Jump to content

Αμοιβές


Morigan
 Share

Recommended Posts

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Nihilio

    22

  • Παρατηρητής

    18

  • dreamwhisperer

    11

  • wannabe

    31

Ολα αυτά σε μικρό ή μεγάλο εκδοτικό οίκο;

 

Edit: Το κλειδωμένο PDF πρέπει να είναι επιλογή στον Acrobat πάντως. Σίγουρα encryption κάνεις και με τον writer του Open Office.

Edited by Nihilio
Link to comment
Share on other sites

Γιατί σε μεγάλο εκδοτικό το τυπογραφείο χρεώνει περισσότερο; Θα έπρεπε λιγότερο. Εγώ μιλάω για μικρό

 

Είπαμε, χαρτιά, εξώφυλλα πολύ καλή ποιότητα, μπλα μπλα ...

 

Τι μικρό και μεγάλο, το τυπογραφείο το πληρώνεις το ίδιο.

 

Παρακαλώ, δεν θέλω να σε προσβάλω προσωπικά, απλά άκουσα πολλές φορές να τα λέει αυτά (ο εκδότης που εργάστηκα) σε κάποιους συγγραφείς. Τους δούλευε για τα ποσά και φούσκωνε τα πάντα.

Edited by wannabe
Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτά σε μικρό ή μεγάλο εκδοτικό οίκο;

 

Edit: Το κλειδωμένο PDF πρέπει να είναι επιλογή στον Acrobat πάντως. Σίγουρα encryption κάνεις και με τον writer του Open Office.

 

Ο Λιβάνης παίζει με το e-na. (www.e-na.com) Είναι η Ελληνική γεύση του Zinio. Δεν σπάει (το e-na) ή για να το πω καλύτερα, δεν έχει σπάσει μέχρι τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Μα που είναι οι φορουμήτες που έχουν εκδώσει; (εκτός Tiessa). Δεν έχουν να πουνε κάτι επί του θέματος; Οι εκδότες; Ρίξτε τα φώτα σας κι εσείς βρε παιδιά!

Edited by Παρατηρητής
Link to comment
Share on other sites

Γιατί σε μεγάλο εκδοτικό το τυπογραφείο χρεώνει περισσότερο; Θα έπρεπε λιγότερο. Εγώ μιλάω για μικρό

 

Είπαμε, χαρτιά, εξώφυλλα πολύ καλή ποιότητα, μπλα μπλα ...

 

Τι μικρό και μεγάλο, το τυπογραφείο το πληρώνεις το ίδιο.

 

Παρακαλώ, δεν θέλω να σε προσβάλω προσωπικά, απλά άκουσα πολλές φορές να τα λέει αυτά (ο εκδότης που εργάστηκα) σε κάποιους συγγραφείς. Τους δούλευε για τα ποσά και φούσκωνε τα πάντα.

Στο μεγάλο πληρώνεις μεν λιγότερα στο τυπογραφείο, αλλά συνεργάζεσαι με εξωτερικούς σελιδοποιούς και διορθωτές (και τα λεφτά που λέω για διόρθωση παίζει να είναι και λίγα) και έχεις πολλούς υπαλλήλους και όχι με μαύρα. Και βάζω μέσα και τα έξοδα προώθησης/διαφήμισης.

Μικρότεροι εκδοτικοί πληρώνουν λιγότερο τους συνεργάτες και "κόβουν γωνίες" βάζοντας υπαλλήλους να βγάλουν μέρος της δουλειάς.

Και το να βάζουν φέσια οι εκδότες σε συγγραφείς (ειδικά αν οι τελευταίοι πληρώνουν) είναι σύνηθες φαινόμενο.

 

Τώρα, αυτό για το pdf νόμιζα ότι ίσχυε μόνο για digital printing (και μικρά τιράζ αφού πληρώνεις με το κομμάτι) όχι γενικότερα.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά δεν έχω να πω πολλά, γιατί δεν γνωρίζω το κοστολόγιο μιας έκδοσης.

Αλλά δεν θα έπεφτα από τα σύννεφα αν τα ποσά είναι αυτά για τα οποία κάνει λόγο ο Μιχάλης.

