατί η Αγγλία είναι ξενέρωτη, μήπως; (Πλάκα φυσικά)

Σοβαρά, νομίζω ότι οφείλεται σε κάποιον οδηγό της Βικτωριανής εποχής για νεαρές γυναίκες, για αυτό η Αγγλία του τίτλου, γιατί, υποθέτω, έπρεπε να κάνει κάποια παιδιά για χατίρι της πατρίδας (το επέκτεινα λίγο, μόνο για το πρώτο μέρος είμαι σίγουρη, το άλλο είναι δικά μου συμπεράσματα)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Νίκη said:

Γιατί η Αγγλία είναι ξενέρωτη, μήπως; (Πλάκα φυσικά)

Σοβαρά, νομίζω ότι οφείλεται σε κάποιον οδηγό της Βικτωριανής εποχής για νεαρές γυναίκες, για αυτό η Αγγλία του τίτλου, γιατί, υποθέτω, έπρεπε να κάνει κάποια παιδιά για χατίρι της πατρίδας (το επέκτεινα λίγο, μόνο για το πρώτο μέρος είμαι σίγουρη, το άλλο είναι δικά μου συμπεράσματα)

Ακριβώς αυτό, οι μαμάδες έλεγαν στις κόρες τους να κλείνουν τα μάτια τους κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης και να ανέχονται το μαρτύριο για χάρη της πατρίδας. 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Νίκη said:

Κυρά δασκάλα, να ρωτήσω κάτι; Οπτική γωνία μέσω του άντρα σημαίνει μόνο πρωτοπρόσωπη αφήγηση απ' το αντρικό σκέλος του ζευγαριού ή μπορεί να είναι και τριτοπρόσωπη αφήγηση;

Εγώ θα ήθελα να είναι από την πλευρά του άντρα, είτε πρωτοπρόσωπη είτε τριτοπρόσωπη. Σόρι, απαντώ με κάποιες ώρες καθυστέρηση. Θέλω δηλαδή να δω πώς θα έγραφε κάποιος από την ΟΓ με την οποία είναι λιγότερο εξοικειωμένος/η. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστώ κυρά δασκάλα😃 Οπότε, όλα εντάξει με την τριτοπρόσωπη αφήγηση που επέλεξα, η οποία (θέλω να ελπίζω) είναι από την πλευρά του άντρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/2/2019 at 12:20 PM, Ιρμάντα said:

Ακριβώς αυτό, οι μαμάδες έλεγαν στις κόρες τους να κλείνουν τα μάτια τους κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης και να ανέχονται το μαρτύριο για χάρη της πατρίδας. 

Πιθανότατα και επειδή οι γάμοι εκείνης της εποχής είχαν χαρακτήρα κοινωνικής σύμβασης οπότε ήταν μαρτύριο για την κοπέλα να πάει με κάποιον που δεν αγαπούσε και πολλές φορές ίσα που ήξερε.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, WILLIAM said:

Πιθανότατα και επειδή οι γάμοι εκείνης της εποχής είχαν χαρακτήρα κοινωνικής σύμβασης οπότε ήταν μαρτύριο για την κοπέλα να πάει με κάποιον που δεν αγαπούσε και πολλές φορές ίσα που ήξερε.

 

Και που μπορεί να της έριχνε και καμια τριανταριά χρόνια επίσης. Άσε.

Link to comment
Share on other sites

Κάποιες φορές αν και οι Βικτωριανοί το είχαν σε κακό να μένουν πολύ ανύπανδροι οι άνδρες οπότε δεν γίνονταν τόσο μεγάλες διαφορές εύκολα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει κυρία, ρώτησα γιατί είναι κομματάκι μεγάλο το κομμάτι. Το ανέβασα στο άλλο τόπικ.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να μου επιτρέψετε να εκφράσω κάποιες σκέψεις που μου δημιουργήθηκαν με αφορμή την παρούσα άσκηση. Που ενώ γνώρισα εξαίρετα δείγματα δημιουργικής γραφής, ένιωσα μια απογοήτευση, κάτι μου έλειψε, και επισημαίνω έντονα αναφέρομαι σε εντελώς προσωπικό γούστο. Πολύ πιθανό αυτό να συνέβη επειδή ακριβώς δεν ήταν αυτό που ζητούσε η άσκηση, αλλά πάλι, είναι κάτι που το βλέπω ξανά και ξανά σε αυτά τα έργα.

