Nihilio Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wannabe Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 (edited) Edited March 18, 2009 by wannabe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 (edited) Ολα αυτά σε μικρό ή μεγάλο εκδοτικό οίκο; Edit: Το κλειδωμένο PDF πρέπει να είναι επιλογή στον Acrobat πάντως. Σίγουρα encryption κάνεις και με τον writer του Open Office. Edited March 18, 2009 by Nihilio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wannabe Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 (edited) Γιατί σε μεγάλο εκδοτικό το τυπογραφείο χρεώνει περισσότερο; Θα έπρεπε λιγότερο. Εγώ μιλάω για μικρό Είπαμε, χαρτιά, εξώφυλλα πολύ καλή ποιότητα, μπλα μπλα ... Τι μικρό και μεγάλο, το τυπογραφείο το πληρώνεις το ίδιο. Παρακαλώ, δεν θέλω να σε προσβάλω προσωπικά, απλά άκουσα πολλές φορές να τα λέει αυτά (ο εκδότης που εργάστηκα) σε κάποιους συγγραφείς. Τους δούλευε για τα ποσά και φούσκωνε τα πάντα. Edited March 18, 2009 by wannabe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wannabe Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Ολα αυτά σε μικρό ή μεγάλο εκδοτικό οίκο; Edit: Το κλειδωμένο PDF πρέπει να είναι επιλογή στον Acrobat πάντως. Σίγουρα encryption κάνεις και με τον writer του Open Office. Ο Λιβάνης παίζει με το e-na. (www.e-na.com) Είναι η Ελληνική γεύση του Zinio. Δεν σπάει (το e-na) ή για να το πω καλύτερα, δεν έχει σπάσει μέχρι τώρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Παρατηρητής Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 (edited) Μα που είναι οι φορουμήτες που έχουν εκδώσει; (εκτός Tiessa). Δεν έχουν να πουνε κάτι επί του θέματος; Οι εκδότες; Ρίξτε τα φώτα σας κι εσείς βρε παιδιά! Edited March 18, 2009 by Παρατηρητής Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Γιατί σε μεγάλο εκδοτικό το τυπογραφείο χρεώνει περισσότερο; Θα έπρεπε λιγότερο. Εγώ μιλάω για μικρό Είπαμε, χαρτιά, εξώφυλλα πολύ καλή ποιότητα, μπλα μπλα ... Τι μικρό και μεγάλο, το τυπογραφείο το πληρώνεις το ίδιο. Παρακαλώ, δεν θέλω να σε προσβάλω προσωπικά, απλά άκουσα πολλές φορές να τα λέει αυτά (ο εκδότης που εργάστηκα) σε κάποιους συγγραφείς. Τους δούλευε για τα ποσά και φούσκωνε τα πάντα. Στο μεγάλο πληρώνεις μεν λιγότερα στο τυπογραφείο, αλλά συνεργάζεσαι με εξωτερικούς σελιδοποιούς και διορθωτές (και τα λεφτά που λέω για διόρθωση παίζει να είναι και λίγα) και έχεις πολλούς υπαλλήλους και όχι με μαύρα. Και βάζω μέσα και τα έξοδα προώθησης/διαφήμισης. Μικρότεροι εκδοτικοί πληρώνουν λιγότερο τους συνεργάτες και "κόβουν γωνίες" βάζοντας υπαλλήλους να βγάλουν μέρος της δουλειάς. Και το να βάζουν φέσια οι εκδότες σε συγγραφείς (ειδικά αν οι τελευταίοι πληρώνουν) είναι σύνηθες φαινόμενο. Τώρα, αυτό για το pdf νόμιζα ότι ίσχυε μόνο για digital printing (και μικρά τιράζ αφού πληρώνεις με το κομμάτι) όχι γενικότερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arachnida Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Γενικά δεν έχω να πω