Mesmer Posted July 11, 2016 Share Posted July 11, 2016 (edited) Σκεφτόμουν πόση μοναξιά μπορεί να νιώθουν όλες εκείνες οι ιστορίες που υπάρχουν στο φόρουμ και δεν έχουν πάρει ακόμα κανένα σχόλιο. Είμαι σίγουρος ότι θα ήθελαν πολύ να μάθουν τη γνώμη μας γι' αυτές. Συγκέντρωσα, λοιπόν, όλες τις ιστορίες που δεν έχουν κανένα σχόλιο, έτσι ώστε να μας είναι πιο εύκολο να τις δώσουμε μια ευκαιρία, χωρίς να ψάχνουμε σε ατέλειωτες σελίδες. Μπορεί κάποιοι από τους συγγραφείς να μην είναι πια ενεργοί στο φόρουμ, αλλά είμαι σίγουρος ότι αρκετά διαμάντια βρίσκονται εκεί και περιμένουν να τα ανακαλύψουμε. Οι ιστορίες είναι ανεβασμένες χρονολογικά, από την παλιότερη προς τη νεότερη. Αν κάποιος κάνει σχόλιο για κάποια από τις ιστορίες της λίστας, ας δώσει κι εδώ ένα link για να αφαιρεθεί η ιστορία. (Ξέρω ότι ένα post δεν είναι το παν, αλλά άλλος είναι ο σκοπός αυτού του topic). Αν βρείτε κάποια ιστορία που μου έχει διαφύγει και δεν υπάρχει στη λίστα, δώστε το link. Η λίστα θα ανανεώνεται με ιστορίες που έχουν μείνει με μηδέν post για ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Βιβλιοθήκη Φαντασίας A Birth, a Death and a Treason - Rikochet Lessons hard-learned - Sabrathan Exalted - Η Ουράνια Πόλη - atrelegis ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ - Στύγα - DinoHajiyorgi ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ - Χορός - DinoHajiyorgi ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ - Ντιάνα - DinoHajiyorgi ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ - Τα Παιδιά Της Νιόβης - DinoHajiyorgi ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ - Ασκληπιάς - DinoHajiyorgi Εράοθα 3 - drowvarius Ταξίδι στα μαγικά βασίλεια - Gaara-kun Η έκπληξη (Το Πνεύμα του Δάσους) - Dune Πάβαλαν - Arachnida Ο Μάγος Κοιτάζει την Πόλη - Ivan Gig Nth Yuk Η επιστροφή - Naurgul Στο Πτερύγιο του Καρχαρία - DinoHajiyorgi Ο γερο-Ντέπο και ο Θάνατος - Anime_Overlord Σ-ΚΟΚΟΚ-ταδισμός - Anime_Overlord Forest Cat - white_unicorn Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου - Anime_Overlord Απαρχές ζωής, πηγές μακροβιότητας και η γνωριμία μ' ένα κοφτερό φίδι - Arachnida Οι περιπέτειες μιας (όχι και τόσο) εύθυμης χωριατοπούλας - alearg Η Αναγέννηση των Ηρώων - ΥΔΩΡ - niceguy0973 EXMAGON - the Beginning - Martin Ocelotl The chronicles of Laira (extracts) - Sonya Μια νέα ιστορία μέσα στο χρόνο - μέρος πρώτο - Eva_Goth Σακάτες Άγιοι - Απόσπασμα - Nihilio ΡΑΓΚΟΥΣ - alkinem ΟΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΙ - Η 2η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΕΠΟΧΗ - amalthios Το μαχαίρι της Ιοσάντρα - D.K.Mantzari Ορένα - D.K.Mantzari Ανιόρ - D.K.Mantzari Ζόρα - Το όραμα - D.K.Mantzari Έργο Τέχνης - Papaggr Τα Χρονικά Της Εσπέρια Ι - Η Συνωμοσία Της Σκιάς - WILLIAM