Jump to content

24ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Γενικός, Θέμα: Η Πόλη


DinMacXanthi
 Share

Recommended Posts

Πολύ νέκρα έχει πέσει σ' αυτό το διαγωνισμό μου φαίνεται;

 

Βγάλτε κανένα spoiler ωρέ ανθρώποι! Ο Χατζηγιώργης δεν μας είχε συνηθίσει έτσι.

 

Τώρα βλέπεις τί διαφορά έχει το όνομα Ντίνος, όταν οι κάτοχοί του απέχουν μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα.

 

Ελπίζω μόνο να έχουν και λεζάντες τα αποτελέσματα, όχι μόνο βαθμοί, ιστορία, όνομα συγγραφέα ντουκ.:detective2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 356
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DinMacXanthi

    28

  • Stanley

    25

  • David1778

    27

  • Lady Nina

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δηλαδη αν γινοταν πχ Πανελληνιος διαγωνισμος διηγηματος με θεμα την πολη και με τον ιδιο περιορισμο λεξεων θα γραφατε αλλο διηγημα;Η μηπως δεν υπαρχει περιορισμος σε λεξεις σε αλλους διαγωνισμους;Συμφωνοι εδω ειναι πιο στενη η ζωνη του πληθους των λεξεων απο αυτη ενος αλλου-μη ονλαιν- διαγωνισμου αλλα επισης ειναι πιο φαρδια η ζωνη απο αυτη πχ που θετουν καποια περιοδικα.

 

Οποιος αισθανεται περιορισμενος απο πληθος λεξεων,θεματολογια,ειδος κτλ μπορει ανετα να γραψει τους διαγωνισμους και να γραψει εκτος διαγωνισμων.:mf_sherlock:

 

Ίσως και να έχετε δίκιο, τελικά... Απλά λυπάμαι, γιατί στ'αλήθεια πίστευα στον εκπαιδευτικό χαρακτήρα των διαγωνισμών εδώ μέσα -γι'αυτό άλλωστε κι έγραφα. Καλώς, όμως, δεν πρόκεται να το ξαναεπιχειρήσω.

 

Η Πανώλη του Έπους! Διάβασα 12 από τις διαγωνιζόμενες ιστορίες, οι 7 πνίγονται από τον περιορισμό λέξεων, 2 - 3 ανήκουν σίγουρα σε κάτι μεγαλύτερο, κάποιες δύσκολα θα τις έλεγες διήγημα.

 

Όχι. Δεν συνιστώ να αυξηθεί ο αριθμός λέξεων στους διαγωνισμούς. Να μειωθούν σίγουρα προς βελτίωση στην πειθαρχία αφήγησης. (Ορίστε θέμα - εντατικό θα έλεγα - για το Εργαστήριο.)

 

Κι επειδή διακρίνω το δικό μου διήγημα σε αυτά που γράφεις, σου ζητώ προσωπικά συγγνώμη, Ντίνο, που "αναγκάστηκες" να διαβάσεις κάτι που δεν ήθελες.

 

Edit: Συγγνώμη που επανέφερα το θέμα. Ήμουν απασχολημένη τις προηγούμενες ημέρες κι έτσι δεν είχα καταλάβει τι είχε παιχτεί. Κι εφ'όσον είναι κάτι που με αφορά, πιστεύω πως έπρεπε να απαντήσω.

Edited by Lady Nina
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τον πληθυντικο αλλα με κανεις να αισθανομαι μπουρτζογερος.

Οι διαγωνισμοι εχουν πλεονεκτηματα σε σχεση με το να γραφεις εκτος διαγωνισμων.Ειναι προφανες κι απο την περαση που εχουν αλλωστε: Απο τοτε που ξεκινησαν οι διαγωνισμοι οι περισσοτεροι ποσταρουν διηγηματα σχεδον αποκλειστικα στα πλαισια διαγωνισμων και τον υπολοιπο καιρο ετοιμαζονται για τον επομενο.Ο ανταγωνισμος,τα υποχρεωτικα σχολια και η βαθμολογηση πχ προσφερουν πραγματα που δυσκολα(εως καθολου) τα παιρνει κανεις εκτος διαγωνισμων.Αλλα αν ειναι καποιος να στεναχωριεται και να γκρινιαζει οτι δεν του βγηκε καλο το διηγημα γιατι δεν ηταν καλο το θεμα/ηταν μικρο το οριο λεξεων/δεν προλαβε τη διορια/whatever...μπορει καλλιστα να γραψει ο,τι, οπως και οσο γουσταρει εκτος διαγωνισμων και να μην χαλιεται κανεις.Απλα πραματς.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τον πληθυντικο αλλα με κανεις να αισθανομαι μπουρτζογερος.

