Jump to content

Πολιτική ορθότητα και συγγραφή


Mesmer

Recommended Posts

Στο μέλλον δεν αποκλείεται να μην υπάρχει η δυνατότητα μετατροπής σε ψηφιακά αρχεία (σου λέω ότι ήδη εφαρμόζεται στο comixology για κόμικς που ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ).

Τα mirror links είναι ήδη παράνομα. Και γενικά το downloading.

Το cloud μπορεί ανά πάσα στιγμή να πέσει.

Τα πάντα μπορεί να βρίσκονται σε ψηφιακές πλατφόρμες.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • oimoderatorseinai

    51

  • WILLIAM

    19

  • Nick V.

    18

  • AlienBill

    17

Εκτός άμα είναι ιστορικής σημασίας και σπουδαιότητας φυσικά. Π.χ. ο Αγών μου του Αδόλφου Χίτλερ αποτελεί σημείο αναφορας στον ναζισμό, δεν νοείται να απαγορευτεί από οπουδήποτε  (εκτός από Εβραϊκές σελίδες) καθώς δεν πρέπει να το δουν με πολίτικαλ κορέκτ στάνταρ και προπαγάνδα αλλά ξεκάθαρα ως ένα από τα πιο διαβασμένα βιβλία του 20ου αιώνα. 

 Νομίζω κάπου διάβασα πως μετά την Βίβλο και τον Χάρυ Πόττερ, τον Μόμπυ Ντικ και μερικά παρόμοια δημοφιλή κλασικά είναι το πιο πολυδιαβασμένο βιβλίο όλων των εποχών.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Aggelos95 said:

Να το αποκλείσουν ορισμένοι ή ορισμένες πλατφόρμες ναι, πολύ πιθανό καθώς όσο περνάνε τα χρόνια γίνονται όλοι και πιο ευαίσθητοι, μπορεί κάποιος να θιχτεί και με ένα "ρε". Αλλά να το αποκλείσουν όλες οι πλατφμόρες και να μην υπάρχει πουθενά-πουθενά, δεν παίζει, αναφέρω πιο πάνω τον λόγο. Εκτός άμα μιλάμε για κείμενο που περιέχει υπερβολικά extreme δεδομένα όπως παιδική πορνογραφία, τρομοκρατία, κτλπ. Πρέπει να είναι κάτι εξαιρετικά "σκληρό" ώστε να μην το έχουν πουθενά και να συμφωνήσουν όλοι σε αυτό, από συντηρητικές πλατφόρμες μέχρι προοδευτικές.

Δες το βίντεο τι λέει ακριβώς. Δε σου λέει ότι μπορεί να το βγάλουν εκτός από πλατφόρμα (που κι αυτό έχει γίνει για το "όσα παίρνει ο άνεμος).

Αρκεί στο μέλλον, τα πάντα να βρίσκονται σε πλατφόρμες που θα κάνουν από το μηδέν επιλογή του περιεχομένου τους. Που σημαίνει ότι αν υπάρχουν 1 τρισεκατομμύρια ταινίες, αυτές θα επιλέξουν κάποιες εκατοντάδες.

Δεν πρόκειται σε αυτή τη περίπτωση για άμεση απαγόρευση. Ομως αν το κοινό έχει πρόσβαση σε μερικές εκατοντάδες ταινίες και όχι στο σύνολο, θα υπάρξει πρόβλημα.

Edited by AlienBill
Link to comment
Share on other sites

Just now, AlienBill said:

Δες το βίντεο τι λέει ακριβώς. Δε σου λέει ότι μπορεί να το βγάλουν εκτός από πλατφόρμα (που κι αυτό έχει γίνει για το "όσα παίρνει ο άνεμος).

Αρκεί στο μέλλον τα πάντα να βρίσκονται σε πλατφόρμες που να κάνουν από το μηδέν επιλογή του περιεχομένου τους. Που σημαίνει ότι αν υπάρχουν 1 τρισεκατομμύρια ταινίες, αυτές θα επιλέξουν κάποιες εκατοντάδες.

Δεν πρόκειται σε αυτή τη περίπτωση για άμεση απαγόρευση. Ομως αν το κοινό έχει πρόσβαση σε μερικές εκατοντάδες ταινίες και όχι στο σύνολο, θα υπάρξει πρόβλημα.

