Jump to content

Τι διαβάζετε;


RObiN-HoOD
Φάντασμα
Message added by Φάντασμα,

Θα σας παρακαλούσαμε, αν είναι δυνατό, να μην γράφετε κριτικές για βιβλία σε αυτό το topic, επειδή, στο topic με την πάροδο του χρόνου αυξάνονται οι σελίδες και χάνονται οι κριτικές μέσα σε αυτές.

Μπορείτε να κάνετε post τις κριτικές σας μέσα στο topic του εκάστοτε συγγραφέα/βιβλίου (αν υπάρχει), αν δεν υπάρχει, μπορείτε να φτιάξετε εσείς.

Αυτό θα βοηθούσε πολύ υποψήφιους αναγνώστες που θέλουν να διαβάσουν κάποιο βιβλίο/συγγραφέα και θέλουν να διαβάσουν κριτικές.

Recommended Posts

Διαβάζω το Τα 39 σκαλοπάτια, του Τζων Μπιούκαν.

 

 

τι είδους βιβλίο είναι; Bladerunner?

 

Είναι ένα από τα πρώτα βιβλία κατασκοπίας. Έχει κυνηγητό μέσα, καταδιώξεις, φόνους, δολοπλοκίες, συνωμοσίες και τα τοιαύτα, και εκτυλίσσεται το 1914. Πολύ καλό μπορώ να πω, και κλασικό στο είδος του. Μόλις το τελείωσα.

 

 

OK, υπάρχει στα βιβλιοπολεία;

 

Και μια ερώτηση τωρα που αναφέρατε τον Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκεζ. Έχει διαβάσει κανείς σας το ¨Εκατό χρόνια μοναξιά¨;

 

ναι να το διαβάσεις. Κανει καλό σαν το τσαί. :chinese:

Link to comment
Share on other sites

Τελείωσα το White Cat της Holly Black, το οποίο στάθηκε αντάξιο των προσδοκιών που μου δημιούργησε αρχικά. Ενδιαφέρουσα κοσμοπλασία, καταιγιστική πλοκή και το σημαντικότερο πολύ άρτιοι χαρακτήρες. Ειδικά ο κεντρικός της χαρακτήρας είναι εξαιρετικά δουλεμένος, πολύ αληθινός. Γενικώς, ιδανικό ανάγνωσμα για καλοκαιράκι, ανάλαφρο αλλά όχι και ανούσιο.

 

Τώρα ξεκίνησα το Galilee του Barker, και ήδη άρχισε πολύ φλύαρα, κι όσο βλέπω τις 800 σελίδες του αποκαρδιώνομαι λιγάκι. Αλλά έχε χάρη που έχω όρεξη να διαβάσω για δυναστείες και τις ίντριγκές τους:chinese:.

Edited by manstredin
Link to comment
Share on other sites

 

Στο δε δεύτερο -το οποίο θεωρώ και το χειρότερο όλων- έχουμε έναν μα#$%κα που κάνει ό,τι κάνει -δίνει ζωή σε κάποιον που δεν του το ζήτησε- κι ύστερα τον κυνηγάει και τον κατηγορεί για το πόσο φαύλος ήταν. Τι λες ρε φίλε; Σοβαρά; Εσύ είσαι ο άμεσα υπεύθυνος για το κακό που εξαπέλυσες στον κόσμο. Πέσε και ψόφα και ξεφορτώσου μας και μη μας ζητάς να σε λυπηθούμε κιόλας. Και καλά σου έκανε το τέρας.

 

 