Οι διαγωνισμοι εχουν πλεονεκτηματα σε σχεση με το να γραφεις εκτος διαγωνισμων.Ειναι προφανες κι απο την περαση που εχουν αλλωστε: Απο τοτε που ξεκινησαν οι διαγωνισμοι οι περισσοτεροι ποσταρουν διηγηματα σχεδον αποκλειστικα στα πλαισια διαγωνισμων και τον υπολοιπο καιρο ετοιμαζονται για τον επομενο.Ο ανταγωνισμος,τα υποχρεωτικα σχολια και η βαθμολογηση πχ προσφερουν πραγματα που δυσκολα(εως καθολου) τα παιρνει κανεις εκτος διαγωνισμων.Αλλα αν ειναι καποιος να στεναχωριεται και να γκρινιαζει οτι δεν του βγηκε καλο το διηγημα γιατι δεν ηταν καλο το θεμα/ηταν μικρο το οριο λεξεων/δεν προλαβε τη διορια/whatever...μπορει καλλιστα να γραψει ο,τι, οπως και οσο γουσταρει εκτος διαγωνισμων και να μην χαλιεται κανεις.Απλα πραματς.

 

Παρανόηση. Δεν αναφερόμουν σε εσένα προσωπικά, heiron, αλλά σε όλους όσους συμφώνησαν με αυτό που έκανα quote στο προηγούμενο post. Κι αν νομίζει ότι του βγήκε καλό με βάση ορισμένα κριτήρια, τότε τι πρέπει να κάνει;

 

Edit: Στο συγγραφέα αναφέρομαι.

Edited by Lady Nina
Link to comment
Share on other sites

Ίσως και να έχετε δίκιο, τελικά... Απλά λυπάμαι, γιατί στ'αλήθεια πίστευα στον εκπαιδευτικό χαρακτήρα των διαγωνισμών εδώ μέσα -γι'αυτό άλλωστε κι έγραφα. Καλώς, όμως, δεν πρόκεται να το ξαναεπιχειρήσω.

 

 

Ρε συ Έλενα... Πραγματικά η τελευταία σου φράση είναι οτι πιο στενάχωρο έχω ακούσει αυτό τον καιρό. Και ξέρεις σε τι μίζερους καιρούς ζούμε. Δεν βλέπω για ποιο λόγο απελπίστηκες ή έχασες την πίστη σου στο οτι αυτοί οι διαγωνισμοί προσφέρουν πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφερόμουν σε εσένα προσωπικά, heiron,

Το ξερω βρε,just kidding.:lol:

Παντως προβλημα με την αναπτυξη,ειτε φλυαρια ειτε υπερβολικη συμπυκνωση ειναι κατι που μπορει να υπαρξει ειτε γραφει καποιος με ορια λεξεων ειτε οχι.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως και να έχετε δίκιο, τελικά... Απλά λυπάμαι, γιατί στ'αλήθεια πίστευα στον εκπαιδευτικό χαρακτήρα των διαγωνισμών εδώ μέσα -γι'αυτό άλλωστε κι έγραφα. Καλώς, όμως, δεν πρόκεται να το ξαναεπιχειρήσω.

 

 

Ρε συ Έλενα... Πραγματικά η τελευταία σου φράση είναι οτι πιο στενάχωρο έχω ακούσει αυτό τον καιρό. Και ξέρεις σε τι μίζερους καιρούς ζούμε. Δεν βλέπω για ποιο λόγο απελπίστηκες ή έχασες την πίστη σου στο οτι αυτοί οι διαγωνισμοί προσφέρουν πολλά.

 

Τάσο, ίσως είναι μια φάση που θα περάσει. Μάλλον αυτό είναι, ναι. Απλά, ξέρεις, όταν έχεις κάτι τόσο ψηλά όσο έχω εγώ αυτό το φόρουμ, μπορεί να αρκέσει και κάτι ελάχιστο για να το κάνει να πέσει στα μάτια σου. Μπορεί, βέβαια και να 'μυγιάστηκα' χωρίς λόγο. Δε θα σταματήσω να γράφω, όχι. Απλά, ίσως σταματήσω να γράφω στους διαγωνισμούς, κι ας μου δίνουν πολύ δυνατά κίνητρα για να στρώνομαι. Όταν γράφεις για διαγωνισμό παίρνεις μεγάλη ευθύνη στους ώμους σου, γιατί πρέπει να σε διαβάσουν, να σχολιάσουν και να ψηφίσουν τουλάχιστον οι υπόλοιποι διαγωνιζόμενοι.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως και να έχετε δίκιο, τελικά... Απλά λυπάμαι, γιατί στ'αλήθεια πίστευα στον εκπαιδευτικό χαρακτήρα των διαγωνισμών εδώ μέσα -γι'αυτό άλλωστε κι έγραφα. Καλώς, όμως, δεν πρόκεται να το ξαναεπιχειρήσω.