Και σε αυτό το σενάριο, δε νομίζω να μπορούν να ελέγξουν την ροή της πληροφορίας, είναι απλά αδύνατον.

 Στα βίντεο λένε τι μπορεί να γίνει αλλά ιστορικά, δεν νομίζω να ήταν εφικτό, είναι λογοκρισία και κανείς δε θα το ανεχόταν, δε θα μπορούσαν να το συγκαλύψουν, θα έβγαινε στη φόρα αργά ή γρήγορα.

 Και για να φτάσουμε εκεί θα πρέπει να υπερπηδήσουμε τουλάχιστον μερικές δεκαετίες, σαν να βιάζονται λίγο στο βίντεο οο εσχατολόγοι να έρθει εκείνη η μέρα...

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, AlienBill said:

Στο μέλλον δεν αποκλείεται να μην υπάρχει η δυνατότητα μετατροπής σε ψηφιακά αρχεία (σου λέω ότι ήδη εφαρμόζεται στο comixology για κόμικς που ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ).

Τα mirror links είναι ήδη παράνομα. Και γενικά το downloading.

Το cloud μπορεί ανά πάσα στιγμή να πέσει.

Τα πάντα μπορεί να βρίσκονται σε ψηφιακές πλατφόρμες.

Δε ξέρω για κόμιξ αλλά αυτά που σημείωσα είναι σχετικά, δε ξέρω αν θα αλλάξουν σε 20 χρόνια αλλά τώρα, στο 2023, ισχύει ότι όλα υπάρχουν κάπου. Μπορεί κάποιος αρμόδιος να τα διαγράψει, δε το γνωρίζω. Ένας φίλος μου που ασχολείται ενεργά με το ethical hacking αλλά έχει διασυνδέσεις και με λιγότερους "ηθικούς" μου  ζήτησε να  του πω ένα παλιό fb μου, ονομαστικά δηλαδή πως το είχα πριν το διαγράψω 7+ χρόνια πριν.

 Το φβ ισχυρίζεται πως μετά από 90 μέρες πάπαλα όλα, φωτογραφίες, μηνύματα, τα πάντα. Και όμως τα βρήκε όλα σε επίπεδο dark net, υπήρχαν σαν δεδομένα, μέχρι και η ΙΡ του παλιού μου σπιτιού. Δε το λέω για να καταλήξω κάπου πέραν του ότι όλα υπάρχουν κάπου.

 Αλλά ποιος θα είχε όφελος να με εκβιάσει με ηλίθιες εφηβικές μου φωτογραφίες και χαζοχαρούμενες δημοσιεύσεις; Κανένας. Οπότε τα δεδομένα και οι πληροφορίες χωρίζονται σε 3 κατηγορίες:  1) άχρηστες για όλους, 2) άχρηστες για κάποιους αλλά χρήσιμες για άλλους, 3) χρήσιμες για όλους.

Στην 1η κατηγορία ανήκουν όλες οι πληροφορίες από άκυρα άτομα χωρίς ή με ελάχιστους φίλους, γενικά άτομα που δεν αξίζει να τα εκβιάσεις ή να τους κάνεις το παραμικρό, δεν έχουν καμία απολύτως αξία ό,τι και αν ανεβάσαν ή θα ανεβάσουν, σαν να πατάς στις εικόνες στο  google "girl" και απλά να σου βγάλει μετά από πολλές ώρες scroll down, ένα άκυρο κορίτσι που αν πληρώσεις επαγγελματία ντετέκτιβ ή χάκερ και καταφέρει να το εντοπίσει, δε θα ξέρει καν ότι ίσως και να υπάρχει η -λέμε τώρα- προ 10ετίας φωτογραφία της με duck face, σε κάποιο άκυρο προφίλ ή blogspot  ή οτιδήποτε. Κοινώς, nobody cares.