πολλά, γιατί δεν γνωρίζω το κοστολόγιο μιας έκδοσης. Αλλά δεν θα έπεφτα από τα σύννεφα αν τα ποσά είναι αυτά για τα οποία κάνει λόγο ο Μιχάλης. Υπάρχουν πολλά έξοδα για προώθηση, συν χίλια δυο "πλάγια" έξοδα από συντήρηση κτηρίου, μέχρι ταξίδια στελεχών, τα οποία φαντάζομαι δεν είναι καθόλου αμελητέα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wannabe Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 (edited) Αυτό με το PDF είναι ο κανόνας. Αυτό στέλνεις στο τυπογραφείο και τέλος. Τώρα σε παρακαλώ, επειδή μικρός ήταν ο εκδότης αλλά άκουγα τι γίνεται, οι μεγάλοι έχουν άλλα ανοίγματα και βγάζουν τα χρήματα τους μια χαρά. Μην νομίζεις πως θα πάρει ποτέ κανείς υπαλλήλους και θα ανεβάσει το κόστος του. Αυτά δεν έγιναν ποτέ και ποτέ δεν θα γίνουν. Καλά ας το αφήσουμε τώρα αυτό, είμαι σίγουρος πως κάνουν ένα οικονομικό πλάνο οι μεγάλοι εκδότες. Είπες κάτι στο τέλος, όταν οι συγγραφείς πληρώνουν. Εδώ έχω άγνοια, αυτό δεν γινόταν εκεί που εργάστηκα - εκτός από κάποια βιβλιαράκια με ιστορικές μελέτες που ήταν άσχετα με την λογοτεχνία. Ξέρεις περίπου τι ζητάνε από ένα συγγραφέα; Edited March 18, 2009 by wannabe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wannabe Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Γενικά δεν έχω να πω πολλά, γιατί δεν γνωρίζω το κοστολόγιο μιας έκδοσης.Αλλά δεν θα έπεφτα από τα σύννεφα αν τα ποσά είναι αυτά για τα οποία κάνει λόγο ο Μιχάλης. Υπάρχουν πολλά έξοδα για προώθηση, συν χίλια δυο "πλάγια" έξοδα από συντήρηση κτηρίου, μέχρι ταξίδια στελεχών, τα οποία φαντάζομαι δεν είναι καθόλου αμελητέα. Με μοναδική διαφωνία στο φιλμ που σήμερα είναι ηλεκτρονικό, θα είμαι ανοιχτόμυαλος, ίσως ο Μιχάλης είναι σωστός και εγώ να έχω λάθος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Αυτό με το PDF είναι ο κανόνας. Αυτό στέλνεις στο τυπογραφείο και τέλος. Τώρα σε παρακαλώ, επειδή μικρός ήταν ο εκδότης αλλά άκουγα τι γίνεται, οι μεγάλοι έχουν άλλα ανοίγματα και βγάζουν τα χρήματα τους μια χαρά. Μην νομίζεις πως θα πάρει ποτέ κανείς υπαλλήλους και θα ανεβάσει το κόστος του. Αυτά δεν έγιναν ποτέ και ποτέ δεν θα γίνουν. Καλά ας το αφήσουμε τώρα αυτό, είμαι σίγουρος πως κάνουν ένα οικονομικό πλάνο οι μεγάλοι εκδότες. Είπες κάτι στο τέλος, όταν οι συγγραφείς πληρώνουν. Εδώ έχω άγνοια, αυτό δεν γινόταν εκεί που εργάστηκα - εκτός από κάποια βιβλιαράκια με ιστορικές μελέτες που ήταν άσχετα με την λογοτεχνία. Ξέρεις περίπου τι ζητάνε από ένα συγγραφέα; Αυτό με το PDF δεν το ήξερα, αλλά δεν το έχω ψάξει και πολύ, περισσότερο τιμή ήθελα να μάθω (και τα ποσοστά ήταν κάπου στο 70-80% αν έβαζα τα έξοδα εγώ, από το συγκεκριμένο εκδότη τουλάχιστον) Οι μεγάλοι έχουν συμφωνίες με τυπογραφεία και τους κάνουν καλύτερες τιμές. Εξάλλου έχουν σειρές, όγκο εκδόσεων και πάει λέγοντας. Οι μικροί πληρώνουν κερατιάτικα για να μπουν σε καλύτερη θέση σε σειρά προτεραιότητας. Επίσης οι μεγάλοι οίκοι έχουν πολλούς υπαλλήλους. αυτό σου το επιβεβαιώνω. Τώρα, αυτό που είπα για συγγραφείς που πληρώνουν, συνήθως