Ευθυμια νομιζω ότι, εστω και σε δευτερο επίπεδο, στοχος της Σελλευ ηταν να κανει το τερας συμπαθητικο κι οχι τον Φρανκενσταιν. Τουλαχιστον σε εμένα ετσι λειτούργησε. Από τη μια εχουμε ννα κανουμε με ενα πλασμα που ειναι "κακο" γιατι μόνο ετσι του επιτρεπουν να ειναι (εχει μυαλο κι ευαισθησιες, αλλα ο πραγματικα κακος και ηλιθιος περιγυρος του το απορριπτει βλέποντας μόνο το εξωτερικο περιβλημα-εμφανιση, κι η κακια γεννα κακια...), κι από την αλλη εναν τραχανα (εσυ αλλιως το ειπες, αλλα πρωι πρωι το'χω σε κακο να ριξω μπινελικι) που καλυπτει ατσαλα το παραφουσκωμένο του εγω και τον ναρκισσισμό του με ηθικολογιες και μεγαλοστομιες (οσες φορες διαβαζα τα λογια αγάπης του προς την κοπέλα, ελεγα από μεσα μου "τι λες βρε παπαρα, ούτε τ' αντερα σου δεν αγαπας!"), εναν ανθρωπο εν ολιγοις που αμα τον ειχα μπροστα μου θα τον πλακωνα στις γρηγορες...

Καπως ετσι λειτουργει κι ο Πολιντορι στον Βρικολακα

Link to comment
Share on other sites

Άρχισα το Το σημάδι των τεσσάρων, του Άρθουρ Κόναν Ντόυλ.

Link to comment
Share on other sites

Τέλειωσα το τρίτο βιβλίο του Larsson χθες και, τολμώ να πω, απογοητεύτηκα. Στις τελευταίες 200 σελίδες γκαζώνει και γίνεται απίστευτα ενδιαφέρον. Αλλά μέχρι να φτάσουμε εκεί μας τα έχει πρήξει για τα καλά. Και το τέλος; Έλεος! Μόνο αυτό θα πω προς το παρόν...

 

Ξεκίνησα τους Δαιμονισμένους του Dostoyevsky. Αρκετά περίεργο και ενδιαφέρον. Πολύ μαυρίλα αυτή οι Ρώσοι ρε παιδάκι μου. Εντυπώσεις αφού το τελειώσω.

Link to comment
Share on other sites

Ευθυμια νομιζω ότι, εστω και σε δευτερο επίπεδο, στοχος της Σελλευ ηταν να κανει το τερας συμπαθητικο κι οχι τον Φρανκενσταιν. Τουλαχιστον σε εμένα ετσι λειτούργησε. Από τη μια εχουμε ννα κανουμε με ενα πλασμα που ειναι "κακο" γιατι μόνο ετσι του επιτρεπουν να ειναι (εχει μυαλο κι ευαισθησιες, αλλα ο πραγματικα κακος και ηλιθιος περιγυρος του το απορριπτει βλέποντας μόνο το εξωτερικο περιβλημα-εμφανιση, κι η κακια γεννα κακια...), κι από την αλλη εναν τραχανα (εσυ αλλιως το ειπες, αλλα πρωι πρωι το'χω σε κακο να ριξω μπινελικι) που καλυπτει ατσαλα το παραφουσκωμένο του εγω και τον ναρκισσισμό του με ηθικολογιες και μεγαλοστομιες (οσες φορες διαβαζα τα λογια αγάπης του προς την κοπέλα, ελεγα από μεσα μου "τι λες βρε παπαρα, ούτε τ' αντερα σου δεν αγαπας!"), εναν ανθρωπο εν ολιγοις που αμα τον ειχα μπροστα μου θα τον πλακωνα στις γρηγορες...

Καπως ετσι λειτουργει κι ο Πολιντορι στον Βρικολακα

 

Αυτό ξεκίνησα κι εγώ να σκέφτομαι όταν ξεκίνησα το διάβασμα. Ότι δηλαδή τελικά και η Σέλλευ το έβλεπε όπως το βλέπουμε σήμερα, η κακία του εγωισμού ενάντια στην κακία λόγω της άγνοιας του καλού. Όμως κάποια στιγμή, το μάτι μου γύρισε κι άρχισα να τα βλέπω αλλιώς τα πράγματα. Τα υπονοούμενα σχετικά με την καλοσύνη ή την κακία του Φρανκενστάιν, δε με έπεισαν ότι γίνονται εκ της δικής μου οπτικής γωνίας. Έπειτα σκέφτηκα και το άλλο, ότι όντως στην βικτωριανή εποχή, η μεταμέλεια ήταν αρκετή για να σε κάνει να γίνεις και πάλι ο καλός ήρωας του βιβλίου.