 Στην 2η κατηγορία είναι όλα αυτά που αξίζουν κάτι για για κάποιον , κάπου. Προφανώς και υπάρχει η ανάγκη της αντιγραφής/κλωνοποίησής τους: αν πατήσω τώρα Kim Kardashian στο φβ ή ίνστα ή τικ τοκ ή όπου θες, δε θα μου βγάλει μόνο ένα "επίσημο" προφίλ αλλά χιλιάδες τα οποία δε διαχειρίζεται η ίδια, οπότε άπειρο κλεμμένο υλικό, άπειρη εξαπάτηση (catfishing) και οτιδήποτε μπορεί να βγάλει κάποιος άμεσα ή έμμεσα από αυτό.

 Στην 3η κατηγορία είναι κυρίως  ειδήσεις και οτιδήποτε trend/viral/επικαιρότητα. Συμβαίνει τώρα, πρέπει να μαθευτεί ταυτοχρόνως παντού. Αυτά αντιγράφονται όπως τα fake news, με τέτοια ταχύτητα που περνάνε μήνες μέχρι να ελέγξουν όλα τα fake news για μία συγκεκριμένη δημοσίευση.

 

Γενικά είναι καταδικασμένη η κατάσταση, σε όλα τα σενάρια, ποτέ δεν έχεις τον έλεγχο και δεν έχει νόημα να ανησυχείς, ό,τι δεν ξέρεις δεν σε βλάπτει απαραίτητα. Αν έκλασε τώρα η Selena Gomez δε νομίζω πως θα μου αλλάξει την κοσμοθεωρία, ας το λογοκρίνετε, be my guest.

 Αυτή  είναι μεγαλύτερη βλακεία σε όλη την υπόθεση: λογοκρίνουν τυχαία, πράματα που αυτοί θεωρούν ασήμαντα και επικίνδυνα και αφήνουν να περνάνε έτσι πράματα που αυτοί θεωρούν σημαντικά και ωφέλιμα.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Aggelos95 said:

Και σε αυτό το σενάριο, δε νομίζω να μπορούν να ελέγξουν την ροή της πληροφορίας, είναι απλά αδύνατον.

 Στα βίντεο λένε τι μπορεί να γίνει αλλά ιστορικά, δεν νομίζω να ήταν εφικτό, είναι λογοκρισία και κανείς δε θα το ανεχόταν, δε θα μπορούσαν να το συγκαλύψουν, θα έβγαινε στη φόρα αργά ή γρήγορα.

 Και για να φτάσουμε εκεί θα πρέπει να υπερπηδήσουμε τουλάχιστον μερικές δεκαετίες, σαν να βιάζονται λίγο στο βίντεο οο εσχατολόγοι να έρθει εκείνη η μέρα...

Λίγα παραδείγματα από το παρόν:

1. Ιταλικό giallo που είναι χάλια σε ποιότητα (δεν μετατράπηκε σε dvd παρά μόνο σε VHS) και δεν το ξέρει ούτε η μητέρα του, δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή, ούτε σε "φυσική μορφή", ούτε σε dvd. Υπήρξε κάποια στιγμή σε πειρατικό site, αλλά ήταν πειρατικό.

2. Ελληνικές "φεστιβαλικές" ταινίες, που δεν βρίσκουν διανομή, ούτε σε αίθουσες, ούτε σε dvd. Αυτές είναι η πλειοψηφία των ελληνικών συμμετοχών του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο μόνος τρόπος να τις δεις, είναι να πας στο Φεστιβάλ. Ή άμα θελήσει ο κινηματογραφιστής να τις ανεβάσει κάπου ο ίδιος.

3. Indie comics που δεν τα βρίσκεις πουθενά, παρά μόνο στο comixology. Κι εκεί ακόμη τα αγοράζεις και δεν γίνεται να τα κατεβάσεις.

Edited by AlienBill
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, AlienBill said:

Λίγα παραδείγματα από το παρόν:

1. Ιταλικό giallo που είναι χάλια σε ποιότητα (δεν μετατράπηκε σε dvd παρά μόνο σε VHS) και δεν το ξέρει ούτε η μητέρα του, δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή, ούτε σε "φυσική μορφή", ούτε σε dvd. Υπήρξε κάποια στιγμή σε πειρατικό site, αλλά ήταν πειρατικό.