 

 

Ρε συ Έλενα... Πραγματικά η τελευταία σου φράση είναι οτι πιο στενάχωρο έχω ακούσει αυτό τον καιρό. Και ξέρεις σε τι μίζερους καιρούς ζούμε. Δεν βλέπω για ποιο λόγο απελπίστηκες ή έχασες την πίστη σου στο οτι αυτοί οι διαγωνισμοί προσφέρουν πολλά.

 

Ξερει τι λεει. και εχει εν μερει δικιο. Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι δεν μπορουμε, οσοι θελουμε, να σχολιαζουμε τα διηγηματα για αυτο που ειναι και για αυτο που μπορουν να γινουν, ωστε τα σχολια να βοηθουν τον συγγραφεα να βελτιωθει στο γραψιμο του (αυτος δεν ειναι ο σκοπος; και μετα η διασκεδαση;). δυστυχως, ο μηδενιστικος σχολιασμος δεν βοηθαει σε κανενα απο τα δυο.

και ακριβως επειδη οι καιροι ειναι μιζεροι, μην προσθετουμε κι αλλη μιζερια ρε παιδια.

Link to comment
Share on other sites

Οι περιορισμοί λέξεων υπάρχουν για κάποιους λόγους (και πιο συγκεκριμένα να μην καταλήξουμε με 20 ιστορίες των 10 χιλιάδων έκαστη) αλλά αποτελούν και ένα καλό κριτίριο για να φανεί η ικανότητα του εκάστοτε συγγραφέα να ελέγχει καλύτερα το υλικό του σε καθορισμένα μεγέθη.

 

Τώρα, οι διαγωνισμοί είναι προαιρετικοί και ο κάθε ένας γράφει για τους λόγους τους, δεν είναι όμως "παιδαγωγική" διαδικασία τόσο, όσο θέμα "άμιλας" (η wordsmith να διορθώσει αν το γράφω λάθος) και συναγωνισμού και ως τέτοιος πρέπει να λαμβάνεται πάνω από όλα.

Link to comment
Share on other sites

Ξερει τι λεει. και εχει εν μερει δικιο. Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι δεν μπορουμε, οσοι θελουμε, να σχολιαζουμε τα διηγηματα για αυτο που ειναι και για αυτο που μπορουν να γινουν, ωστε τα σχολια να βοηθουν τον συγγραφεα να βελτιωθει στο γραψιμο του (αυτος δεν ειναι ο σκοπος; και μετα η διασκεδαση;). δυστυχως, ο μηδενιστικος σχολιασμος δεν βοηθαει σε κανενα απο τα δυο.και ακριβως επειδη οι καιροι ειναι μιζεροι, μην προσθετουμε κι αλλη μιζερια ρε παιδια.

 

 

Μηδενιστικό σχολιασμό εγώ δεν αντιλήφθηκα από κανέναν. Μηδενός εξαιρουμένου ή υπονοούμενου. Ακόμα κι αν κάποιο σχόλιο φαίνεται άκομψο, στο 99% των περιπτώσεων έχει γραφτεί απο ενδιαφέρον και όχι ειρωνική διάθεση. Αυτό τουλάχιστον καταλαβαίνω εγώ (μέχρι στιγμής).

Link to comment
Share on other sites

Κι επειδή διακρίνω το δικό μου διήγημα σε αυτά που γράφεις, σου ζητώ προσωπικά συγγνώμη, Ντίνο, που "αναγκάστηκες" να διαβάσεις κάτι που δεν ήθελες.

 

Όχι μόνο το δικό σου, Έλενα. Το διήγημα σου όμως δεν είναι διήγημα. Είναι κομμάτι από κάτι μεγαλύτερο. Δεν το περιποιήθηκες για να μην φανεί ότι ανήκει σε μυθιστόρημα. Το άφησες έτσι, με σημαντικά κομμάτια να λείπουν. Αυτό επηρεάζει που θα το κατατάξω όταν ψηφίσω. Δηλαδή ένιωσα ότι έκανες κακό στον εαυτό σου.

