Jump to content

Τι Γράφετε Τελευταία;


Βάρδος
 Share

Recommended Posts

On 4/20/2020 at 9:46 PM, Βασίλης said:

Φίλε μου πρόσεχε, πρόσεχε πολύ, περπατάς σε επικίνδυνα μονοπάτια και είναι εύκολο να γλυστρίσει το πόδι στο γκρεμό. Βγες, κάνε παρέες, απασχόλησε το μυαλό σου με ευχάριστα πράγματα, δώσε στην καρδιά σου την ανάσα που χρειάζεται. Κάνε μόνο ότι σ' ευχαριστεί και γ...μα όλα τα υπόλοιπα. Καμιά γυναίκα δεν αξίζει τον χαμό σου!

Ayto isxyei... απλα εχω βαρεθει τα παντα... το μονο που με κραταει ζωντανο εινα το γραψιμο! ελπιζω αυτο που δημιουργω τωρα να μου δωσει μια διεξοδο!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΛΗΨΗ! ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΕΙ... ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 40 ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΥΝΗΘΩς ΜΕΤΑ ΤΙς2-3 ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΜΕ ΠΟΤΟ... ΓΝΩΣΤΗ Η ΣΥΝΤΑΓΗ.....ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ!

 

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ

 

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

 

Ο Οδυσσέας είναι ένας 38χρονος άνεργος που ζει στην Αθήνα με τους γονείς του. Όταν θα βρει δουλειά σαν μπάρμαν στη Λήμνο, το νησί που είχε υπηρετήσει σαν φαντάρος χρόνια πριν, θα την δεχτεί μη έχοντας άλλη επιλογή.

Η Αριάδνα είναι μια νεαρή Ισπανίδα που ταξιδεύει για διακοπές στα ελληνικά νησιά. Ο δρόμος της θα την φέρει στη Λήμνο και στο μπαρ του Οδυσσέα και οι δύο νέοι θα ερωτευτούν. Καθώς ο έρωτάς τους μεγαλώνει, ο κόσμος θα βρεθεί αντιμέτωπος με την πανδημία του Κορονοιού. Η Αριάδνα και ο Οδυσσέας θα εγκλωβιστούν σε καραντίνα στη Λήμνο.

Τα μεγάλα προβλήματα μόλις αρχίζουν και οι δυο τους θα βρεθούν μπροστά σε κάτι πρωτόγνωρο και εφιαλτικό. Μπορεί η αγάπη να ξεπεράσει αυτό το μεγάλο κακό; Είναι αρκετή για να τους σώσει;

Μια διαφορετική ερωτική ιστορία, με φόντο το Αιγαίο, στη σκιά της μεγαλύτερης πανδημίας του 21ου αιώνα, έως τώρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραία, η περίληψη φαίνεται εντάξει για το είδος και αφού σου βγαίνει προχώρα και γράψε τη. 

Μια σκέψη σχετικά με το προηγούμενο ποστ, έχεις σκεφθεί ότι ίσως αυτή η αίσθηση για τα πάντα γύρω σου να μην είναι γνήσια αλλά απόρροια του ποτού;

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Χμ, μιά Ισπανίδα που κάνει διακοπές σε ελληνικό νησί στο βόρειο Αιγαίο και μάλιστα Φεβρουάριο μήνα;( τότε δεν άρχισε η καραντίνα; ) Λίγο χλωμό το βλέπω...

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Βασίλης said:

Χμ, μιά Ισπανίδα που κάνει διακοπές σε ελληνικό νησί στο βόρειο Αιγαίο και μάλιστα Φεβρουάριο μήνα;( τότε δεν άρχισε η καραντίνα; ) Λίγο χλωμό το βλέπω...