2. Ελληνικές "φεστιβαλικές" ταινίες, που δεν βρίσκουν διανομή, ούτε σε αίθουσες, ούτε σε dvd. Αυτές είναι η πλειοψηφία των ελληνικών συμμετοχών του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο μόνος τρόπος να τις δεις, είναι να πας στο Φεστιβάλ. Ή άμα θελήσει ο κινηματογραφιστής να τις ανεβάσει κάπου ο ίδιος.

3. Indie comics που δεν τα βρίσκεις πουθενά, παρά μόνο στο comixology. Κι εκεί ακόμη τα αγοράζεις και δεν γίνεται να τα κατεβάσεις.

1- αν υπάρχει σε VHS έχει φυσική μορφή, δεν είναι ιδέα. Μπορείς να το βάλεις να το δεις και παράλληλα να τραβάς βίντεο. Δε μιλάμε για ποιότητα αλλά για διαθεσιμότητα, είπα πως όλα υπάρχουν κάπου, όχι ότι είναι πάντα σε 4K ανάλυση.

2- κάποιος πάει στο φεστιβάλ και με μίνι κάμερα (3-4 εκατοστά, ενσωματώνεται και στα γυαλιά σου, δεν γίνεται αντιληπτή) βιντεοσκοπεί την τάδε φεστιβαλική ταινία.

3- μπορείς να τα διαβάσεις με μία συσκευή (τάμπλετ) και με μία άλλη συσκευή (κινητό) να τα βγάλεις φωτογραφία, αν δεν επιτρέπει η σελίδα το screenshot. Επίσης στα περισσότερα κινητά από 2020 και μετά υπάρχει η δυνατότητα εγγραφή οθόνης, δεν μπορεί να ανιχνευτεί ως πρόγραμμα μιας και είναι του ίδιου του κινητού.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, AlienBill said:

δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή, ούτε σε "φυσική μορφή", ούτε σε dvd

Κάποτε υπήρξε όμως άρα κάποιος το έχει. Με αρκετό ψάξιμο σε φόρουμ σινεφίλ ή με βοήθεια ντετέκτιβ,  κάποτε τον βρίσκεις.  Δηλαδή αν το θέλεις τόσο πολύ.

 Γενικά δεν υπάρχει κάτι μη-ανιχνεύσιμο.

 Άλλο το να μη μπορείς να το βρεις εσύ ή με τις λέξεις-κλειδιά στην αναζήτηση και άλλο γενικά. Το διαδίκτυο είναι ένας τεράστιος χώρος, δεν μπορεί να συγκριθεί με κάτι άλλο, ολοένα αυξάνεται, όπως το σύμπαν. Είναι σαν να απελπίζεσαι που πήγες στον τάδε πλανήτη και δε βρήκες ζωή όταν υπάρχουν κυριολεκτικά άπειροι πλανήτες να επισκεφτείς.

 

 ΥΣ- δε γράφω τίποτα με δόση ειρωνίας, (ίσως λίγο περί political correct) απλά έχω βρει απίστευτα σπάνια και δυσεύρετα πράματα στο διαδίκτυο/deep web που πραγματικά δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να μην υπάρχει κάποιο αντίγραφο, κάπου, έστω σε χάλια ποιότητα. Εδώ τα αρνητικά των παλιών φωτογραφιών από άκυρες, όχι γνωστές, οικογένειες πριν 200+ χρόνια υπάρχουν ως αρχεία στο φωτογραφείο από όπου εκτυπώθηκαν, γράφει κάτω από την κάθε φωτογραφία στο αρχείο τα πρόσωπα που απεικονίζονται...

Link to comment
Share on other sites

 Επίσης, για να μη παρεξηγηθώ: ναι, όλα υπάρχουν κάπου αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι ελεύθερη η πρόσβαση σε αυτά.

