Jump to content

50 Βιβλία για το 2020


BladeRunner
 Share

Recommended Posts

  • BladeRunner pinned this topic

1) Ωρόρα: Ιστορίες από Εφιαλτικούς Κόσμους (σελ 308)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά. Αυτή η ωραία συνήθεια ξεκίνησε. Κλασικό βιβλίο μυστηρίου, με την επίλυση του φόνου να έρχεται από τον Πουαρό στις τελευταίες σελίδες. Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν ότι έλειπε η χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, παρά τον τίτλο του βιβλίου, λίγο χιονακι δεν πιστεύω να έβλαπτε.

1. Εφιαλτικά Χριστούγεννα - Agatha Christie (168)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά. Aς ξαναπιάσω κι εγώ αυτήν την ωραία συνήθεια.

1. The Mageborn Traitor, Melanie Rawn.

 

Link to comment
Share on other sites

Ο Συνταγματάρχης Λιάπκιν. Σχόλιο εδώ: Μ. Καραγάτσης

-Ιανουάριος

01. Μ. Καραγάτσης - "Ο Συνταγματάρχης Λιάπκιν" (σελ. 270). 9/10

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1) Ωρόρα: Ιστορίες από Εφιαλτικούς Κόσμους (σελ 308)

2) Theun Mares: Τολτέκοι- Η Επιστροφή των Πολεμιστών (σελ 249)

Link to comment
Share on other sites

1. Απρόσκλητοι επισκέπτες από την άβυσσο- Δημήτρης Στατήρης (Συμπαντικές διαδρομές, σελ. 108) 4/10
2. School of rock- Ένα εκατομμύριο λέξεις (Αυτοέκδοση, σελ. 157) 9/10

Link to comment
Share on other sites

Ταράς Μπούλμπα. Σχόλιο εδώ: Νικολάϊ Γκόγκολ

-Ιανουάριος

01. Μ. Καραγάτσης - "Ο Συνταγματάρχης Λιάπκιν" (σελ. 270). 9/10
02. Νικολάι Γκόγκολ - "Ταράς Μπούλμπα" (σελ. 167). 8.5/10

Link to comment
Share on other sites

2. Κάιν - Jose saramago (152)

Μια σύντομη ιστορία της Βίβλου, με τα μάτια του Κάιν, γραμμένη από την εξοχή και ιδιαίτερη πένα του Saramago.

Link to comment
Share on other sites

3. Ο πωλητής παρελθόντων - Jose Eduardo Agualusa (139)

Ένα άκρως περίεργο, αιθεριο βιβλίο με σύντομα κεφάλαια για μια γρήγορη ανάγνωση. Περίεργοι χαρακτήρες καί πολλές ζωντανές εικόνες, συνθέτουν ένα μαγικό αναγνωστικό ταξίδι, τοποθετημένο στη σύγχρονη ιστορία της Ανγκολας. Ένα βιβλίο σαν όνειρο!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλή Χρονιά!

1. Χανς Φάλαντα, "Και τώρα, ανθρωπάκο;"

Υπέροχο βιβλίο.
Στην αρχή μπορεί να δώσει την εντύπωση του βαρετού, με την απλή, καθημερινή περιγραφή απλών, καθημερινών ανθρώπων, αλλά πολύ γρήγορα μπαίνει κανείς στον ρυθμό του, γνωρίζει αυτούς τους ανθρώπους, τους γνωρίζει από κοντά, τους καταλαβαίνει, σαν να τους ξέρει.
Η οικονομική κρίση στη Γερμανία του 1930. Έτσι κι αλλιώς καταθλιπτική εποχή, καταθλιπτικό θέμα, ο Φάλαντα όμως καταφέρνει και το δίνει πολύ ανθρώπινα: εκεί που νιώθεις ένα χέρι να έχει μπει μέσα στο στήθος σου και ν' αρχίζει να σφίγγει, εκείνος, ο συγγραφέας, το απομακρύνει, σου μαλακώνει την ψυχή μ' ένα χάδι και δεν σε αφήνει να κλείσεις το βιβλίο απελπισμένος.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Οι πρώτοι άνθρωποι στο Φεγγάρι. Σχόλιο εδώ: Herbert George Wells

-Ιανουάριος

01. Μ. Καραγάτσης - "Ο Συνταγματάρχης Λιάπκιν" (σελ. 270). 9/10
02. Νικολάι Γκόγκολ - "Ταράς Μπούλμπα" (σελ. 167). 8.5/10
03. Χ. Τζ. Γουέλς - "Οι πρώτοι άνθρωποι στο Φεγγάρι" (σελ. 292). 8.5/10

Link to comment
Share on other sites

1. Αγάπη μέδουσας, Μ. Ανδρουλάκης (352)

2. Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης με τα δικά του λόγια Β, Α. Παπαχελάς (435)

Link to comment
Share on other sites

4. Ο δρόμος -  Cormac McCarthy (253)

Σ' έναν κόσμο ερειπωμένο, γεμάτο στάχτη, καταστροφή και παρελθόν μιας φυσιολογικής ζωής, ένας άντρας και ο μικρός γιος του, διασχίζουν έναν δρόμο δίχως προορισμό, αύριο και ελπίδα. Με μόνη τους περιουσία, ένα καρότσι με πράγματα.