υπερχρεώνουν κάποιες υπηρεσίες. Είχα ποστάρει κάπου πιο νωρίς στο τόπικ αυτό ένα link για χρεώσεις για print on demand. Δες και μόνος σου τί σου χρεώνουν για το εκάστοτε πακέτο και θα καταλάβεις τι εννοώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wannabe Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 (edited) Καλά αυτό με τους υπαλλήλους να το δεχτώ. Αλλά κάναμε κουβέντα για το κόστος εκτύπωσης. Το κόστος είναι ένα για την εκτύπωση. Το να έχεις υπάλληλο με 1000 euro να κάνει σελιδοποίηση είναι καλύτερα από το να πληρώνεις έξω. Είπαμε, δεν πέφτει έξω κανείς, έχουν την στρατηγική τους. Ε, δεν είπαμε ότι είναι και παιχνίδι. Θέλει και στομάχι. Edited March 18, 2009 by wannabe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetartos Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 [...]«Όταν κάποιος βγάζει λεφτά από το μεράκι / χόμπυ / τέχνη μας, τότε οφείλει και να μας πληρώνει γι αυτό.»Όχι, σε τέτοιες περιπτώσεις, το να βλέπουμε απλώς το ονοματάκι μας τυπωμένο στο χαρτί σαφώς και δεν πρέπει να είναι αρκετό. Συγνώμη για την επανάληψη από όσους τα έχουν ήδη διαβάσει (και μάλιστα πρόσφατα) αλλά νομίζω ότι εδώ ταιριάζουν γάντι. Όταν πρωτοδιάβασα (και μετά ξαναδιάβασα) την άποψη του mman, σκέφτηκα "Είναι μια πολύ καλή άποψη, που αν ποτέ χρειαστεί, θα την υιοθετήσω κι εγώ". Και εν προκειμένω, αν όλοι την εφαρμόζουν, ο κόσμος του φανταστικού θα γίνει καλύτερος. Πριν λίγη ώρα, όμως, σκέφτηκα μιαν εξαίρεση. Ας υποθέσουμε ότι έχω γράψει μια "πατάτα" διήγημα/μυθιστόρημα/κείμενο. Έχει απορριφθεί αρκετές φορές και δεν ελπίζω πλέον να το δημοσιεύσω. Και εμφανίζεται ένας τύπος/εκδότης/διαγωνισμός που μου δίνει την ευκαιρία να δημοσιευτεί, χωρίς όμως εγώ να κερδίσω τίποτα (υλικό). Με συμφέρει; Και βέβαια με συμφέρει. Το όνομά μου θα γίνει λίγο πιο γνωστό και θα έχω περισσότερες ελπίδες να πουλήσω το επόμενο κείμενό μου. Ή, τελοσπάντων, θα ικανοποιήσω τη ματαιοδοξία μου. Λίγο είναι αυτό; Δεν είναι μια μορφή "cut my loses"; Θα χαρώ πολύ να ακούσω απόψεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sileon Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Και τι θα συμβεί όταν η πατάτα σου σε μια ανέλπιστη στιγμή ευνοϊκών συγκυριών ή δεν ξέρω και εγώ τί, καταφέρει και περάσει το όριο πωλήσεων που καλύπτει τα έξοδα του εκδότη και αρχίσει και βγάζει κέρδος? Τότε, δεν θα σε νοιάξει που κάποιος εισπράττει απο τον δικό σου κόπο? Και, ωραία, δέχομαι πως στην πρώτη σου απόπειρα μπορεί και να το καταπιείς, συμβιβασμός συνεπικουρούμενος και απο την απόλαυση της δημοσίευσης (όπως είπαμε). Αμα τώρα ο εκδότης σου ζητήσει συνέχεια του βιβλίου, ή, τέλος πάντων σε προσεγγίσει για να εκδώσεις κάτι καινούριο, τότε, ρωτάω, θα το σκεφτείς πιο σοβαρά να ζητήσεις χρήματα? Και, αν ναι, γιατί? Μήπως επειδή απλά δεν θες να πάνε στην τσέπη του μεγάλου ευεργέτη σου που σε έκανε όνομα? Ή, απλά θες τα χρήματά σου - ό, τι αναλογεί στην προσπάθειά σου? Σαφώς, βέβαια, γνωρίζεις οτι πια το κέρδος, σε αυτη τη δεύτερη προσπάθεια