 Όμως για πολλά πληρώνεις, όπως π.χ. φωτογραφίες από OnlyFans από μοντέλα που λόγω του DMCA (νόμος για τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας στην ψηφιακή χιλιετία) απαγορεύουν την αναδημοσίευσή τους αλλού  -ή καταργούν ορισμένα αποτελέσματα από δημόσια πρόσωπα που οδηγήθηκαν στη δικαιοσύνη και για λόγους προφύλαξης του ονόματός τους από το στίγμα ή και πρόσωπα τα οποία το ζήτησαν κατόπιν εισαγγελέα, κλασικό παράδειγμα το "απαγορευμένο" της Τζούλιας Αλεξανδράτου που ναι, το είδε η μισή Ελλάδα όταν κυκλοφόρησε το 2010 αλλά πλέον δεν το βρίσκεις πουθενά στο ορατό ίντερνετ- .  Άρα ναι, υπάρχουν, απλά όχι δωρεάν (εδώ τίθεται ένα ερώτημα, γιατί να πληρώσεις να δεις βυζιά με τόσο διαθέσιμο δωρεάν υλικό αλλά άγνωστες οι βούλες των χρηστών του διαδικτύου).

 Παλιά αν ήθελες να βρεις κάτι, έπρεπε να ψάξεις σε αντίστοιχα μέρη, καθώς το να μιλήσεις με συγκεκριμένους ανθρώπους-κλειδιά ήταν αδύνατον, έπρεπε να ανήκες σε λέσχες, ομάδες, κτλπ. Πλέον, ακόμα και αν δε καταφέρνεις να εντοπίσεις κάτι πολύ συγκεκριμένο, μπορείς μέσω φόρουμ/τσατ/μπλογκ γύρω από το αντικείμενο αυτού που ψάχνεις, να έρθεις σε επαφή με κάποιον που γνωρίζει κάποιον που ίσως να ξέρει να σου πει σχετικά, είτε αφιλοκερδώς είτε με κάποιο αντίτιμο, πάντως όλα (όσα αφορούν τους τελευταίους 2 αιώνες που άρχισε ο άνθρωπος να χρησιμοποιεί τεχνολογία για την αποθήκευση της πληροφορίας, δε μιλάμε για προηγούμενες εποχές που τα περισσότερα χάθηκαν) μπορείς να τα βρεις, κάπου.

Edited by Aggelos95
Link to comment
Share on other sites

Να μη φτάσουμε όμως στο σημείο να γίνουμε σαν κάτι παλιούς ζάμπλουτους συλλέκτες που αγόραζαν ακόμη και τη μπομπίνα από σπάνια ταινία... για να την προβάλουν στην ιδιωτική τους αίθουσα προβολής.

Φτωχαδάκια είμαστε. Από το υστέρημά μας ξοδεύουμε.

Καλό είναι να υπάρχει μια πρόσβαση που να μην κοστίζει. Να μη βάζουμε ντέντεκτιβ για να εντοπίσει ένα έργο (λογοτεχνικό ή άλλου τύπου) επειδή δεν μπορούμε να το βρούμε on-line.

Edited by AlienBill
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, AlienBill said:

Να μη φτάσουμε όμως στο σημείο να γίνουμε σαν κάτι παλιούς ζάμπλουτους συλλέκτες που αγόραζαν ακόμη και τη μπομπίνα από σπάνια ταινία... για να την προβάλουν στην ιδιωτική τους αίθουσα προβολής.

Φτωχαδάκια είμαστε. Από το υστέρημά μας ξοδεύουμε.

Καλό είναι να υπάρχει μια πρόσβαση που να μην κοστίζει. Να μη βάζουμε ντέντεκτιβ για να εντοπίσει ένα έργο (λογοτεχνικό ή άλλου τύπου) επειδή δεν μπορούμε να το βρούμε on-line.

 Δυστυχώς όσο πιο ανάρπαστο είναι κάτι τόσο περισσότερο κοστολογείται ο εντοπισμός του. Το θέμα είναι κατά πόσο αξίζει να διαθέσεις χρόνο και χρήμα για αυτό. Επειδή και ο χρόνος πολύτιμος είναι, προχθές άκουσα μία επανεκτέλεση ενός τραγουδιού στο ραδιόφωνο και έφαγα το μισό youtube και δε κατάφερα να το βρω, ούτε με λογισμικό αναγνώρισης μουσικής (shazam, midomi, aha-music, κτλπ), όμως είναι σίγουρο πως εφόσον το έπαιξαν στο ραδιόφωνο θα το πήραν από κάποια πηγή και αυτή θα ήταν ψηφιακή καθώς ήταν σε αρκετά καλή ποιότητα για να είναι αναλογική.