Υπάρχουν πολλά έξοδα για προώθηση, συν χίλια δυο "πλάγια" έξοδα από συντήρηση κτηρίου, μέχρι ταξίδια στελεχών, τα οποία φαντάζομαι δεν είναι καθόλου αμελητέα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με το PDF είναι ο κανόνας. Αυτό στέλνεις στο τυπογραφείο και τέλος.

 

Τώρα σε παρακαλώ, επειδή μικρός ήταν ο εκδότης αλλά άκουγα τι γίνεται, οι μεγάλοι έχουν άλλα ανοίγματα και βγάζουν τα χρήματα τους μια χαρά. Μην νομίζεις πως θα πάρει ποτέ κανείς υπαλλήλους και θα ανεβάσει το κόστος του. Αυτά δεν έγιναν ποτέ και ποτέ δεν θα γίνουν.

 

Καλά ας το αφήσουμε τώρα αυτό, είμαι σίγουρος πως κάνουν ένα οικονομικό πλάνο οι μεγάλοι εκδότες.

 

Είπες κάτι στο τέλος, όταν οι συγγραφείς πληρώνουν. Εδώ έχω άγνοια, αυτό δεν γινόταν εκεί που εργάστηκα - εκτός από κάποια βιβλιαράκια με ιστορικές μελέτες που ήταν άσχετα με την λογοτεχνία. Ξέρεις περίπου τι ζητάνε από ένα συγγραφέα;

Edited by wannabe
Link to comment
Share on other sites

Γενικά δεν έχω να πω πολλά, γιατί δεν γνωρίζω το κοστολόγιο μιας έκδοσης.

Αλλά δεν θα έπεφτα από τα σύννεφα αν τα ποσά είναι αυτά για τα οποία κάνει λόγο ο Μιχάλης.

Υπάρχουν πολλά έξοδα για προώθηση, συν χίλια δυο "πλάγια" έξοδα από συντήρηση κτηρίου, μέχρι ταξίδια στελεχών, τα οποία φαντάζομαι δεν είναι καθόλου αμελητέα.

 

Με μοναδική διαφωνία στο φιλμ που σήμερα είναι ηλεκτρονικό, θα είμαι ανοιχτόμυαλος, ίσως ο Μιχάλης είναι σωστός και εγώ να έχω λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με το PDF είναι ο κανόνας. Αυτό στέλνεις στο τυπογραφείο και τέλος.

 

Τώρα σε παρακαλώ, επειδή μικρός ήταν ο εκδότης αλλά άκουγα τι γίνεται, οι μεγάλοι έχουν άλλα ανοίγματα και βγάζουν τα χρήματα τους μια χαρά. Μην νομίζεις πως θα πάρει ποτέ κανείς υπαλλήλους και θα ανεβάσει το κόστος του. Αυτά δεν έγιναν ποτέ και ποτέ δεν θα γίνουν.

 

Καλά ας το αφήσουμε τώρα αυτό, είμαι σίγουρος πως κάνουν ένα οικονομικό πλάνο οι μεγάλοι εκδότες.

 

Είπες κάτι στο τέλος, όταν οι συγγραφείς πληρώνουν. Εδώ έχω άγνοια, αυτό δεν γινόταν εκεί που εργάστηκα - εκτός από κάποια βιβλιαράκια με ιστορικές μελέτες που ήταν άσχετα με την λογοτεχνία. Ξέρεις περίπου τι ζητάνε από ένα συγγραφέα;

Αυτό με το PDF δεν το ήξερα, αλλά δεν το έχω ψάξει και πολύ, περισσότερο τιμή ήθελα να μάθω (και τα ποσοστά ήταν κάπου στο 70-80% αν έβαζα τα έξοδα εγώ, από το συγκεκριμένο εκδότη τουλάχιστον)

Οι μεγάλοι έχουν συμφωνίες με τυπογραφεία και τους κάνουν καλύτερες τιμές. Εξάλλου έχουν σειρές, όγκο εκδόσεων και πάει λέγοντας. Οι μικροί πληρώνουν κερατιάτικα για να μπουν σε καλύτερη θέση σε σειρά προτεραιότητας.

Επίσης οι μεγάλοι οίκοι έχουν πολλούς υπαλλήλους. αυτό σου το επιβεβαιώνω.