ΩΚΕΑΝΙΟ ΣΕΛΑΣ - ΠΡΟΛΟΓΟΣ - Augustinee Ταξιδιώτες Των Κόσμων - WILLIAM THE FALL OF MR POE'S IMAGINARIUM - Augustinee Τα Χρονικά του Θανάτου (Πρώτο μέρος) - Rithan Τα Χρονικά του Θανάτου (Δεύτερο μέρος) - Rithan Τα Χρονικά του Θανάτου (Τρίτο μέρος) - Rithan Επάνοδος - ΧΘΩΝ Η Εκδίκηση - Anie Linwelin Η Εκλογή - Clerk1038 Μοιραία επιλογή - Κωνσταντίνα Γεωργιάδου Το Σχολείο των Τζίνι - AlienGreek Οι Πέντε Φίλοι - AlienGreek Βιβλιοθήκη Επιστημονικής Φαντασίας Καινοτομία - Anime_Overlord Ο Τραν-Τι-Εξ και ο Τρελός Διαγνώστης - DinoHajiyorgi Ο Αληθινός Αριανός να Σηκώσει το Χέρι του - DinoHajiyorgi Όταν σβήνουν τα φώτα - JohnMad Οι Περιπέτειες του Βαρόνου Γουλβχάουλζεν - Το Κλουβί με τις Μουρλές - Anime_Overlord Τηλεδιαφήμιση 2 - Anime_Overlord Freelancer : Part 1 - Herc34es Επτά (Πρώτο μέρος) - alearg Of Suren and other avatars - Mors Planch Επτά (Δεύτερο μέρος) - alearg Επτά (Τρίτο μέρος) - alearg Σισύφειες Επιστολές - Το ταξίδι του Άλεφ - Atrelegis A different Christmas - Ypnovatis Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΧΑΜΕΝΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ - ΠΡΑΞΗ 1 - Minerboh Supermax Psychic - arjunk Postralia - arjunk Erinyes - Chapter 1 - Teaser - Glowleaf Το ελιξίριο - Βελόρεν Αποστάσεις - DeadInVenice Επιστροφή στο Μπαρ το Σου-φου-φου - DinoHajiyorgi Ο Αναντικατάστατος - katakalwn Ρωμαῖος 3.0 καὶ Ἰουλιέτα 4.0 - Ἀπόστολος Βρανᾶς Ἐμμά: Ὅλα τὰ Τραγούδια ποὺ Ἔχετε Ἀγαπήσει - Ἀπόστολος Βρανᾶς Βιβλιοθήκη Τρόμου Σαντρίβ και Ανερζί - heiron Ο Ναός - Cosmo ΡΟΝΤΝΙΚ (heavenly scene of mind or could be hell) - George InTheGround Το Μηδέν - George InTheGround Μια αληθινή(;) ιστορία... - alkinem ΤΟ ΑΜΟΡΦΟ ΣΚΟΤΑΔΙ - alkinem Η Φρίκη - Kafka Το σώμα ενός παλαιστή - Kafka Γλυκιά και φρικτή ηδονή η γνώση - old#2065 Η μελωδία του εφιάλτη - Kafka Η έξοδος - Μοναχος 4reigner: Pre-loud - o Allodapos Ιστός - Airbourne Σκιές στο Λονδίνο - Mr_zero Επισκέπτης - DistantWorlds Ξενοδοχείο Άβελιν - DistantWorlds Ο Λύκος και η Κόκκινη Γυναίκα - Tyelcur Η αδελφή μου - Λιμβρός Η Διαθήκη του Χ.Φ.Λάβκραφτ - giorgos lagonas Observers - arjunk Το Κελάρι - Βελόρεν Η ΣΚΙΑ ΙΙΙ - notis58 Το μυστικό του υπογείου - MadnJim Ο συλλέκτης - Lord Denton Γκρίζοι Τοίχοι - Η άλλη πύλη Ο καθρέφτης των μαχών της συνείδησης - chrismad Ο ΔΟΚΤΩΡ - VangVan Θεογένεσις - VangVan Ένοχο Παρελθόν - 4_Aces Edited April 2 by Φάντασμα Ενημέρωση και μορφοποίηση της λίστας. 