Υπάρχουν χίλιοι τρόποι να το δικαιολογήσεις, όπως θα υπήρξαν πιθανότατα και Ισπανίδες που βρέθηκαν εκεί στην πραγματικότητα. Το να παριστάνουμε τους σκεπτικούς δίχως να 'χουμε διαβάσει λέξη (και δίχως να το ζητήσει ο άλλος) δε νομίζω ότι βοηθάει κανέναν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 5/23/2020 at 5:47 AM, Solonor said:

Υπάρχουν χίλιοι τρόποι να το δικαιολογήσεις, όπως θα υπήρξαν πιθανότατα και Ισπανίδες που βρέθηκαν εκεί στην πραγματικότητα.

Έχεις δίκιο, τίγκα τα ελληνικά νησιά από Ισπανίδες, ειδικά τον Ιανουάριο - Φεβρουάριο...:p

 

On 5/23/2020 at 5:47 AM, Solonor said:

Το να παριστάνουμε τους σκεπτικούς δίχως να 'χουμε διαβάσει λέξη (και δίχως να το ζητήσει ο άλλος) δε νομίζω ότι βοηθάει κανέναν.

Αυτό καλύτερα να το παραβλέψω γιατί θα την πάμε μακριά την βαλίτσα...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
On 3/22/2020 at 4:26 AM, georgezerv76 said:

Ειχα ξεκινησει το 2010 να γραφω το ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ, ενα μυθιστορημα φαντασιας και ερωτα που ομως δεν δεχτηκε κανεις εκδοτικος να μου το εκδοσει, οταν το 2015 το τελειωσα επιτελους.

Καποια στιγμη , και μεσα στο συγγραφικο μου αδιεξοδο, οταν ειχα κολλησει με το ΤΑΞΙΔΙ, αρχισα να γραφω μια νουβελα φαντασιας την ΠΟΛΗ, που τελειωσα μεσ;α σε 6 μηνες και....Ω ΝΑΙ! εκδοθηκε απο τις εκδοσεις ΠΗΓΗ το 2016

Οι πωλησεις δεν πηγαν καλα για τον απλουστατο λογο οτι ο εκδοτικος οικος δεν ασχοληθηκε καθολου με το προμο του βιβλιου μου αφηνοντας το αποκλειστικα σε μενα... εκανα μονος μου οτι μπορουσα για να πουλησω αλλα πουλησα περι τα 100 αντιτυπα μονο σε φιλους συγγενεις και γνωστους αφου ο οικος δεν ασχοληθηκε.....

αφου μπηκα μεσα και χρηματικα καθως ξοδεψα 700 ευρω για την συνεκδοση και κερδισα μονο 100 για τις πωλησεις, παρατησα το γραψιμο.

και φυσικα δεν ειχα καμμια ερωτικη και σεξουαλικη σχεση νμε καμια γυναικα απο τον απριλη του 18 και μετα....

 

Kαλά το πως δεν είχες καμία σεξουαλική σχέση από 2018 και μετά,σιγά το πρόβλημα...υπάρχουν αρκετοί που  δεν έχουν ποτέ σεξουαλική σχέση ή στρέφονται στα  μπουρδέλα για να αποκτήσουν.

Τώρα με τα περί συγγραφής,τα όσα γράφεις με κάνουν να αντιληφθώ πως είναι πάρα πολύ δύσκολο να ασχοληθείς και να πετύχεις στον χώρο.

Βλέπω τον συγγραφέα πτυχιούχο φιλολογίας Πυθαγόρα Ελευθεριάδη στο instagram 27  χρονών να έχει εκδόσει βιβλίο και να βρίσκεται μέρες πανδημίας αρκετά συχνά  στην Αγγλία με ειδική πτήση για επαγγελματικό λόγο όπως ισχυρίζεται και τον ζηλεύω.Από τους τυχερούς,αν και δεν ξέρουμε και αυτός πόσες πωλήσεις,θα έχει.Τώρα στην ουσία τον προώθησα κατά κάποιον τρόπο και εγώ...😂

Σκέφτομαι να επιχειρήσω κάποια στιγμή να συγγράψω βιβλίο λογοτεχνικό αλλά ποιός εκδοτικός οίκος θα το δεχτεί και θα με προωθήσει ;

Δύσκολα.Θα πρέπει να έχω τις ικανότητες του GRRM και αν.