 

Τώρα, αυτό που είπα για συγγραφείς που πληρώνουν, συνήθως υπερχρεώνουν κάποιες υπηρεσίες. Είχα ποστάρει κάπου πιο νωρίς στο τόπικ αυτό ένα link για χρεώσεις για print on demand. Δες και μόνος σου τί σου χρεώνουν για το εκάστοτε πακέτο και θα καταλάβεις τι εννοώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλά αυτό με τους υπαλλήλους να το δεχτώ. Αλλά κάναμε κουβέντα για το κόστος εκτύπωσης. Το κόστος είναι ένα για την εκτύπωση. Το να έχεις υπάλληλο με 1000 euro να κάνει σελιδοποίηση είναι καλύτερα από το να πληρώνεις έξω.

 

Είπαμε, δεν πέφτει έξω κανείς, έχουν την στρατηγική τους.

 

Ε, δεν είπαμε ότι είναι και παιχνίδι. Θέλει και στομάχι.

Edited by wannabe
Link to comment
Share on other sites

[...]«Όταν κάποιος βγάζει λεφτά από το μεράκι / χόμπυ / τέχνη μας, τότε οφείλει και να μας πληρώνει γι αυτό.»

Όχι, σε τέτοιες περιπτώσεις, το να βλέπουμε απλώς το ονοματάκι μας τυπωμένο στο χαρτί σαφώς και δεν πρέπει να είναι αρκετό.

 

Συγνώμη για την επανάληψη από όσους τα έχουν ήδη διαβάσει (και μάλιστα πρόσφατα) αλλά νομίζω ότι εδώ ταιριάζουν γάντι.

 

Όταν πρωτοδιάβασα (και μετά ξαναδιάβασα) την άποψη του mman, σκέφτηκα "Είναι μια πολύ καλή άποψη, που αν ποτέ χρειαστεί, θα την υιοθετήσω κι εγώ". Και εν προκειμένω, αν όλοι την εφαρμόζουν, ο κόσμος του φανταστικού θα γίνει καλύτερος.

 

Πριν λίγη ώρα, όμως, σκέφτηκα μιαν εξαίρεση.

 

Ας υποθέσουμε ότι έχω γράψει μια "πατάτα" διήγημα/μυθιστόρημα/κείμενο. Έχει απορριφθεί αρκετές φορές και δεν ελπίζω πλέον να το δημοσιεύσω. Και εμφανίζεται ένας τύπος/εκδότης/διαγωνισμός που μου δίνει την ευκαιρία να δημοσιευτεί, χωρίς όμως εγώ να κερδίσω τίποτα (υλικό). Με συμφέρει;

 

Και βέβαια με συμφέρει. Το όνομά μου θα γίνει λίγο πιο γνωστό και θα έχω περισσότερες ελπίδες να πουλήσω το επόμενο κείμενό μου. Ή, τελοσπάντων, θα ικανοποιήσω τη ματαιοδοξία μου. Λίγο είναι αυτό; Δεν είναι μια μορφή "cut my loses";

 

 

Θα χαρώ πολύ να ακούσω απόψεις.

Link to comment
Share on other sites

Και τι θα συμβεί όταν η πατάτα σου σε μια ανέλπιστη στιγμή ευνοϊκών συγκυριών ή δεν ξέρω και εγώ τί, καταφέρει και περάσει το όριο πωλήσεων που καλύπτει τα έξοδα του εκδότη και αρχίσει και βγάζει κέρδος? Τότε, δεν θα σε νοιάξει που κάποιος εισπράττει απο τον δικό σου κόπο?

 

Και, ωραία, δέχομαι πως στην πρώτη σου απόπειρα μπορεί και να το καταπιείς, συμβιβασμός συνεπικουρούμενος και απο την απόλαυση της δημοσίευσης (όπως είπαμε). Αμα τώρα ο εκδότης σου ζητήσει συνέχεια του βιβλίου, ή, τέλος πάντων σε προσεγγίσει για να εκδώσεις κάτι καινούριο, τότε, ρωτάω, θα το σκεφτείς πιο σοβαρά να ζητήσεις χρήματα? Και, αν ναι, γιατί? Μήπως επειδή απλά δεν θες να πάνε στην τσέπη του μεγάλου ευεργέτη σου που σε έκανε όνομα? Ή, απλά θες τα χρήματά σου - ό, τι αναλογεί στην προσπάθειά σου?

Σαφώς, βέβαια, γνωρίζεις οτι πια το κέρδος, σε αυτη τη δεύτερη προσπάθεια θα είναι βέβαιο, οπότε για αυτό και θα διεκδικήσεις ανταμοιβή.