 Ωραιά, έχασα 2 ώρες αναζήτησης και δε το βρήκα. Να πληρώσω 20€ την ώρα ντετέκτιβ/χάκερ/δε ξέρω κεγώ τι να το αναλάβει λες και είναι υπόθεση αγνοούμενου προσώπου; Και 2 ώρες και 20€ νομίζω δεν αξίζει για μία επανεκτέλεση αλλιώς θα είναι εκτέλεση... της υπομονής μου.

Link to comment
Share on other sites

ΥΣ - καμιά φορά  και η ευγένεια βοηθάει, πολλοί θέλουν -αν τους παίρνει- να βγάλουν κατιτίς, αλλά υπάρχουν και πολλά καλά παιδιά που δε βλέπουν την αλληλοβοήθεια/αλληλεγγυή ως δούναι και λαβείν, και το διαδίκτυο σημαίνει για αυτούς "είμαστε μία μεγάλη παρέα":

  Είχε τύχει να ακούσω τραγούδι στο cosmos fm που υπάρχει και στη τηλεόραση ως σταθμός, και έστειλα μήνυμα όπου πέραν από τις ευχαριστίες και τα κλασικά "καλή δουλειά" , "keep up!" κτλπ, ανέφερα συγκεκριμένη ώρα και λεπτό που το άκουσα. Οι περισσότεροι ραδιοφωνικοί και ιντερνετιακοί σταθμοί -επειδή συνήθως στις playlist και στα stream αναφέρουν το όνομα του τραγουδιού- χρησιμοποιούν παρεμφερή προγράμματα δημιουργίας playlist/προγράμματος τα οποία για δικλείδα ασφαλείας αποθηκεύουν ό,τι παίχτηκε τις τελευταίες 24 ώρες, μετά χάνεται για πάντα. Βέβαια, έχει τύχει να στείλω μήνυμα σε άλλον σταθμό, (δε θα αναφέρω ποιον)  ο οποίος αν και μπορούσε να δει το όνομα του τραγουδιού, επέλεξε να αγνοήσει το μήνυμά μου - ή μπορεί και να χάθηκε μέσα στα τόσα μηνύματα που λαμβάνουν κάθε ώρα.

Edited by Aggelos95
Link to comment
Share on other sites

Ειδικά για τις ταινίες πάντως μαζέψτε όποια θέλετε και μπορείτε να τη βρείτε σε υλική μορφή γιατί αρχίζουν και εξαφανίζονται τα ανάλογα μαγαζιά και σε λίγο θα είναι όλα ον λάιν. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

 Ακριβώς αυτό, και η αξία τους θα πολλαπλασιαστεί σε λίγα χρόνια. Παλιές Ελληνικές ταινίες που ερχόταν δώρο με την εφημερίδα πριν 15-20 χρόνια, πλέον τις πουλάνε 5€ την μία σε marketplace και vendora.  Προβλέπω πως πολλοί θα είναι και αυτοί που θα θέλουν να τις αγοράσουν ΑΚΟΜΑ και αν τις βρίσκουν online επειδή ήδη λογοκρίνονται πράματα και όσο πάμε θα θέλουν όλοι να επαληθεύουνε πως αυτό που είδαν ή άκουσαν, είναι το πρωτότυπο και δεν έχει αλλοιωθεί ή μπορεί να θέλει κάποια ταινία της οποίας το εναλλακτικό τέλος δεν το βρίσκεις εύκολα, παράδειγμα: η ταινιάρα Blade Runner έχει πολλά εναλλακτικά τέλη με διαφορετικές σκηνές σε διάφορα σημεία. (  https://en.m.wikipedia.org/wiki/Versions_of_Blade_Runner )