 

 

Edited by Blood Prince
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι καλό να πετάς στα σύννεφα αλλά και να είσαι τόσο απαισιόδοξος από την άλλη βλάπτει σοβαρά. έχουμε εδώ μέσα συγγραφείς που έχουν εκδοθεί, δεν είναι και το πλέον ακατόρθωτο πράγμα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Blood Prince said:

Σκέφτομαι να επιχειρήσω κάποια στιγμή να συγγράψω βιβλίο λογοτεχνικό αλλά ποιός εκδοτικός οίκος θα το δεχτεί και θα με προωθήσει ;

Δύσκολα.Θα πρέπει να έχω τις ικανότητες του GRRM και αν.

 

 

Χαλάρωσε, ούτε του GRRM χρειάζεται να γίνεις, ούτε να αρέσεις σε όλους. Ο υποφαινόμενος για παράδειγμα θεωρεί τις δουλειές του μέτριες. Δεν μου κάνουν ως αναγνώστης, διάβασα καναδυο βιβλία του και το παράτησα. ήταν κακό; όχι μάλλον, απλά εμένα δεν μου έκανε. Υπάρχουν καλύτεροι συγγραφείς από τον martin αντίστοιχα και δεν είχαν/έχουν τις διασυνδέσεις για να εκδωθούν (και να βγάλουν χρήματα). Το να κερδίσεις χρήματα από το βιβλίο είναι ένα σύνολο πολλών πραγμάτων, όχι μόνο πόσο καλά γράφεις. Αν ήταν έτσι, κάποιοι εδώ μέσα θα έπρεπε να έχουν εκδώσει βιβλίο πολυ πιο πριν από εμένα ή άλλους κοκ.

Αν στόχος σου είναι να εκδωθείς, είναι το πιο πιθανό ότι θα τα καταφέρεις. Το θέμα είναι αν ο στόχος σου είναι πραγματικά να εκδωθείς με οποιοδήποτε συγγραφικό κόστος (και όχι δεν εννοώ αυτοέκδοση). Εννοώ από παραχωρήσεις στο είδος που γράφεις, έως να αλλάζεις το γραπτό σου σύμφωνα με αυτά που θα σου υποδείξει ο εκδοτικός.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, hidedora said:

οποιοδήποτε συγγραφικό κόστος

Μήπως τελικά είναι λίγο εγωιστικό αυτό;
Βέβαια είμαι «έξω από το χορό» και δεν ξέρω πως θα αντιδρούσα αν έπρεπε να δεχτώ υποδείξεις ή να κάνω παραχωρήσεις (σίγουρα όμως θα προσπαθούσα να ακούσω την άλλη άποψη, όποια και αν ήταν αυτή).
Από την άλλη, δεν είναι κάτι που συμβαίνει συχνά και σχεδόν σε όλα τα επαγγέλματα (το να δέχεσαι υποδείξεις και να κάνεις παραχωρήσεις);

Δεν ισχύει ότι, πάνω απ' όλα, ένας συγγραφέας αγαπάει να γράφει;
Κι ας γράφει από τα φαρμακεία και τους τυχερούς αριθμούς του τζόκερ μέχρι κατά παραγγελία μυθιστορήματα ή, τελικά, αυτό που γουστάρει και ακριβώς στη μορφή που το γουστάρει.
Αν έχει ποιότητα η γραφή του, δεν θα άξιζε να δοκιμάσει την τύχη του και σε άλλα πράγματα; (άσχετο, ξεπερασμένο παράδειγμα: γιατί ένας ροκάς να μην γράφει για μπουζούκια ή το αντίθετο;)
Είναι καλύτερα να εμμένει πεισματικά στις θέσεις του μέχρι να καταφέρει να εκδώσει το μοναδικό «αριστούργημα»; Και αν πάλι καταφέρει να εκδώσει το «αριστούργημα» του και οι αναγνώστες αρχίζουν να πετάνε καρπούζια;
Δεν είναι λίγο πιο κυνικά τα πράγματα εκεί έξω για να κάνουμε θέμα το «συγγραφικό κόστος»;

Ερωτήματα που με προβληματίζουν. Δεν έχω καμία πρόθεση να θίξω κάποιον.
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Nick V. να σου πω τη δική μου, περιορισμένη εμπειρία.

