Jump to content

Naruto!!


Shai-Hulud
 Share

Recommended Posts

Ό,τι θέλετε να μάθετε, συζητήσετε, κτλ για το Naruto ας γίνει εδώ.

Παρακαλώ, αν υπάρχουν spoilers (αποκαλύψεις :p) στο κείμενό σας, να προειδοποιήτε!

Link to comment
Share on other sites

Τι είναι πια αυτό το Naruto που ενώ το ξέρουν μόνο δυο άτομα έχει και δικό του τόπικ; ( :p ) Δε μας εξηγεί και εμάς στους κοινούς θνητούς κάποιος; Ποιός τρέχει μέχρι το google τώρα;

Link to comment
Share on other sites

Τι είναι πια αυτό το Naruto που ενώ το ξέρουν μόνο δυο άτομα έχει και δικό του τόπικ; ( :p ) Δε μας εξηγεί και εμάς στους κοινούς θνητούς κάποιος; Ποιός τρέχει μέχρι το google τώρα;

Όντως. Τι παίζει με το Naruto, ρε αδέλφια;

 

(Είμαι άσχετος από Anime.)

Link to comment
Share on other sites

Το παρακάτω κείμενο δεν περιέχει spoilers

Το Naruto είναι το καλύτερο anime που υπάρχει στον αέρα της ιαπωνικής τηλεόρασης αυτή τη στιγμή...Όποιος δεν ασχολείτε με anime ειναι λογικό να μην το ξέρει, παρόλα αυτα ίσως να το ειχατε ακούσει. Αν είναι να ξεκινήσετε να ασχολείστε με anime δώστε οπωσδήπωτε σημασια στο συγκεκριμένο. Χμ, τώρα τι να πω? Την υπόθεση? Εχμ,βαριέμαι...ας την πει ο Shai-hulud! :D

Link to comment
Share on other sites

Το παρακάτω κείμενο περιέχει τις βασικές πληροφορίες που δίνει η εισαγωγή στο πρώτο επεισόδιο

 

"Πριν από κάποια χρόνια, μια δαιμονική αλεπού με 9 ουρές τρομοκρατούσε την Ιαπωνία. Κάποτε λοιπόν έφτασε στο Village of Konoha (Hidden Leaf Village). Οι ηρωικοί νίντζα αυτού του χωριού πολέμησαν για να εμποδίσουν τον δαίμονα από το να καταστρέξει το χωριό τους αλλά η αλεπού ήταν πολύ δυνατή... Τότε, ο 4th Hokage (Πρώτος Νιντζα του χωριού :p ) ήρθε, πολέμησε την αλεπού, νίκησε και την σφράγισε με μία τεχνική στο σώμα ενός μωρού"

 

Τώρα βρισκόμαστε 12 χρόνια μετά και βλέπουμε τις περιπέτειες του Naruto, ενός αγοριού που θέλει να γίνει Hokage...

Edited by RaspK
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ναιιιιιιιι!!!

Είδα τα πρώτα 25 επεισόδια του Naruto!