Στην 7η θέση με 105 βαθμούς, ένα παραμύθι για έναν κόσμο καλά κρυμμένο, από την laas7.
Στην 6η θέση με 106 βαθμούς, μια δοκιμή που μας μεταφέρει σε πολλές πραγματικότητες, από τον Βαγγέλη.
Στην 5η θέση με 140 βαθμούς, οι επιπτώσεις που μπορεί να έχει μια συνάντηση με τον εαυτό μας, από την wordsmith.
Και πάμε για το top-4, επειδή, ναι, έχουμε ισοψηφία στο βάθρο.
Στην 3η θέση με 146 βαθμούς, ο φόβος που έρχεται από αλλού για να μας αρπάξει, από την Eugenia Rose,
Τα αποτελέσματα του 29ου Χειμερινού Διαγωνισμού Διηγήματος.
Στην 10η θέση με 54 βαθμούς, μια προειδοποίηση για την πραγματοποίηση των ευχών, από τον Witch King of Angmar.
Στην 9η θέση με 92 βαθμούς, ένα ταξίδι σ’ένα πολυσύμπαν μπάμπουσκα, από τον Casper.
Στην 8η θέση με 102 βαθμούς, κάτι τρομακτικό που ενώνει παρόν και παρελθόν, από τον abuno.
Τα αποτελέσματα του 29ου Χειμερινού Διαγωνισμού Διηγήματος (συνέχεια).
Recommended Posts
Posted by Mesmer,
Τα αποτελέσματα του 29ου Χειμερινού Διαγωνισμού Διηγήματος.
Recommended by Φάντασμα
0 reactions
Go to this post
Posted by Mesmer,
Τα αποτελέσματα του 29ου Χειμερινού Διαγωνισμού Διηγήματος (συνέχεια).
Recommended by Φάντασμα
0 reactions
Go to this post
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.