Από τη στιγμή που θέλει να ασχοληθεί κάποιος επαγγελματικά / ημιεπαγγελματικά με την συγγραφή, είναι αναγκασμένος να κάνει κάποιες υποχωρήσεις (είτε για το αναγνωστικό του κοινό, είτε για το αναγνωστικό κοινό του εκδοτικού). Εδώ να σημειώσω πως δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το έργο δεν είναι καλό όταν σου ζητά ο εκδοτικός αλλαγές.  Απλά κάνεις αυτές τις υποχωρήσεις ώστε να καλύψεις καλύτερα τις ανάγκες του κοινού του και να μην φας καρπούζια. Προσωπικά μέχρι τώρα η μόνη παραχώρηση που έπρεπε να κάνω είναι ότι τα βιβλία μου πρέπει να είναι 120.000+ για να γίνουν ηχοβιβλία (που είναι μεγάλο το μερίδιο αγοράς στην κατηγορία μου και πιέζομαι να τα μεγαλώσω). 

Τώρα σχετικά με το οτι ο συγγραφέας πρέπει να αγαπάει αυτό που γράφει, έχω γνωρίσει και από τις δύο κατηγορίες συγγραφέων (που αγαπάνε αυτό που γράφουν ή που δεν το αγαπάνε ιδιαίτερα). Πάλι από την περιορισμένη προσωπική μου εμπειρία, ο επαγγελματίας συγγραφέας που γράφει για το κοινό θα πρέπει να γράφει με γνώμωνα αυτό και όχι απλά τι του αρέσει, αλλιώς θα πεινάσει 😅

Το συγγραφικό κόστος το δραματοποίησα λίγο παραπάνω, μιας και για κάποιον/α είναι μεγάλη παραχώρηση, αλλά για όσους θέλουν να ζήσουν από αυτό, συνήθως δεν είναι, οπότε θα το παραμερίσουν. Ας μην ξεχνάμε πως δεν έχουν όλοι την τύχη ή τις διασυνδέσεις του GRRM, King κ.λπ. Για να "ζήσεις" από τη συγγραφή, έχω δει πως χρειάζεται να γράφεις κατά μέσο όρο τουλάχιστον 3 μυθιστορήματα το έτος, με 5-7 το πιο επικρατέστερο για τους περισσότερους αγγλόφωνους συγγραφείς. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Και για να μην ξεφύγουμε εντελώς από το αρχικό νήμα, αυτή την περίοδο γράφω:

Δυ isekai ιστορίες με πολυγαμικό ρομαντζο 

Μία φολκλόρ ιστορία υπερφυσικού μυστηρίου στα ελληνικά (πρόκειται για το δεύτερο μέρος)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Νά ... ξαναζωντανέψω αὐτὸ τὸ τόσο κοινότοπο νῆμα συζήτησης ...
Ἐγὼ γράφω τὸ δεύτερο βιβλίο μου, Ὁ Ἁννίβας πρὸ τῶν Πυλῶν τοῦ Φωτός' (ὁ τίτλος 'παίζει' πάνω στὴν κραυγὴ τρόμου τῶν ἀρχαίων Ρωμαίων).   Ἐτοῦτο δὲν ἔχει καθόλου fantasy οὔτε science fiction, ἐνῶ κάπποιες ἱστορίες τοῦ 'Γυναικῶν Ἀφηγήματα' εἶχαν.  Εἶναι ἡ ἱστορία (διάρκειας ἀπὸ Πέμπτη ἀπόγευμα ἔως Δευτέρα μεσημέρι) ἑνὸς πολὺ πετυχημένου φανταστικοῦ συγγραφέα, τοῦ Ἀννίβα,, χήρου, μονόχνωτου καὶ τεχνολογικὰ ἀποκομμένου, ὁ ὁποῖος δέχεται στὸ σπίτι του τὴς ἐπίσκεψη τῆς Τζένης, μιᾶς νεαρῆς κοπέλλας, θαυμάστριάς του, μὲ ὅ,τι αὐτὸ συνεπάγεται (στὴν ἀρχή, κάνει ὄνειρα νὰ τῆς τὴν 'πέσει' ... ἀλλά, μετά, γνωρίζοντάς την καλύτερα, βλέπει 'τὸ φῶς' - ἐξ οὗ καὶ ὁ τίτλος).  Ὁ Ἁννίβας εἶναι ὁ ἀφηγητὴς σὲ πρῶτο πρόσωπο τοῦ πενταήμερου μὲ τὴν Τζένη δίπλα του καὶ τὸν γερο-/μπαρμπα-Γιῶργο (τὸ γέρο ταχυδρόμο του χωριοῦ), τὸν Παῦλο (τὸν ἐκδότη του καὶ παιδικό του φίλο) καὶ τὴ Βέρα (γυναῖκα τοῦ Παύλου καὶ πρῶτο παιδικό/ἐφηβικό ἔρωτα τοῦ Ἁννίβα) σὲ δευτερεύοντες ρόλους.  Καθὼς καὶ ὁ Ἁννίβας καὶ ἐγὼ εἴμαστε λάτρεις τῶν κατοικιδίων, στὸν κῆπο περιφέρεται ὁ Ἕκτορας, τὸ γέρικο σκυλί του.,
Εἶχα βάλει στόχο τὰ τέλη Ἰουλίου ἀλλὰ καὶ τέλος Αὐγούστου καλὰ θὰ εἶναι ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 12/4/2020 at 2:59 AM, Alexz said:

Δυ isekai ιστορίες με πολυγαμικό ρομαντζο 

Τίς τέλειωσες;  Θὰ καιγόμουν νὰ διάβαζα ἔστω καὶ μόνο τὴ μία!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Μία ιστορία για έναν σύγχρονο Ινδιάνα Τζόουνς που θέλει να ξεσκεπάσει μασόνους, ροδόσταυρους και ιλλουμινάτι οι οποίοι τον κυνηγάγε σε 2 ηπείρους.

Link to comment
Share on other sites

(κάτι μεταξύ του σεναρίου της ταινίας National Treasure (2004) και των ταινιών The Librarian)

Edited by Aggelos95
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Καλησπέρα σας, εδώ και  έναν χρόνο γράφω ένα χριστουγεννιάτικο, αστυνομικό βιβλίο για εφήβους, που συνδυάζει και μαγεία. Το έχω τελειώσει και τώρα είμαι στη διαδικασία της διόρθωσης, όμως έχω κάποιες αμφιβολίες για το αν είναι ενδιαφέρον και σκέφτηκα να σας συμβουλευτώ.

