Γιώργος77 Posted June 21, 2023 Share Posted June 21, 2023 (edited) Spoiler Θα σας ομολογήσω κάτι. Παρά τον ενθουσιασμό μου για το Μίροκοου και τα μυστήριά του, ιδίως για τη σχέση του τόσο με τον Δόκτωρα Θωςς όσο και με τα δικά μου τα ενδιαφέροντα ως ερευνητή, φανταζόμουν το ταξίδι μου εκεί μουδιασμένος και με ένα συναίσθημα βαθιάς κατάθλιψης. Για πολλά χρόνια, από τον καιρό που πήγαινα στο πανεπιστήμιο, υπέφερα απ’ αυτή την μαύρη αρρώστια, αυτή την απελπισία που με κυρίευε όποτε το χιόνι κάλυπτε τη γη και οι ουρανοί γέμιζαν σύννεφα. Παρ’ όλα αυτά, επισκέφτηκα το Καρναβάλι του Μίροκοου, με την ελπίδα ότι θα μου έφευγε αυτή η αβάσταχτη μελαγχολία. Στο Μίροκοου θα γίνονταν παρελάσεις και γιορτές, και θα είχα για μια ακόμη φορά την ευκαιρία να κάνω τον Κλόουν... Write-off #97. Τρελοί επιστήμονες και άρρωστοι σαλτιμπάγκοι. Μελαγχολία και Καρναβάλι, Κλόουν και Θάνατος. Θα τολμήσεις να μπεις σ' αυτό τον σκοτεινό κόσμο; Σε προειδοποιώ πάντως. Μπορεί να το μετανιώσεις... Edited July 7, 2023 by Ghost 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted June 21, 2023 Share Posted June 21, 2023 Μας έφτιαξες μεσημεριατικο.... μέσα! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρίστος Posted June 21, 2023 Share Posted June 21, 2023 Που υπογράφω; 😉 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted June 21, 2023 Share Posted June 21, 2023 Υπενθυμίζω πως όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν, μπορούν να το δηλώσουν στο παρακάτω τόπικ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted June 23, 2023 Share Posted June 23, 2023 Θα πω ότι το θέμα δεν βγαίνει ξενέρωτα. Κάτι ζητάει, μπύρα, τσίπουρο, μανιτάρια, κάτι. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρίστος Posted June 23, 2023 Share Posted June 23, 2023 Δεν θέλω να αγχώσω τις φίλτατες, αλλά λίγο που μου άρεσε η εισαγωγή, λίγο που είχα να γραψω καιρό κάτι καινούριο....είναι σχεδόν ετοιμοπαράδοτο....το νου σας 😉 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted June 23, 2023 Share Posted June 23, 2023 Εχουμε συγκεκριμένη διορια; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted June 23, 2023 Share Posted June 23, 2023 (edited) Απόσπασμα από τους κανόνες του Write off Η περίοδος συγγραφής είναι 7 μέρες αλλά δύναται να αλλάξει μετά από συνεννόηση των παικτών. Προτείνουμε να μην ξεπερνάει τις 10 μέρες, προς χάριν όσων παρακολουθούν το παιχνίδι. Την τελευταία μέρα, υπάρχει διορία αποστολής των ιστοριών μέχρι τις 12 τα μεσάνυχτα. Αν σας εξυπηρετεί, θα πρότεινα να ξεκινήσει επίσημα η συγγραφική περίοδος την Δευτέρα 26 Ιουνίου μέχρι Τετάρτη 5 Ιουλίου (σύνολο: 10 μέρες). Αν για κάποιο λόγο δεν είναι αυτό βολικό για εσάς, μπορείτε να το συζητήσετε για να το προσαρμόσετε όπως εσείς θέλετε. Edited June 27, 2023 by Ιρμάντα 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick V. Posted June 24, 2023 Share Posted June 24, 2023 Χμμ... και μέχρι πόσες λέξεις είναι το παιχνίδι ;;; 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted June 24, 2023 Share Posted June 24, 2023 Απόσπασμα από τους κανόνες του Write off Όριο Λέξεων: Το ελάχιστο όριο λέξεων είναι 1.500 έως ένα ανώτατο όριο που θα επιλέξουν οι παίκτες. Σας προτείνουμε, ανάλογα με το πλήθος των ιστοριών, οι ιστορίες να μην ξεπερνούν τις 4.500-5.000 λέξεις για τη διευκόλυνση των αναγνωστών. Πόσες ιστορίες μπορώ να ψηφίσω; Αν συμμετέχουν 2 έως 3 ιστορίες, τότε, το κάθε μέλος ψηφίζει μία ιστορία. Αν συμμετέχουν 4 έως 5 ιστορίες, τότε, το κάθε μέλος ψηφίζει δύο ιστορίες. Αν συμμετέχουν 6 έως 7 ιστορίες, τότε, το κάθε μέλος ψηφίζει τρεις ιστορίες. Αν συμμετέχουν 8 έως 9 ιστορίες, τότε, το κάθε μέλος ψηφίζει τέσσερις ιστορίες. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Αν υποθέσουμε ότι υπάρξει συμμετοχή 2 διηγημάτων και 2 νουβελοδιηγημάτων, τότε, θα μπορούσε να υπάρξει ξεχωριστό poll για τα διηγήματα και ξεχωριστό για τα νουβελοδιηγήματα. Σε αυτή την περίπτωση, στο ένα poll θα ψηφίσετε το 1 διήγημα και στο άλλο 1 νουβελοδιήγημα. Παρόλο που στο παραπάνω παράδειγμα είναι 4 ιστορίες στο σύνολο, ο ίδιος κανόνας του Write off θα ισχύει ξεχωριστά για τα νουβελοδιηγήματα. 1. Τι θα προτιμούσατε; α) Τα νουβελοδιηγήματα (όσα συμμετέχουν) να είναι στο ίδιο poll με τα διηγήματα β) Τα νουβελοδιηγήματα (εφόσον είναι πάνω από ένα) να είναι σε ξεχωριστό poll 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιώργος77 Posted June 24, 2023 Author Share Posted June 24, 2023 Προτιμώ το β) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted June 25, 2023 Share Posted June 25, 2023 B 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρίστος Posted June 26, 2023 Share Posted June 26, 2023 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick V. Posted June 26, 2023 Share Posted June 26, 2023 Μου ήρθε μια μικρή ιδέα και έκανα ένα δοκιμαστικό γράψιμο. Δεν προβλέπω να ξεπεράσει τις 4Κ λέξεις, στην τελική (που λέει ο λόγος) μορφή του… ελπίζω να περνάει ως διήγημα. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted June 27, 2023 Share Posted June 27, 2023 Παρακαλώ. Πείτε. Τελική. Προθεσμία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted June 27, 2023 Share Posted June 27, 2023 (edited) On 6/24/2023 at 12:11 AM, Ghost said: σας εξυπηρετεί, θα πρότεινα να ξεκινήσει επίσημα η συγγραφική περίοδος την Δευτέρα 26 Ιουνίου μέχρι Τετάρτη 6 Ιουνίου (σύνολο: 10 μέρε @Ιρμάντα Edited June 27, 2023 by Roubiliana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted June 27, 2023 Share Posted June 27, 2023 (edited) Ναι, Τετάρτη επτά Ιουλίου προφανώς....? Edited June 27, 2023 by Ιρμάντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted June 27, 2023 Share Posted June 27, 2023 Τεταρτη ειναι 5 Ιουλη. Ωχ τωρα μπερδευτηκα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted June 27, 2023 Share Posted June 27, 2023 (edited) Πέντε Ιουλίου Τετάρτη. Οκ. Μία εβδομάδα ακόμη. Έχω στείλει pm στον @Ghostκαι το διόρθωσα εγώ στο μεταξύ. Edited June 27, 2023 by Ιρμάντα 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted June 27, 2023 Share Posted June 27, 2023 Προλαβαινω δεν προλαβαινω. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted June 27, 2023 Share Posted June 27, 2023 (edited) Συγνώμη για την αναστάτωση παιδιά. Εκ παραδρομής είχα γράψει σε αυτό το πόστ Τετάρτη 6 Ιουνίου ενώ το σωστό είναι Τετάρτη 5 Ιουλίου. Αν κάποιος παίκτης χρειαστεί παράταση λίγες μέρες για να ολοκληρώσει την ιστορία του, μπορεί να το συζητήσει με τους συμπαίκτες του. Edited June 27, 2023 by Ghost Προσθαφαιρέσεις λέξεων. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick V. Posted June 29, 2023 Share Posted June 29, 2023 On 6/21/2023 at 12:24 PM, Γιώργος77 said: Θα τολμήσεις να μπεις σ' αυτό τον σκοτεινό κόσμο; Σε προειδοποιώ πάντως. Μπορεί να το μετανιώσεις... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roubiliana Posted June 30, 2023 Share Posted June 30, 2023 Μέσα σε ένα πρωινό γράφτηκε. Ελπίζω να έχω δώσει κι εγώ την προσωπική μου ματιά στην ιστορία. 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted June 30, 2023 Share Posted June 30, 2023 On 6/24/2023 at 7:15 PM, Ghost said: 1. Τι θα προτιμούσατε; α) Τα νουβελοδιηγήματα (όσα συμμετέχουν) να είναι στο ίδιο poll με τα διηγήματα β) Τα νουβελοδιηγήματα (εφόσον είναι πάνω από ένα) να είναι σε ξεχωριστό poll Θα έλεγα στο ίδιο Poll... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick V. Posted July 3, 2023 Share Posted July 3, 2023 Το άνοιξα πολύ και νουβελίζει ελαφρώς. Ελπίζω να διαβάζεται (μάλλον δεν διαβάζεται, είναι νομίζω ό,τι πιο αλλόκοτο έχω γράψει.) 3 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Posted by Ιρμάντα,
Νικήτρια ιστορία στο Write off #97
Recommended by Φάντασμα
4 reactions
Go to this post
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.