 Τα δισκοπωλεία είναι είδος υπό εξαφάνιση και τα βιντεοκλαμπάδικα ακολουθούν σιγά σιγά την ίδια μοίρα, ποιος θέλει να δίνει χρήματα για premium υλικό αν μπορεί να το βρει δωρεάν;  Όμως όσο ο DMCA νόμος εφαρμόζεται ολοένα και πιο πολύ και διώκεται η διαδικτυακή πειρατεία και όσο η κάθε ιστοσελίδα που τα ανεβάζει θα ζητάει να απενεργοποιήσεις το AdBlock σου για να παιχτεί η τάδε διαφήμιση του χορηγού (ή θα πετάει διαφημίσεις μέσα στο τραγούδι/ταινία, τακτική που εφαρμόζει τα τελευταία χρόνια το youtube) , τόσο θα αυξάνεται η ζήτηση για υλικό.... υλικό.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, AlienBill said:

Λίγα παραδείγματα από το παρόν:

1. Ιταλικό giallo που είναι χάλια σε ποιότητα (δεν μετατράπηκε σε dvd παρά μόνο σε VHS) και δεν το ξέρει ούτε η μητέρα του, δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή, ούτε σε "φυσική μορφή", ούτε σε dvd. Υπήρξε κάποια στιγμή σε πειρατικό site, αλλά ήταν πειρατικό.

2. Ελληνικές "φεστιβαλικές" ταινίες, που δεν βρίσκουν διανομή, ούτε σε αίθουσες, ούτε σε dvd. Αυτές είναι η πλειοψηφία των ελληνικών συμμετοχών του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο μόνος τρόπος να τις δεις, είναι να πας στο Φεστιβάλ. Ή άμα θελήσει ο κινηματογραφιστής να τις ανεβάσει κάπου ο ίδιος.

3. Indie comics που δεν τα βρίσκεις πουθενά, παρά μόνο στο comixology. Κι εκεί ακόμη τα αγοράζεις και δεν γίνεται να τα κατεβάσεις.

 

  Σχετικά με το 1, εδώ έχει μερικές ανεβασμένες. Τα περισσότερα βίντεο της playlist έχουν διαγραφεί αλλά στα κανάλια αυτών που έχουν ανεβάσει τα βίντεο βρήκα και άλλα giallo. Δοκίμασες και στο dailymotion? Συνήθως ανεβάζουν εκεί τα πιο δυσεύρετα καθώς το youtube έχει πολλούς περιορισμούς.  Αν δε βαριέσαι να μπεις με VPN ή proxy server (επειδή δεν είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα) το  Shudder έχει κάποια, όπως επίσης και το midnight pulp.

Edited by Aggelos95
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως άλλο προσπαθεί να πει ο AlienBill και συγνώμη για την παρέμβαση. Ένα απλό παράδειγμα είναι το σύγχρονο gaming και η επικρατούσα τάση (ή τουλάχιστον η προσπάθεια των εταιριών του χώρου προς αυτή την κατεύθυνση) να διατίθενται τα παιχνίδια ως ψηφιακές αγορές μέσω των ψηφιακών καταστημάτων της εκάστοτε εταιρίας. Αν αγοράσω ένα παιχνίδι σε φυσική μορφή θα το έχω για πάντα. Αν το αγοράσω ψηφιακά θα το έχω για όσο καιρό θα υπάρχει το εκάστοτε network. Αν δηλαδή αγοράσω ας πούμε το God of War Ragnarok από το store του PS5 μου θα είναι δικό μου για όσο θα υπάρχει η Sony και το δίκτυό της. Αν ποτέ "κλείσει" απλά δεν θα το έχω πια (κι όχι απαραίτητα αν "κλείσει" η εταιρία, αλλά αν με την έλευση της επόμενης γενιάς κονσολών, PS6 ας πούμε, κλείσουν οι servers του PS3, τότε όσα ψηφιακά παιχνίδια του PS3 έχω θα χαθούν -κάτι που έχει ήδη γίνει με το PSP-, τα φυσικής μορφής παιχνίδια του όμως θα συνεχίσω να τα έχω). Εκτός βέβαια αν κρατάω αρχείο σε hard discs, όμως τότε ουσιαστικά είναι σαν να το έχω σε φυσική μορφή και επιβαρύνομαι το κόστος της φυσικής μορφής. Το πιο "ωραίο" εδώ είναι πως είτε αγοράσω αυτή τη στιγμή ένα παιχνίδι σε φυσική μορφή, είτε σε ψηφιακή, η τιμή συνήθως παραμένει η ίδια. Το κέρδος όμως για την εταιρία δεν είναι το ίδιο, άλλο είναι να πρέπει να τυπώσεις χιλιάδες και εκατομμύρια δισκάκια κι άλλο να κάνεις απλώς αντιγραφή από ένα αρχείο.