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ἀπόστολος Βρανᾶς Posted July 14, 2022 Share Posted July 14, 2022 Πολὺ σωστός, φίλε @Mesmer! Ἀναμφίβολα, θὰ ἔπρεπε σιγά-σιγὰ νὰ τὶς σχολιάσουμε ὅλες. Καί, βέβαια, ἡ λίστα σου εἶναι κάτι λιγότερο ἀπὸ 6 χρόνια παλιά, ἄρα θὰ ἔχουν μπεῖ κι ἄλλες ἱσοτρίες στὸ κλάμπ τῶν μοναχικῶν ... Κρίμα! Ἐν πολλοῖς, ὑποθέτω ὅτι ἡ λίστα σου ἀντικατοπτρίζει τὴν κατάσταση τοῦ βιβλίου στὴ χώρα μας: ὑπερπροσφορὰ κεμένων καὶ ἀδύναμη ἀναγνωστικὴ ζήτηση ... Κι ἂς εἶναι καὶ δωρεὰν ἐδῶ μέσα καὶ σὲ θεματικὲς ποὺ ὑποτίθεται ὅτι μᾶς ἐνδιαφέρουν ... Θὰ ἀρχίσω νὰ σχολιάζω ἐπὶ τούτου ἱστορίες χωρὶς πρότερα σχόλια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ἀπόστολος Βρανᾶς Posted July 14, 2022 Share Posted July 14, 2022 (edited) Σχολίασα ἤδη στὸ 'Αἰώνιος Πόλεμος' καὶ στὸ 'Ἡ Ζαχαρένια Πύλη'. Ἂς ἀφαιρεθοῦν ἀπὸ τὴ λίστα ... Edited July 14, 2022 by Ἀπόστολος Βρανᾶς 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ἀπόστολος Βρανᾶς Posted July 14, 2022 Share Posted July 14, 2022 Ἄντε καὶ τὸ 'Ἀστροναυτικὲς Ἱστορίες' ... 👍 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ἀπόστολος Βρανᾶς Posted July 16, 2022 Share Posted July 16, 2022 Ἐπίσης σχολίασα στὸ 'Τὸ Ἡλιοβασίλεμα' ἀπὸ τὶς Διάφορες Ἱστορίες ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ἀπόστολος Βρανᾶς Posted July 16, 2022 Share Posted July 16, 2022 Σχολίασα καὶ στὸ 'Νοίκι' ἀπὸ τὶς Ἱστορίες Τρόμου ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ἀπόστολος Βρανᾶς Posted July 16, 2022 Share Posted July 16, 2022 Ἂς αφαιρεθεῖ καὶ τὸ 'Asteroid' ἀπὸ τὶς Ἱστορίες Ἐπιστημονικῆς Φαντασίας ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ἀπόστολος Βρανᾶς Posted July 16, 2022 Share Posted July 16, 2022 Μόλις τέλειωσα καὶ τὸ μαγευτικὸ 'Βιβλιοταξιδευτής' ἀπὸ τὶς Ἱστορίες Ἐπιστημονικῆς Φαντασίας ... Ἂς ἀφαιρεθεῖ κι αὐτὸ ἀπὸ τὴ λίστα τῶν 'μοναχικῶν ἱστοριῶν'. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ἀπόστολος Βρανᾶς Posted July 17, 2022 Share Posted July 17, 2022 Σχολίασα καὶ τὸ ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ - Συνωμότισσα Σελήνη τοῦ μακαρίτη τοῦ Ντίνου Χατζηγιώργη. Θὰ πάρω τὴ συνέχεια ολόκληρη· ξεκίνησα ἀπὸ τὴν Πτώση. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ἀπόστολος Βρανᾶς Posted July 18, 2022 Share Posted July 18, 2022 Σχολίασα καὶ τὸ ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ - Νεκρὰ Μονοπάτια τοῦ μακαρίτη τοῦ Ντίνου Χατζηγιώργη. διαβάστηκε πιὸ ἀργὰ ἀλλὰ μὲ πολὺ μεγαλύτερο ἐνδιαφέρον! Προχωράω στὴ Στύγα (ἑπόμενο ἐπεισόδιο). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ἀπόστολος Βρανᾶς Posted July 18, 2022 Share Posted July 18, 2022 Σχολίασα καὶ τὸ 'Ἡ Γένεση τῶν Γοργόνων' ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ἀπόστολος Βρανᾶς Posted July 18, 2022 Share Posted July 18, 2022 (edited) Σχολίασα καὶ τὴν 'Κυκλοθυμικὴ Παράνοια' ἀπὸ τὸ 'ράφι' τοῦ Τρόμου. Edited July 18, 2022 by Ἀπόστολος Βρανᾶς 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ἀπόστολος Βρανᾶς Posted July 18, 2022 Share Posted July 18, 2022 Σχολίασα καὶ τὴν ἀπέλπιδα 'Ἐλπίδα' ἀπὸ τὸ Φάνταζυ ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.