 

Σε κάθε περίπτωση ήταν ένα βιβλίο που και με έκανε να βαρεθώ τη ζωή μου και με εξόργισε σε απελπιστικό βαθμό. Αν η Σέλλευ ήθελε να πει αυτό ή το άλλο, μάλλον δε θα το μάθουμε. Πολλές φορές -για να πάω την κουβέντα ένα βήμα παραπέρα- πάντως, την έχω αυτήν την απορία. Αν όντως οι λογοτέχνες του παρελθόντος είχαν το ίδιο σκεπτικό με μας σε κάποια θέματα, ή οι καιροί έχουν αλλάξει -σαφώς- τον τρόπο σκέψης μας σε τέτοιο σημείο, που αδυνατούμε να κατανοήσουμε τα κίνητρα των χαρακτήρων τους και τα χρεώνουμε στις δικές μας αντιλήψεις.

Link to comment
Share on other sites

Ευθυμια νομιζω ότι, εστω και σε δευτερο επίπεδο, στοχος της Σελλευ ηταν να κανει το τερας συμπαθητικο κι οχι τον Φρανκενσταιν. Τουλαχιστον σε εμένα ετσι λειτούργησε. Από τη μια εχουμε ννα κανουμε με ενα πλασμα που ειναι "κακο" γιατι μόνο ετσι του επιτρεπουν να ειναι (εχει μυαλο κι ευαισθησιες, αλλα ο πραγματικα κακος και ηλιθιος περιγυρος του το απορριπτει βλέποντας μόνο το εξωτερικο περιβλημα-εμφανιση, κι η κακια γεννα κακια...), κι από την αλλη εναν τραχανα (εσυ αλλιως το ειπες, αλλα πρωι πρωι το'χω σε κακο να ριξω μπινελικι) που καλυπτει ατσαλα το παραφουσκωμένο του εγω και τον ναρκισσισμό του με ηθικολογιες και μεγαλοστομιες (οσες φορες διαβαζα τα λογια αγάπης του προς την κοπέλα, ελεγα από μεσα μου "τι λες βρε παπαρα, ούτε τ' αντερα σου δεν αγαπας!"), εναν ανθρωπο εν ολιγοις που αμα τον ειχα μπροστα μου θα τον πλακωνα στις γρηγορες...

Καπως ετσι λειτουργει κι ο Πολιντορι στον Βρικολακα

 

Αυτό ξεκίνησα κι εγώ να σκέφτομαι όταν ξεκίνησα το διάβασμα. Ότι δηλαδή τελικά και η Σέλλευ το έβλεπε όπως το βλέπουμε σήμερα, η κακία του εγωισμού ενάντια στην κακία λόγω της άγνοιας του καλού. Όμως κάποια στιγμή, το μάτι μου γύρισε κι άρχισα να τα βλέπω αλλιώς τα πράγματα. Τα υπονοούμενα σχετικά με την καλοσύνη ή την κακία του Φρανκενστάιν, δε με έπεισαν ότι γίνονται εκ της δικής μου οπτικής γωνίας. Έπειτα σκέφτηκα και το άλλο, ότι όντως στην βικτωριανή εποχή, η μεταμέλεια ήταν αρκετή για να σε κάνει να γίνεις και πάλι ο καλός ήρωας του βιβλίου.

 

Σε κάθε περίπτωση ήταν ένα βιβλίο που και με έκανε να βαρεθώ τη ζωή μου και με εξόργισε σε απελπιστικό βαθμό. Αν η Σέλλευ ήθελε να πει αυτό ή το άλλο, μάλλον δε θα το μάθουμε. Πολλές φορές -για να πάω την κουβέντα ένα βήμα παραπέρα- πάντως, την έχω αυτήν την απορία. Αν όντως οι λογοτέχνες του παρελθόντος είχαν το ίδιο σκεπτικό με μας σε κάποια θέματα, ή οι καιροί έχουν αλλάξει -σαφώς- τον τρόπο σκέψης μας σε τέτοιο σημείο, που αδυνατούμε να κατανοήσουμε τα κίνητρα των χαρακτήρων τους και τα χρεώνουμε στις δικές μας αντιλήψεις.