 

 

Κλασσικά, στα διηγήματα φαντασίας επικρατεί το σκηνικό του μελλοντικού μπουρδέλου, του high-tech ερωτικού καταστήματος στο οποίο οι εργάτες του σεξ είναι σαφώς γενετικά ή ποζιτρονικά τέλειοι. Τα αποσπάσματα από Mesmer και William θα μπορούσαν να αναφέρονται σε κοινό σκηνικό. (Του William δεν είναι ακριβώς αλλά ας πούμε ότι είναι.) Με δεδομένο λοιπόν τα τέλεια κορμιά, δίνεται η αφορμή για textbook σεξ, ιλουστρασιόν σεξ, ένα copy-paste του πιο γενικού πορνό που θα μπορούσε να γραφεί. Ακόμα και η δημόσιος υπάλληλος, η αστυνομικός Άννα του Mesmer, είναι όπως φαίνεται κορμάρα (δεν έγινε αστυνομικός μόνο με τις ανάλογες ικανότητες της, θα πρέπει να έπαιξε ρόλο και η εμφάνιση της.) Δεν κομπλάρει μπροστά στον Οίστρο, νιώθει ισάξια του. Με τα κόμπλεξ, τις ανασφάλειες και τα ψεγάδια εξαφανισμένα, έχουμε το ανεμπόδιστα τέλειο τολμηρό πορνό. Ζητώ συγνώμη αλλά εμένα μου προκαλεί πλήξη. Ειδικά όταν θα διαβάζω ολόκληρη την ιστορία και θα καίγομαι για την πλοκή, αυτό πχ που ψάχνει η Άννα, τέτοιες σκηνές σεξ περισσότερο θα με εκνευρίσουν γιατί βαλτώνουν τη δράση.

 

 

Και τι θες, Ντίνε, θα μου πείτε. Ίσως αληθινούς χαρακτήρες, κορμιά με ελαττώματα, παχάκια, ραγάδες, σπυράκια, εραστές που αγκομαχούν, που σταματούν γιατί τους μπήκε μια τρίχα στο στόμα, που ζητούν να αλλάξουν στάση γιατί πιάστηκε ο λαιμός τους; Γράψε μάστορα μια τέτοια σκηνή και φτιάξε με, εκεί σε θέλω.

 

 

Βεβαίως, ένα μεγάλο εύγε στη δεύτερη προσπάθεια του John Earnst που κατάφερε ακριβώς αυτό, αν και πέρασε έτσι, χωρίς να το σχολιάσει κανείς κατάλληλα.

Edited by DinoHajiyorgi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κατανοητή η ένστασή σας κύριε Χατζηγιώργη. Δεν ξέρω για τον Άγγελο αλλά στη δική μου ιστορία δε θα εξυπηρετούσε ιδιαίτερα να πάρει την κατεύθυνση αυτή η σκηνή. Χώρια που δεν θα επιχειρούσα ποτέ κάτι τέτοιο μιας και θα ακροβατούσε σε μια πολύ λεπτή γραμμή μεταξύ του σοβαρού και του αστείου κάτι που δε θα μπορούσα να πετύχω ποτέ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Ντίνο, καταρχάς ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Κατά δεύτερο, το ζητούμενο της άσκησης ήταν να εκφράσουμε τον πόθο που νιώθει το αντίθετο φύλο, γι' αυτό και προχωρήσαμε όλοι στην εξιδανίκευση (δες δική μου πρώτη προσπάθεια). Πώς αλλιώς να πείσουμε τον αναγνώστη ότι έχουμε λάβει σοβαρά το ρόλο μας, αν δεν προβάλουμε λόγους που να πείσουν κι αυτόν; Το αποτέλεσμα της άσκησης δε βγαίνει καλό, ίσως να μην έχουμε τον τρόπο, ίσως να μη γίνεται. 

η 2η μου προσπάθεια βγήκε μετά τα σωστά σχόλια της Ειρήνης συν ότι μονίμως μου λέει να μην εξιδανικεύω τους χαρακτήρες μου. Κατά τη γνώμη μου, πετυχημένη θα είναι αν έχω πετύχει ταύτιση του αναγνώστη με την τσατσά νεράιδα, κάτι που σαν συγγραφέας δεν μπόρεσα να προεξοφλήσω.