 

Αλλά, τέλος πάντων, ποιος εκδότης αναλαμβάνει έκδοση χωρίς να περιμένει απολαβές? Ξεκινώντας απο αυτή την λίγο αυθαίρετη αν και λογική αρχή, τότε πάντα πρέπει να διεκδικούμε κέρδος.

Link to comment
Share on other sites

[...] Ας υποθέσουμε ότι έχω γράψει μια "πατάτα" διήγημα/μυθιστόρημα/κείμενο. Έχει απορριφθεί αρκετές φορές και δεν ελπίζω πλέον να το δημοσιεύσω. Και εμφανίζεται ένας τύπος/εκδότης/διαγωνισμός που μου δίνει την ευκαιρία να δημοσιευτεί, χωρίς όμως εγώ να κερδίσω τίποτα (υλικό). Με συμφέρει;

 

Και βέβαια με συμφέρει. Το όνομά μου θα γίνει λίγο πιο γνωστό και θα έχω περισσότερες ελπίδες να πουλήσω το επόμενο κείμενό μου. Ή, τελοσπάντων, θα ικανοποιήσω τη ματαιοδοξία μου. Λίγο είναι αυτό; Δεν είναι μια μορφή "cut my loses";

Δυστυχώς, αν έχω γράψει ένα ξεκάθαρα κακό έργο, δεν με συμφέρει να δημοσιευτεί. Όχι όσον αφορά τα επόμενα πιθανά έργα μου. Κάποιος που θα το διαβάσει, πιθανότατα δεν θα θελήσει να διαβάσει το επόμενο (ίσως καλό) έργο μου, το οποίο μάλιστα πιθανόν να έχω πουλήσει κανονικά. Θα αποτελεί δυσφήμιση για το όνομά μου. Το καλύτερο που έχω να κάνω μέ ένα τέτοιο έργο είναι να μαζέψω όσα αρνητικά σχόλια έχω πάρει γι αυτό και να τα καδράρω στους τοίχους του γραφείου μου για να μην τα επαναλάβω. Μου έχει συμβεί και το έχω κάνει αυτό, αν και όχι στον τομέα της συγγραφής.

Σχετικά με την ικανοποίηση της ματαιοδοξίας, είναι κάτι ανθρώπινο που το κατανοώ. Αλλά για μένα το να δω το όνομά μου σε ένα εξώφυλλο, δεν είναι σημαντικότερο από το ότι αυτό θα πρέπει να γίνει με τους δικούς μου όρους, μεταξύ των οποίων ένας είναι να βρεθεί ένας εκδότης που θα πιστέψει τόσο στο έργο μου θα βάλει εκείνος το χέρι στην τσέπη και ένας δεύτερος και σημαντικότερος να πιστεύω εγώ τουλάχιστον ότι είναι ποιοτικό. Αν ξέρω ότι το έργο είναι "πατάτα", δεν θα είμαι στο ελάχιστο περήφανος που φέρει το όνομά μου. Το έχω κάνει κι αυτό το λάθος. Και δεν μπορώ να συστήσω το έργο σε κανέναν. Δεν βλέπω πώς μπορεί να ικανοποιηθεί η ματαιοδοξία μου έτσι.

Τέλος, υπάρχουν μερικά τέτοια έργα που προτιμώ να τα κρατάω στο συρτάρι μου, ακόμα κι όταν ξέρω ότι κάποιος θα με πλήρωνε γι αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς, αν έχω γράψει ένα ξεκάθαρα κακό έργο, δεν με συμφέρει να δημοσιευτεί. Όχι όσον αφορά τα επόμενα πιθανά έργα μου. Κάποιος που θα το διαβάσει, πιθανότατα δεν θα θελήσει να διαβάσει το επόμενο (ίσως καλό) έργο μου, το οποίο μάλιστα πιθανόν να έχω πουλήσει κανονικά. Θα αποτελεί δυσφήμιση για το όνομά μου. Το καλύτερο που έχω να κάνω μέ ένα τέτοιο έργο είναι να μαζέψω όσα αρνητικά σχόλια έχω πάρει γι αυτό και να τα καδράρω στους τοίχους του γραφείου μου για να μην τα επαναλάβω. Μου έχει συμβεί και το έχω κάνει αυτό, αν και όχι στον τομέα της συγγραφής.