Χειμαρρώδης αφήγηση, που δεν σε αφήνει να χαλαρώσεις λεπτό. Είναι σαν να οδηγείς και να αφήνεις το τοπίο πίσω σου. Ακατάλληλο για όσους έχουν τις μαύρες τους. Επικρατεί μια μαυρίλα σαν σε φέρετρο. Διαβάστε το γιατί είναι μοναδικό και γιατί μια υποψία ελπίδας αχνοφαινεται στο βάθος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1.John  Connolly "Το δέντρο Του θανάτου" Bell σελ.450 (8,5/10)

2.Κώστας Ακριβός "Γάλα Μαγνησίας" Μεταίχμιο σελ. 252 (10/10)

3. Πάτροκλος  Λεβεντοπουλος "  Μικρές αγγελιες" μανδραγοραςς  σελ.Το 62 (4/10)

Edited by alanon
Link to comment
Share on other sites

  1. Red dragon - Thomas Harris, σελ. 464 (7/10)
  2. Of foster homes and flies - Chad Lutzke, σελ. 162 (9/10)

Το Of foster homes and flies είναι ένα εξαιρετικό δράμα ενηλικίωσης από έναν συγγραφέα που δεν είχα ακούσει ποτέ για αυτόν, μέχρι που είδα στο goodreads μαζεμένες καλές κριτικές για αυτό το βιβλίο. Το γράψιμο δεν είναι κάτι τρομερό, είναι βέβαια ευκολοδιάβαστο, αλλά αυτό που κάνει το βιβλίο μοναδικό είναι η περιγραφή της ψυχολογίας και των σκέψεων του παιδιού, που σαν αναγνώστης προσωπικά πολλές φορές ταυτίστηκα, και οι συγκινήσεις που έχει να προσφέρει η πλοκή.

Link to comment
Share on other sites

1. Απρόσκλητοι επισκέπτες από την άβυσσο- Δημήτρης Στατήρης (Συμπαντικές διαδρομές, σελ. 108) 4/10
2. School of rock- Ένα εκατομμύριο λέξεις (Αυτοέκδοση, σελ. 157) 9/10
3. Τρόμος- Η πρώτη Ελληνική ανθολογία διηγήματος splatter τρόμου (Συμπαντικές διαδρομές, σελ. 211) 6,5/10

Link to comment
Share on other sites

Νύχτα καταιγίδας. Πρώτο βιβλίο του Τζ. Μπ. Πρίστλεϊ που πέφτει στα χέρια μου και δηλώνω αρκετά ικανοποιημένος. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα ψυχολογικό θρίλερ με στοιχεία γοτθικού τρόμου, βασικά προσόντα του οποίου είναι το σκηνικό του παλιού και απομονωμένου σπιτιού στο οποίο βρίσκουν καταφύγιο πέντε άνθρωποι, η όλη κλειστοφοβική και σκοτεινή ατμόσφαιρα που κυριαρχεί από την πρώτη μέχρι την τελευταία σελίδα, καθώς επίσης και η πολύ ωραία και οξυδερκής γραφή του συγγραφέα. Η πλοκή κινείται με αργούς ρυθμούς και διαθέτει λίγες μονάχα στιγμές έντασης και αγωνίας (στο τέλος, βέβαια, γίνεται ένας μικρός χαμός), με τον συγγραφέα να δίνει έμφαση στη σκιαγράφηση των χαρακτήρων του και στο πώς η διαμονή τους στο σκοτεινό σπίτι με τους παράξενους ενοίκους, θα τους αλλάξει μια για πάντα. Προσωπικά μου άρεσε το βιβλίο, κατευχαριστήθηκα την ατμόσφαιρα και το όλο σκηνικό, ασχέτως αν υπήρξαν λίγες στιγμές εδώ και κει, που με κούρασαν. Είναι από τα βιβλία που διαβάζεις ένα κρύο βράδυ του χειμώνα, δίπλα σε κάποιο τζάκι. Σ'αυτό το βιβλίο βασίζεται η ταινία "The Old Dark House" (1932).

-Ιανουάριος

01. Μ. Καραγάτσης - "Ο Συνταγματάρχης Λιάπκιν" (σελ. 270). 9/10
02. Νικολάι Γκόγκολ - "Ταράς Μπούλμπα" (σελ. 167). 8.5/10
03. Χ. Τζ. Γουέλς - "Οι πρώτοι άνθρωποι στο Φεγγάρι" (σελ. 292). 8.5/10
04. Τζ. Μπ. Πρίστλεϊ - "Νύχτα καταιγίδας" (σελ. 188). 8/10

Link to comment
Share on other sites

1. The Mageborn Traitor, Melanie Rawn (769)
2. The Song of Achilles, Madeline Miller (352)

3. Swordspoint, Ellen Kushner (329)  ❤️❤️❤️ 

 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, KELAINO said:


3. Swordspoint, Ellen Kushner (329)  ❤️❤️❤️ 

 

Άντε ρε. Τόσο καλό, ε;

Link to comment
Share on other sites

5. Λούλα - Βαγγέλης Ραπτόπουλος (512)

Το βασικό θέμα του βιβλίου είναι η Λαγνεία. Κατά δήλωση του συγγραφέα η Λούλα είναι ταυτόχρονα, παραδοσιακό μυθιστόρημα με ψυχολόγικες προεκτάσεις, αισθηματική παρωδία, πορνογραφημα, αφήγηση υπερφυσικού τρόμου και αστυνομικό θρίλερ. Συμφωνω απόλυτα με τα παραπάνω. Κυρίως σπάει την υποκριτική βιτρίνα της σύγχρονης νεοελληνικής πραγματικότητας.

Το βιβλίο αυτό δεν θα αρέσει σε όλους, είναι γραμμένο με ωμή, αθυροστομη γλώσσα. Στην αρχή μου κάθησε βαρύ όλο αυτό, στη συνέχεια καθώς πλησίαζα προς το τέλος η πλοκή και η εξέλιξη του με αποζημίωσε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • BladeRunner unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..