ΥΓ υπόσχομαι να το αναπτύξω και να το δείτε κάποια στιγμή στη βιβλιοθήκη του φόρουμ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Ντίνο, δεν έχεις άδικο γενικά, αλλά το ζητούμενο της άσκησης ήταν (κυρίως) να δούμε αν μπορούμε να διαχειριστούμε την λιγότερο οικεία για μας ΟΓ και παράλληλα να μην προκύψει εντελώς σεξ για το σεξ. Κάποια πληροφορία να μεταδίδεται, κάποιο ρόλο να φαίνεται ότι έχει να παίξει αυτή η σκηνή πέρα από το σεξ. Ο λόγος που στα δικά σου κείμενα δεν υπάρχει τελειότητα του είδους που όντως γίνεται κουραστικό κάποιες φορές (είσαι όντως πιο ρεαλιστικός σε αυτό) είναι ότι τα δικά σου προέρχονται από μεγαλύτερες ιστορίες, μυθιστορήματα κ.λπ. οπότε έχει ήδη γίνει άλλου είδους δουλειά στο χτίσιμο των χαρακτήρων. Ο Νίκος παραπάνω λέει ότι οι ασκήσεις δεν βγαίνουν τόσο καλές επειδή δεν ξέρουμε πώς να τις κάνουμε, αυτό δεν είναι απολύτως ακριβές γιατί το δικό μου ζητούμενο τα παιδιά προσπαθούν να το καλύψουν. Μολονότι αυτό που προτείνεις έχει σαφώς πιο ενδιαφέρον. Αλλά εν πάση περιπτώσει, τα παλεύουμε ένα ένα. 

Επίσης το κείμενο του Άγγελου, μια που το έφερε η κουβέντα, ήταν από τα καλύτερα δικά του που έχω διαβάσει. Και ας κραύγαζε τελειότητα εξωφύλλου.Ο Άγγελος με έπεισε απολύτως ότι γράφει γυναίκα, thumbs up. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Έχει ενδιαφέρον αυτό εδώ.

Ο λόγος που επέλεξα εγώ την τελειότητα είναι για να με βοηθήσει σε κάποια πράγματα. Από τη μία είμαστε σε μια άσκηση, οπότε ήθελα όσο γίνεται και μέσα σε λίγες λέξεις να διευκολύνω το σεξ να βρεθεί μέσα στην ιστορία. Εντάξει, αυτό δεν ήταν απαραίτητο, μπορούσα απλά να γράψω τη σκηνή του σεξ, αλλά αποφάσισα να την τοποθετήσω μέσα σε μια πιο συγκεκριμένη ιστορία. Από την άλλη θέλω να γράψω μια ερωτική σκηνή, πιο μεγάλη και πιο ολοκληρωμένη και πιο επί του θέματος, από την πλευρά μιας γυναίκας, κάτι το οποίο δεν έχω κάνει ποτέ. Οπότε, το να εξιδανικεύσω κάποια πράγματα με βοηθάει ώστε να δώσω βάρος κάπου άλλου. Τουλάχιστον έτσι ήθελα να το χειριστώ.

Κι ας περάσουμε στο ενδιαφέρον. Η τελειότητα έχει να κάνει με αυτό που εισπράττει η Άννα. Γι' αυτό δεν αναφέρομαι καθόλου στην δική της... απόδοση. Επίσης, δεν αναφέρω πουθενά, καμία λεπτομέρεια για τα σωματικά χαρακτηριστικά του καθενός. Είναι κάτι που έγινε σκόπιμα, επειδή δεν έχει καμία σημασία για τα δρώμενα. Οπότε, το πώς θα τους φανταστεί ο αναγνώστης, είναι καθαρά δική του επιλογή. Θέλεις δυο τέλεια κορμιά; Go for it. Θέλεις δυο ανθρώπους που έχουν βρεθεί μαζί «άπειρες φορές», (που σημαίνει ότι είναι πολλά χρόνια μαζί και τα σώματά τους έχουν αλλάξει); No problem. Θα ήθελα, όμως, να μάθω πώς τους έχετε πλάσει εσείς στο μυαλό σας. Τουλάχιστον για μένα, η Άννα είναι μια μεσήλικη, που όταν την πιάνουν τα υπαρξιακά της θα πάει στο σπίτι να φάει πατατάκια, κι όχι να τρέξει 20 γύρους στον στίβο.

Κι ένα τελευταίο είναι ότι δεν προσπάθησα να γράψω πορνό, ούτε και να φτιάξω κανέναν. Θα ήταν πολύ διαφορετικός ο τρόπος γραφής.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to ΣΑ #9 (Ο Έρωτας Μας Είναι Χρήσιμος)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..