Σχετικά με την ικανοποίηση της ματαιοδοξίας, είναι κάτι ανθρώπινο που το κατανοώ. Αλλά για μένα το να δω το όνομά μου σε ένα εξώφυλλο, δεν είναι σημαντικότερο από το ότι αυτό θα πρέπει να γίνει με τους δικούς μου όρους, μεταξύ των οποίων ένας είναι να βρεθεί ένας εκδότης που θα πιστέψει τόσο στο έργο μου θα βάλει εκείνος το χέρι στην τσέπη και ένας δεύτερος και σημαντικότερος να πιστεύω εγώ τουλάχιστον ότι είναι ποιοτικό. Αν ξέρω ότι το έργο είναι "πατάτα", δεν θα είμαι στο ελάχιστο περήφανος που φέρει το όνομά μου. Το έχω κάνει κι αυτό το λάθος. Και δεν μπορώ να συστήσω το έργο σε κανέναν. Δεν βλέπω πώς μπορεί να ικανοποιηθεί η ματαιοδοξία μου έτσι.

Τέλος, υπάρχουν μερικά τέτοια έργα που προτιμώ να τα κρατάω στο συρτάρι μου, ακόμα κι όταν ξέρω ότι κάποιος θα με πλήρωνε γι αυτά.

Εδώ θα συμφωνήσω. Ο βασικός λόγος που δεν έχω στείλει πουθενά χειρόγραφα ως τώρα είναι το ότι δεν έχω κάποιο που να πληρεί τα παραπάνω κριτήρια. Ένα κακό βιβλίο που εκδόθηκε δε βοηθάει, αντίθετα μάλλον μειώνει τις πιθανότητες να πουλήσεις κάποιο δεύτερο, ανεξαρτήτου ποιότητας (ίσως όμως το κάνει πιο εύκολο να το εκδόσεις - βλέπουμε τραγικά ν-οστά βιβλία από συγγραφείς που κάπως-κάποτε εκδόθηκαν)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

 

Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι τα κριτήρια δεν είναι αντικειμενικά. Αυτό που είναι "πατάτα" για όλους τους εκδότες, για μένα μπορεί να είναι σημαντικό και να θέλω/είμαι περήφανος να εκδοθεί και ίσως να ελπίζω ότι οι αναγνώστες θα το εκτιμήσουν περισσότερο από τους εκδότες. Οπότε εγώ να θέλω να εκδοθεί, ενώ αυτοί όχι (τόσο ώστε να με πληρώσουν γι' αυτό).

 

Αντί λοιπόν να το δίνω δωρεάν στο blog μου, γιατί να μη δεχτώ να εκδοθεί δωρεάν (σε ό,τι αφορά την αμοιβή μου); Δεν είναι αυτό το καλύτερο promotion?

Link to comment
Share on other sites

Αντί λοιπόν να το δίνω δωρεάν στο blog μου, γιατί να μη δεχτώ να εκδοθεί δωρεάν (σε ό,τι αφορά την αμοιβή μου); Δεν είναι αυτό το καλύτερο promotion?

Αυτό είναι καθαρά προσωπική απόφαση. Ο καθένας θα κρίνει αν προτιμάει μια έκδοση που θα αποφέρει κέρδος σε έναν τρίτο ή έκδοση που δε θα αποφέρει κέρδος σε κανένα...

Link to comment
Share on other sites

Ένα κακό βιβλίο που εκδόθηκε δε βοηθάει, αντίθετα μάλλον μειώνει τις πιθανότητες να πουλήσεις κάποιο δεύτερο, ανεξαρτήτου ποιότητας...

 

Συμφωνώ και επαυξάνω!

 

Βέβαια είναι σαν λέμε ότι ένας αθλητής του χάλκινου μεταλλίου δεν θα πάρει ποτέ το χρυσό. Ίσως μια νίκη σε ωθήσει να γίνεις καλύτερος.

Edited by wannabe
Link to comment
Share on other sites

Βέβαια είναι σαν λέμε ότι ένας αθλητής του χάλκινου μεταλλίου δεν θα πάρει ποτέ το χρυσό. Ίσως μια νίκη σε ωθήσει να γίνεις καλύτερος.