Συγνώμη για το οφτόπικ. :) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, MadnJim said:

Νομίζω πως άλλο προσπαθεί να πει ο AlienBill και συγνώμη για την παρέμβαση. Ένα απλό παράδειγμα είναι το σύγχρονο gaming και η επικρατούσα τάση (ή τουλάχιστον η προσπάθεια των εταιριών του χώρου προς αυτή την κατεύθυνση) να διατίθενται τα παιχνίδια ως ψηφιακές αγορές μέσω των ψηφιακών καταστημάτων της εκάστοτε εταιρίας. Αν αγοράσω ένα παιχνίδι σε φυσική μορφή θα το έχω για πάντα. Αν το αγοράσω ψηφιακά θα το έχω για όσο καιρό θα υπάρχει το εκάστοτε network. Αν δηλαδή αγοράσω ας πούμε το God of War Ragnarok από το store του PS5 μου θα είναι δικό μου για όσο θα υπάρχει η Sony και το δίκτυό της. Αν ποτέ "κλείσει" απλά δεν θα το έχω πια (κι όχι απαραίτητα αν "κλείσει" η εταιρία, αλλά αν με την έλευση της επόμενης γενιάς κονσολών, PS6 ας πούμε, κλείσουν οι servers του PS3, τότε όσα ψηφιακά παιχνίδια του PS3 έχω θα χαθούν -κάτι που έχει ήδη γίνει με το PSP-, τα φυσικής μορφής παιχνίδια του όμως θα συνεχίσω να τα έχω). Εκτός βέβαια αν κρατάω αρχείο σε hard discs, όμως τότε ουσιαστικά είναι σαν να το έχω σε φυσική μορφή και επιβαρύνομαι το κόστος της φυσικής μορφής. Το πιο "ωραίο" εδώ είναι πως είτε αγοράσω αυτή τη στιγμή ένα παιχνίδι σε φυσική μορφή, είτε σε ψηφιακή, η τιμή συνήθως παραμένει η ίδια. Το κέρδος όμως για την εταιρία δεν είναι το ίδιο, άλλο είναι να πρέπει να τυπώσεις χιλιάδες και εκατομμύρια δισκάκια κι άλλο να κάνεις απλώς αντιγραφή από ένα αρχείο.

Συγνώμη για το οφτόπικ. :) 

 

 Ναι ισχύει αυτό, δε μπορείς να κάνεις κάτι για να το αποφύγεις..

Link to comment
Share on other sites

On 10/8/2023 at 5:11 PM, oimoderatorseinaifasistes said:

 

  Σχετικά με το 1, εδώ έχει μερικές ανεβασμένες. Τα περισσότερα βίντεο της playlist έχουν διαγραφεί αλλά στα κανάλια αυτών που έχουν ανεβάσει τα βίντεο βρήκα και άλλα giallo. Δοκίμασες και στο dailymotion? Συνήθως ανεβάζουν εκεί τα πιο δυσεύρετα καθώς το youtube έχει πολλούς περιορισμούς.  Αν δε βαριέσαι να μπεις με VPN ή proxy server (επειδή δεν είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα) το  Shudder έχει κάποια, όπως επίσης και το midnight pulp.

Σε αυτά είχα κοιτάξει και είχα δει τα άπαντα των gialli από δεκαετίες 70 και 80. Τα πιο δυσεύρετα που ανέφερα προηγουμένως, ήταν και τα πιο ελεεινά.

 

Συμβαίνει συχνά ένα "κακό" έργο μυθοπλασίας, να είναι επίσης και δυσεύρετο. Αλλά εδώ είναι το πρόβλημα. Μήπως το ίδιο ισχύσει στο μέλλον και για αυτά που θεωρούνται "προβληματικά"; Ακόμη και αν είναι καλά από τεχνικής πλευράς;

Πολλά μπορούν να συμβούν.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..