Αυτή εδώ είναι η περίληψη

Το μυστικό του χαμένου καρυοθραύστη

Παραμονή Χριστουγέννων 1900 Νέα Υόρκη η ώρα 3:45.Ολόκληρη η πόλη ετοιμάζεται  να  παρευρεθεί στην γιορτή των καρυοθραυστών που διοργανώνεται κάθε χρόνο από το ζεύγος Παρκς. Η διαδικασία είναι η εξής: Κάθε παραμονή Χριστουγέννων ολόκληρη η Νέα Υόρκη συγκεντρώνεται στο σαλόνι του πλούσιο αρχοντικό  των Παρκς. Μπροστά τους υπάρχουν δέκα πολύτιμοι καρυοθραύστες οι οποίοι στέκονται πάνω σε ένα ξύλινο έπιπλο και οι δέκα είναι πολύτιμοι όμως ο δέκατος καρυοθραύστης είναι φτιαγμένος από χρυσό και μόνον ένας κρύβει από κάτω ατόφια διαμάντια. Κάθε καλεσμένος σηκώνει στην τύχη έναν καρυοθραύστη από την θέση του αν στο κάτω μέρος του βρίσκονται τα διαμάντια τότε ανήκουν σε αυτόν που τα βρήκε. Έτσι όλοι οι πολίτες  από την Νέα Υόρκη που έχουν το δικαίωμα να συμμετάσχουν στο έθιμο ενθουσιασμένοι  για μία ακόμη φορά ανυπομονούν να έρθει εκείνη η ώρα. Όταν μαθαίνουν πως ο δέκατος και πολυτιμότερος καρυοθραύστης χάθηκε, επικρατεί παντού πανικός και περιέργεια όμως  μόνο η νεαρή θαρραλέα και πανέξυπνη Λόρη Ντοθρέν έχει το θάρρος να κοιτάξει κατάματα αυτή την, όπως θα αποδειχθεί επικίνδυνη υπόθεση, μαζί με τον νονό της Θίοντορ. Ετοιμαστείτε για μια επικίνδυνη περιπέτεια  με πρωταγωνιστή έναν χαμογελαστό καρυοθραύστη που  είναι έτοιμος να δείξει την πιο σκληρή του μορφή. Μια υπέροχη χριστουγεννιάτικη ιστορία όπου τίποτε δεν είναι αυτό που φαίνεται!

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρουσα ιστορία, από τα όσα μας δίνεις για την πλοκή έχεις μια καλή ιδέα. Μένει το πως τη χειρίστηκες.

Υπάρχει κάποιος λόγος που πήγες την υπόθεση τόσο πίσω; 

Γιατί στο 1900;

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως μου άρεσε η ιδέα να διαδραματίζεται τόσο παλιά και διάλεξα την Νέα Υόρκη γιατί από εκεί ξεκίνησε η εμπορευματοποίηση των Χριστουγέννων.

 

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να το πετύχεις καλά. Αλλά θα είναι δύσκολο. Ως αναγνώστρια, διαβάζω βιβλία για άλλους τόπους και εποχές, μεταξύ άλλων και για να μπαίνω στο κλίμα. Το ό,τι δεν έχεις ζήσει το 1900 είναι ήδη ένα πρόβλημα αλλά οκ, υπάρχουν συγγραφείς ιστορικών μυθιστορημάτων που τα καταφέρνουν με την αντίστοιχη έρευνα. Αλλά αν δεν έχεις πάει και ποτέ Νέα Υόρκη, θα είναι δύσκολο να μας μεταδώσεις και το κλίμα, την αίσθηση. Μπορεί να το χεις και να τα καταφέρεις. Αλλά έχω διαβάσει αρκετά βιβλία και διηγήματα Ελλήνων συγγραφέων που διαδραματίζονται σε άλλες χώρες χωρίς να έχουν πάει πολλές φορές ούτε καν ως τουρίστες και αυτό που μου βγάζουν ως αναγνώστρια είναι ένα generic decor που θα μπορούσε να είναι Νέα Υόρκη, αλλά θα μπορούσε να είναι και Παρίσι αν άλλαζες στο κείμενο τα ονόματα των δρόμων κι έβαζες μερικά καφέ και κρουασάν παραπάνω και Βερολίνο, αν έβαζες ένα τείχος να υπάρχει. Καμία ιδιαίτερη γεύση. 

Link to comment
Share on other sites

Το τείχος δεν υπάρχει πια αγαπητή!

Βάλε την Αψίδα και είσαι εντάξει!

 

Ξεκίνησα ένα μυθιστόρημα που θα διαδραματίζεται στις τελευταίες μέρες του Αυγούστου του 1922 στη Μικρά Ασία. Το μέτωπο καταρρέει, η Ανεξάρτητη Μεραρχία αναλαμβάνει να εκτελέσει μια νέα κάθοδο των Μυρίων προσπαθώντας να επιζήσει και να σώσει και όσους μπορεί.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..