Όχι ακριβώς. Υπάρχει όμως το παράδοξο που λέει ότι για να εκδοθείς πρέπει να έχεις εκδοθεί. Μόνο σε αυτό μετράει υπέρ σου κάτι τέτοιο. Ταυτόχρονα όμως, με ένα κακό (μιλήσαμε για πατάτα, ΟΚ; ) πρώτο βιβλίο, μικρή είναι η μερίδα των αγοραστών του που θα αγοράσουν και το δεύτερο, όσο καλό κι αν είναι. Ο παραλληλισμός χάλκινο-χρυσό ταιριάζει περισσότερο με το αν πχ πάρεις rejection slip που να λέει: "μας άρεσε αλλά υπήρχαν κάποια καλύτερα για να εκδόσουμε" ή το "θα το εκδίδαμε αν..." και ακολουθούν συμβουλές για το πώς θα γινόταν καλύτερο. Εκτός τριάδας είναι το στεγνό "Δε μας κάνει" ή να μη λάβεις καθόλου απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

Όχι ακριβώς. Υπάρχει όμως το παράδοξο που λέει ότι για να εκδοθείς πρέπει να έχεις εκδοθεί.

 

Σήμερα βρήκα κάτι που υπόσχεται ακριβώς το αντίθετο. Διάβασα μια αγγελία στην εφημερίδα πρωί, πρωί (την εφημερίδα την παίρνω γιατί ψάχνω δουλειά) . Πήρα τηλέφωνο για να παραδώσω το βιβλίο μου. Τον εκδοτικό οίκο δεν τον έχω ακούσει, δεν βρίσκω τίποτα στο google, αλλά δεν ξέρω αν είναι αυτό το σωστό όνομα. Εμένα μου είπαν πως ΝΑΙ είναι νέος εκδοτικός. Με ρώτησαν αν θέλω να στείλω το βιβλίο με email ή τυπωμένο. Τους είπα τυπωμένο και μου είπαν θα με καλέσουν από δευτέρα να μου πουν πια μέρα θα δέχονται τα χειρόγραφα στα γραφεία τους.

 

Anyway,

 

Με ρώτησαν αν έχω εκδώσει κάτι προηγούμενα, και είπα «Όχι», και μου απάντησαν πως τέτοιους ανθρώπους ψάχνουν και προσφέρουν και σχετική υπηρεσία για τους νέους συγγραφείς που μπορεί να λύσει ακριβώς αυτό το πρόβλημα!!!

 

Πώς; Με μαγικά; :stars:

 

Τώρα να σου πω την αλήθεια, όλοι έτσι λένε που ζητάνε «νέους και ανερχόμενους» και μετά το κάνουν λαβή για να ρίξουν τα ποσοστά, να μιλάνε για ρίσκο κλπ κλπ Προσπάθησα να μάθω περισσότερα μου είπαν θα ενημερωθώ αναλυτικά όταν παραδώσω το βιβλίο ή από το site τους από αρχές της επόμενης εβδομάδας.

 

Ίδια γεύση μου μοιάζει. Κατά καιρούς έχω βρει πολλές τέτοιες αγγελίες. Τι να κάνω, θα στείλω και εκεί.

Edited by wannabe
Link to comment
Share on other sites

Βρε Wannabe, λες και βγήκες από το μυθιστόρημα μου είσαι! Συγγραφέας με ένα σωρό απορρίψεις, αναζητάς εργασία και παράλληλα εκδότη. Και να σου ένας εκδοτικός από το πουθενά! Και μετά... :devil2:

 

Ναι ξέρω, :ontopic:

Link to comment
Share on other sites

Είναι on topic

 

Για αμοιβές δεν μιλάμε εδώ;

 

Στο site λένε ότι δίνουν 20% για αρχή!!!

Edited by wannabe
Link to comment
Share on other sites

Είναι on topic

 

Για αμοιβές δεν μιλάμε εδώ;

 

Στο site λένε ότι δίνουν 20% για αρχή!!!

 

 

Η πινακίδα ήταν για το δικό μου ποστ (που ήταν εκτός τόπικ)

 

20% ποσοστά;;; Ποιο site είναι αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Να γράψω ή θα φωνάζει κανένας;

 

Δεν ξέρω τι πρέπει να γράφουμε ή όχι. Αλλά από την άλλη, συγγραφείς και να μην γράφουμε για τους εκδοτικούς κουφό θα ήταν.

Edited by wannabe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..