θα είναι βέβαιο, οπότε για αυτό και θα διεκδικήσεις ανταμοιβή. Αλλά, τέλος πάντων, ποιος εκδότης αναλαμβάνει έκδοση χωρίς να περιμένει απολαβές? Ξεκινώντας απο αυτή την λίγο αυθαίρετη αν και λογική αρχή, τότε πάντα πρέπει να διεκδικούμε κέρδος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mman Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 [...] Ας υποθέσουμε ότι έχω γράψει μια "πατάτα" διήγημα/μυθιστόρημα/κείμενο. Έχει απορριφθεί αρκετές φορές και δεν ελπίζω πλέον να το δημοσιεύσω. Και εμφανίζεται ένας τύπος/εκδότης/διαγωνισμός που μου δίνει την ευκαιρία να δημοσιευτεί, χωρίς όμως εγώ να κερδίσω τίποτα (υλικό). Με συμφέρει; Και βέβαια με συμφέρει. Το όνομά μου θα γίνει λίγο πιο γνωστό και θα έχω περισσότερες ελπίδες να πουλήσω το επόμενο κείμενό μου. Ή, τελοσπάντων, θα ικανοποιήσω τη ματαιοδοξία μου. Λίγο είναι αυτό; Δεν είναι μια μορφή "cut my loses"; Δυστυχώς, αν έχω γράψει ένα ξεκάθαρα κακό έργο, δεν με συμφέρει να δημοσιευτεί. Όχι όσον αφορά τα επόμενα πιθανά έργα μου. Κάποιος που θα το διαβάσει, πιθανότατα δεν θα θελήσει να διαβάσει το επόμενο (ίσως καλό) έργο μου, το οποίο μάλιστα πιθανόν να έχω πουλήσει κανονικά. Θα αποτελεί δυσφήμιση για το όνομά μου. Το καλύτερο που έχω να κάνω μέ ένα τέτοιο έργο είναι να μαζέψω όσα αρνητικά σχόλια έχω πάρει γι αυτό και να τα καδράρω στους τοίχους του γραφείου μου για να μην τα επαναλάβω. Μου έχει συμβεί και το έχω κάνει αυτό, αν και όχι στον τομέα της συγγραφής. Σχετικά με την ικανοποίηση της ματαιοδοξίας, είναι κάτι ανθρώπινο που το κατανοώ. Αλλά για μένα το να δω το όνομά μου σε ένα εξώφυλλο, δεν είναι σημαντικότερο από το ότι αυτό θα πρέπει να γίνει με τους δικούς μου όρους, μεταξύ των οποίων ένας είναι να βρεθεί ένας εκδότης που θα πιστέψει τόσο στο έργο μου θα βάλει εκείνος το χέρι στην τσέπη και ένας δεύτερος και σημαντικότερος να πιστεύω εγώ τουλάχιστον ότι είναι ποιοτικό. Αν ξέρω ότι το έργο είναι "πατάτα", δεν θα είμαι στο ελάχιστο περήφανος που φέρει το όνομά μου. Το έχω κάνει κι αυτό το λάθος. Και δεν μπορώ να συστήσω το έργο σε κανέναν. Δεν βλέπω πώς μπορεί να ικανοποιηθεί η ματαιοδοξία μου έτσι. Τέλος, υπάρχουν μερικά τέτοια έργα που προτιμώ να τα κρατάω στο συρτάρι μου, ακόμα κι όταν ξέρω ότι κάποιος θα με πλήρωνε γι αυτά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Δυστυχώς, αν έχω γράψει ένα ξεκάθαρα κακό έργο, δεν με συμφέρει να δημοσιευτεί. Όχι όσον αφορά τα επόμενα πιθανά έργα μου. Κάποιος που θα το διαβάσει, πιθανότατα δεν θα θελήσει να διαβάσει το επόμενο (ίσως καλό) έργο μου, το οποίο μάλιστα πιθανόν να έχω πουλήσει κανονικά. Θα αποτελεί δυσφήμιση για το όνομά μου. Το καλύτερο που έχω να κάνω μέ ένα τέτοιο έργο είναι να μαζέψω όσα αρνητικά σχόλια έχω πάρει γι αυτό και να τα καδράρω στους τοίχους του γραφείου μου για να μην τα επαναλάβω. Μου έχει συμβεί και το έχω κάνει αυτό, αν και όχι στον τομέα της συγγραφής.