 

Εγώ πάντως συμφωνώ με την DarkDesire. Αυτό που νομίζω ότι συμβαίνει είναι ότι, εξ' αιτίας της εποχής κατά την οποία γράφτηκε και το έντονα θρησκόληπτο περιβάλλον, η συγγραφέας δεν μπορούσε να εκφράσει αυτό το πράγμα πιο ξεκάθαρα.

 

Το βιβλίο έχει σαφώς το ελάττωμα της φοβερής φλυαρίας, το οποίο μάλλον οφείλεται στην έλλειψη πείρας από τη Shelley, αλλά βασίζεται σε μια ιδέα απίστευτη, που το κάνει κλασσικό. Εγώ πάντως, καθώς και όσοι γνωστοί μου το διάβασαν, έμειναν με μια τεράστια συμπάθεια και οίκτο προς το πλάσμα και αντιπάθεια προς τον εγωπαθή φαφλατά Frankenstein. Ας πούμε, το συμβάν με τους φίλους που κάνει το Πλάσμα, παρακολουθώντας το σπίτι τους, και πώς το αντιμετωπίζουν τελικά, δείχνει ξεκάθαρα του λόγου το αληθές.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι περίπου στο 1/5 του Οι συλλέκτες, του Ντέιβιντ Μπαλντάτσι. Είπα να αφήσω στην άκρη τα κλασικά αστυνομικά και να πιάσω κανένα με συνωμοσίες, κυνηγητά, σασπένς και τέτοια.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις διάβασα το 'Ταχυδρομείο' του αγαπητού Μπουκόφσκι.Μου θυμίζει εν μέρει τους δύο τροπικούς του Χενρι Μίλερ,

αλλά δίχως να εμβαθύνει τόσο πολύ στο χαρακτήρα του πρωταγωνιστή όπως πετυχημένα έκανε ο Μίλερ.

Επίσης τελείωσα και τον ΄Άνθρωπο στο ψηλό κάστρο' το οποίο αν και δεν έχω ακούσει τα καλύτερα σχόλια,

πρέπει να πω ότι είναι το καλύτερο βιβλίο που έχω διαβάσει το τελευταίο διάστημα. Σίγουρα δεν έιναι ισάξιο του Ubik ούτε καν του Valis

αλλά δεν παύει να είναι ένα εξαιρετικό δείγμα γραφής επιστημονικής φαντασίας που συνάμα έχει πολλά περισσότερα να 'πει' από τα

προφανή.

Link to comment
Share on other sites

Είχα καιρό να διαβάσω Μαρκ Τουέιν και μου έλειψε, και έτσι άρχισα το Ο Τομ Σώγερ ντεντέκτιβ, που κυκλοφόρησε στα ελληνικά από τις εκδόσεις Το Ποντίκι. Είναι μικρούλι, μόλις 99 σελίδες, αλλά φαίνεται καλό.

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζω με το Ο ταχυδρόμος χτυπά πάντα δυο φορές, του Τζέημς Κέιν.

Link to comment
Share on other sites

Μάικλ Κόνελι - Το χαμένο φως

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι άσχετο; Είμαι ο μόνος που διαβάζει από 2 και πάνω βιβλία την ίδια περίοδο;

 

Π.χ. τώρα (ξανά)διαβάζω τις σταυροφορίες του Τσιφόρου, το Plexus του Μίλλερ και το ''Η Ευρώπη του ψυχρού πολέμου'' του Τζόν Γιάνγκ.

 

Γιατρέ μου είναι σοβαρό;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ γενικά το έχω κόψει, γιατί ήταν πολύ χαοτικό. Μόνο τώρα διαβάζω δύο ταυτόχρονα, δικαιολογημένα όμως, γιατί το ένα δεν το ευχαριστιέμαι πια, μου έχει γίνει βραχνάς.

 

Γιατρέ μου είναι σοβαρό;

Drake, σε ρωτάει κάτι ο άνθρωπος. :tongue:

Edited by Cassandra Gotha
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ τέσσερα - κι ένα ανέκδοτο μυθιστόρημα πέντε.