Σχετικά με την ικανοποίηση της ματαιοδοξίας, είναι κάτι ανθρώπινο που το κατανοώ. Αλλά για μένα το να δω το όνομά μου σε ένα εξώφυλλο, δεν είναι σημαντικότερο από το ότι αυτό θα πρέπει να γίνει με τους δικούς μου όρους, μεταξύ των οποίων ένας είναι να βρεθεί ένας εκδότης που θα πιστέψει τόσο στο έργο μου θα βάλει εκείνος το χέρι στην τσέπη και ένας δεύτερος και σημαντικότερος να πιστεύω εγώ τουλάχιστον ότι είναι ποιοτικό. Αν ξέρω ότι το έργο είναι "πατάτα", δεν θα είμαι στο ελάχιστο περήφανος που φέρει το όνομά μου. Το έχω κάνει κι αυτό το λάθος. Και δεν μπορώ να συστήσω το έργο σε κανέναν. Δεν βλέπω πώς μπορεί να ικανοποιηθεί η ματαιοδοξία μου έτσι. Τέλος, υπάρχουν μερικά τέτοια έργα που προτιμώ να τα κρατάω στο συρτάρι μου, ακόμα κι όταν ξέρω ότι κάποιος θα με πλήρωνε γι αυτά. Εδώ θα συμφωνήσω. Ο βασικός λόγος που δεν έχω στείλει πουθενά χειρόγραφα ως τώρα είναι το ότι δεν έχω κάποιο που να πληρεί τα παραπάνω κριτήρια. Ένα κακό βιβλίο που εκδόθηκε δε βοηθάει, αντίθετα μάλλον μειώνει τις πιθανότητες να πουλήσεις κάποιο δεύτερο, ανεξαρτήτου ποιότητας (ίσως όμως το κάνει πιο εύκολο να το εκδόσεις - βλέπουμε τραγικά ν-οστά βιβλία από συγγραφείς που κάπως-κάποτε εκδόθηκαν) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetartos Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι τα κριτήρια δεν είναι αντικειμενικά. Αυτό που είναι "πατάτα" για όλους τους εκδότες, για μένα μπορεί να είναι σημαντικό και να θέλω/είμαι περήφανος να εκδοθεί και ίσως να ελπίζω ότι οι αναγνώστες θα το εκτιμήσουν περισσότερο από τους εκδότες. Οπότε εγώ να θέλω να εκδοθεί, ενώ αυτοί όχι (τόσο ώστε να με πληρώσουν γι' αυτό). Αντί λοιπόν να το δίνω δωρεάν στο blog μου, γιατί να μη δεχτώ να εκδοθεί δωρεάν (σε ό,τι αφορά την αμοιβή μου); Δεν είναι αυτό το καλύτερο promotion? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Αντί λοιπόν να το δίνω δωρεάν στο blog μου, γιατί να μη δεχτώ να εκδοθεί δωρεάν (σε ό,τι αφορά την αμοιβή μου); Δεν είναι αυτό το καλύτερο promotion? Αυτό είναι καθαρά προσωπική απόφαση. Ο καθένας θα κρίνει αν προτιμάει μια έκδοση που θα αποφέρει κέρδος σε έναν τρίτο ή έκδοση που δε θα αποφέρει κέρδος σε κανένα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wannabe Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 (edited) Ένα κακό βιβλίο που εκδόθηκε δε βοηθάει, αντίθετα μάλλον μειώνει τις πιθανότητες να πουλήσεις κάποιο δεύτερο, ανεξαρτήτου ποιότητας... Συμφωνώ και επαυξάνω! Βέβαια είναι σαν λέμε ότι ένας αθλητής του χάλκινου μεταλλίου δεν θα πάρει ποτέ το χρυσό. Ίσως μια νίκη σε ωθήσει να γίνεις καλύτερος. Edited March 20, 2009 by wannabe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Βέβαια είναι σαν λέμε ότι ένας αθλητής του χάλκινου μεταλλίου δεν θα πάρει ποτέ το χρυσό. Ίσως μια νίκη σε ωθήσει να γίνεις καλύτερος. Όχι ακριβώς. Υπάρχει όμως το παράδοξο που λέει ότι για να εκδοθείς πρέπει να έχεις εκδοθεί. Μόνο σε αυτό μετράει υπέρ σου κάτι τέτοιο. Ταυτόχρονα όμως, με ένα κακό (μιλήσαμε για πατάτα, ΟΚ; ) πρώτο βιβλίο, μικρή είναι η μερίδα των αγοραστών του που θα αγοράσουν και το δεύτερο, όσο καλό κι αν