Link to comment
Share on other sites

Πως τα καταφέρνετε;

Και μιας και το τόπικ είναι για τα βιβλία που διαβάζουμε τώρα, δεν λέτε και ποιά βιβλία διαβάζετε; tease.gif

Link to comment
Share on other sites

-Imaro 2: The Quest for Cush, Charles Saunders (έχω φτάσει στη σελ 12)

-Βιβλιοθήκες γεμάτες Φαντάσματα, Ζακ Μπονέ (>> σελ. 105)

-Elantris, Brandon Sanderson (>> σελ. 198)

-Nifft the Lean, Michael Shea (>> σελ. δε θυμάμαι, αλλά θέλω περίπου 50 για το τέλος)

 

Και το ανέκδοτο που λέγαμε.

Link to comment
Share on other sites

1. Το φυλαχτό, Straub κ King

2. Το ασήμι που ουρλιάζει, Κάουα

3. Ο στρατιώτης της ομίχλης, Γουλφ

4. Το 3ο μέρος της Τροίας του Γκέμελ

 

Και 2 περί συγγραφής κ 1 αρχαιολογικοιστορικό, αλλά αυτά δεν πιάνονται, ε;

Βασικά τώρα το καλοκαίρι έχω ελεύθερο χρόνο. Οπότε...

Link to comment
Share on other sites

-Nifft the Lean, Michael Shea (>> σελ. δε θυμάμαι, αλλά θέλω περίπου 50 για το τέλος)

 

Και το ανέκδοτο που λέγαμε.

 

ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΛΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ ΛΕΜΕ!!!:first::first::first::first:

Link to comment
Share on other sites

1. Το φυλαχτό, Straub κ King

2. Το ασήμι που ουρλιάζει, Κάουα

3. Ο στρατιώτης της ομίχλης, Γουλφ

4. Το 3ο μέρος της Τροίας του Γκέμελ

 

Και 2 περί συγγραφής κ 1 αρχαιολογικοιστορικό, αλλά αυτά δεν πιάνονται, ε;

Βασικά τώρα το καλοκαίρι έχω ελεύθερο χρόνο. Οπότε...

 

Όλα τα βιβλία πιάνονται, αρκεί να μην είναι βιβλία που διαβάζεις για το σχολείο/Πανεπιστήμιο κλπ. Τα περί συγγραφής και τα ιστορικά και όλα αυτά μια χαρά πιάνονται...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά εμένα γιατί ο Στήβεν Κίνγκ ενώ μου αρέσει ο τρόπος που γράφει, δεν με γεμίζει με την υπόθεση των ιστοριών του;

 

Εντάξει μόνο την Λάμψη έχω διαβάσει αλλά ποτέ δεν μου άρεσε σαν υπόθεση...Άλλα έχω δει σε ταινίες και εκεί είναι χειρότερα γιατί δεν διαβάζω τις περιγραφές του και η υπόθεση ποτέ δεν μου άρεσε σε καμία ταινία...

 

Τι να πω...

Link to comment
Share on other sites

Δεν είσαι ο μόνος. Κι εγώ έχω διαβάσει μόνο ένα διηγηματάκι του, Την Άνοιξη της Φράουλας, αλλά δε μου έκανε καμιά εντύπωση.

 

Αντίθετα αυτό που μόλις τελείωσα μου έκανε και κακή και καλή εντύπωση. Πρόκειται για το Βιβλιοθήκες Γεμάτες Φαντάσματα του Jacques Bonnet, μια Μικρή ερωτική εξομολόγηση στο βιβλίο και τη λογοτεχνία, ως λέει και το οπισθόφυλλο. Ένα δοκίμιο, σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας βιβλιόφιλος από τη σκοπιά του βιβλιόφιλου. Ενώ είναι γεμάτο με χαριτωμένες πραγματικότητες, που τις αντιμετωπίζω προσωπικά καθημερινά με τη βιβλιοθήκη μου, εντούτοις σε κάποια σημεία γίνεται ακατανόητο, γεμάτο με τίτλους βιβλίων, εκδόσεις και μεταφραστές. Αν δεν ήταν τόσο βαρύ σε πληροφορία, ίσως και να γινόταν από τα αγαπημένα μου βιβλία.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..