είναι. Ο παραλληλισμός χάλκινο-χρυσό ταιριάζει περισσότερο με το αν πχ πάρεις rejection slip που να λέει: "μας άρεσε αλλά υπήρχαν κάποια καλύτερα για να εκδόσουμε" ή το "θα το εκδίδαμε αν..." και ακολουθούν συμβουλές για το πώς θα γινόταν καλύτερο. Εκτός τριάδας είναι το στεγνό "Δε μας κάνει" ή να μη λάβεις καθόλου απάντηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wannabe Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 (edited) Όχι ακριβώς. Υπάρχει όμως το παράδοξο που λέει ότι για να εκδοθείς πρέπει να έχεις εκδοθεί. Σήμερα βρήκα κάτι που υπόσχεται ακριβώς το αντίθετο. Διάβασα μια αγγελία στην εφημερίδα πρωί, πρωί (την εφημερίδα την παίρνω γιατί ψάχνω δουλειά) . Πήρα τηλέφωνο για να παραδώσω το βιβλίο μου. Τον εκδοτικό οίκο δεν τον έχω ακούσει, δεν βρίσκω τίποτα στο google, αλλά δεν ξέρω αν είναι αυτό το σωστό όνομα. Εμένα μου είπαν πως ΝΑΙ είναι νέος εκδοτικός. Με ρώτησαν αν θέλω να στείλω το βιβλίο με email ή τυπωμένο. Τους είπα τυπωμένο και μου είπαν θα με καλέσουν από δευτέρα να μου πουν πια μέρα θα δέχονται τα χειρόγραφα στα γραφεία τους. Anyway, Με ρώτησαν αν έχω εκδώσει κάτι προηγούμενα, και είπα «Όχι», και μου απάντησαν πως τέτοιους ανθρώπους ψάχνουν και προσφέρουν και σχετική υπηρεσία για τους νέους συγγραφείς που μπορεί να λύσει ακριβώς αυτό το πρόβλημα!!! Πώς; Με μαγικά; Τώρα να σου πω την αλήθεια, όλοι έτσι λένε που ζητάνε «νέους και ανερχόμενους» και μετά το κάνουν λαβή για να ρίξουν τα ποσοστά, να μιλάνε για ρίσκο κλπ κλπ Προσπάθησα να μάθω περισσότερα μου είπαν θα ενημερωθώ αναλυτικά όταν παραδώσω το βιβλίο ή από το site τους από αρχές της επόμενης εβδομάδας. Ίδια γεύση μου μοιάζει. Κατά καιρούς έχω βρει πολλές τέτοιες αγγελίες. Τι να κάνω, θα στείλω και εκεί. Edited March 20, 2009 by wannabe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Παρατηρητής Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Βρε Wannabe, λες και βγήκες από το μυθιστόρημα μου είσαι! Συγγραφέας με ένα σωρό απορρίψεις, αναζητάς εργασία και παράλληλα εκδότη. Και να σου ένας εκδοτικός από το πουθενά! Και μετά... Ναι ξέρω, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wannabe Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 (edited) Είναι on topic Για αμοιβές δεν μιλάμε εδώ; Στο site λένε ότι δίνουν 20% για αρχή!!! Edited March 20, 2009 by wannabe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Παρατηρητής Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Είναι on topic Για αμοιβές δεν μιλάμε εδώ; Στο site λένε ότι δίνουν 20% για αρχή!!! Η πινακίδα ήταν για το δικό μου ποστ (που ήταν εκτός τόπικ) 20% ποσοστά;;; Ποιο site είναι αυτό; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wannabe Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 (edited) Να γράψω ή θα φωνάζει κανένας; Δεν ξέρω τι πρέπει να γράφουμε ή όχι. Αλλά από την άλλη, συγγραφείς και να μην γράφουμε για τους εκδοτικούς κουφό θα ήταν. Edited March 20, 2009 by wannabe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.