 

Δες το κι έτσι: Είμαι ένας αναγνώστης αυτού που παρέδωσες ως διήγημα. Το μεγαλύτερο βιβλίο μπορεί να μην έχω την τύχη να το διαβάσω ποτέ. Γιατί λοιπόν δεν με σέβεσαι σαν αναγνώστη; Κανείς ακόμα δεν μπορεί να καταλάβει τι προτείνω; Τι εννοώ με επεξεργασία έτσι ώστε κάτι να δείχνει ολοκληρωμένο; Το βρίσκετε δύσκολο ή πολύ κόπο;

Link to comment
Share on other sites

Οι περιορισμοί λέξεων υπάρχουν για κάποιους λόγους (και πιο συγκεκριμένα να μην καταλήξουμε με 20 ιστορίες των 10 χιλιάδων έκαστη) αλλά αποτελούν και ένα καλό κριτίριο για να φανεί η ικανότητα του εκάστοτε συγγραφέα να ελέγχει καλύτερα το υλικό του σε καθορισμένα μεγέθη.

 

Προφανώς. Δε θα ήθελα ούτε να φανταστώ πώς θα ήταν ένας διαγωνισμός με ιστορίες δέκα χιλιάδων λέξεων... Σε αυτό είμαι απόλυτα σύμφωνη.

Τώρα, οι διαγωνισμοί είναι προαιρετικοί και ο κάθε ένας γράφει για τους λόγους τους, δεν είναι όμως "παιδαγωγική" διαδικασία τόσο, όσο θέμα "άμιλας" (η wordsmith να διορθώσει αν το γράφω λάθος) και συναγωνισμού και ως τέτοιος πρέπει να λαμβάνεται πάνω από όλα.

 

Εδώ είμαι λίγο επιφυλακτική. Αν δεν ήταν "παιδαγωγική διαδικασία" τότε ποιός ο λόγος να είναι απαραίτητα και τα σχόλια; Θα μπορούσαμε απλά και μόνο να ψηφίζουμε. Έτσι δεν είναι ή κάπου το έχω χάσει;

Link to comment
Share on other sites

Κι επειδή διακρίνω το δικό μου διήγημα σε αυτά που γράφεις, σου ζητώ προσωπικά συγγνώμη, Ντίνο, που "αναγκάστηκες" να διαβάσεις κάτι που δεν ήθελες.

 

Όχι μόνο το δικό σου, Έλενα. Το διήγημα σου όμως δεν είναι διήγημα. Είναι κομμάτι από κάτι μεγαλύτερο. Δεν το περιποιήθηκες για να μην φανεί ότι ανήκει σε μυθιστόρημα. Το άφησες έτσι, με σημαντικά κομμάτια να λείπουν. Αυτό επηρεάζει που θα το κατατάξω όταν ψηφίσω. Δηλαδή ένιωσα ότι έκανες κακό στον εαυτό σου.

 

Δες το κι έτσι: Είμαι ένας αναγνώστης αυτού που παρέδωσες ως διήγημα. Το μεγαλύτερο βιβλίο μπορεί να μην έχω την τύχη να το διαβάσω ποτέ. Γιατί λοιπόν δεν με σέβεσαι σαν αναγνώστη; Κανείς ακόμα δεν μπορεί να καταλάβει τι προτείνω; Τι εννοώ με επεξεργασία έτσι ώστε κάτι να δείχνει ολοκληρωμένο; Το βρίσκετε δύσκολο ή πολύ κόπο;

 

Εντάξει, έχω λίγες μέρες να μπω στο φόρουμ και έχω χάσει κάποια επεισόδια. Απλά κατάλαβα ότι αναφέρεσαι και στο δικό μου.

 

Καταλαβαίνω τι εννοείς, Ντίνο, με αυτά που λες. Δεν αντιλέγω. Απλά, όταν ανέβασα την ιστορία, θεωρούσα ότι η ιστορία μου κάλυπτε το θέμα του διαγωνισμού που ήταν η περιγραφή μιας πόλης. Προφανώς υπάρχουν αρκετά κενά σχετικά με τους χαρακτήρες. Στα περισσότερα διηγήματα υπάρχει παρελθόν που δεν έχει ειπωθεί. Πάντα υπάρχει ένα παρελθόν και ένα μέλλον. Αλλοίμονο αν έπρεπε σε κάθε ιστορία να γράφουμε την ιστορία της ζωής μας. Κι εδώ δεν μπορώ παρά να αναρωτηθώ: αν δεν είχα αναφέρει στα σχόλια ότι είναι κομμάτι από κάτι μεγαλύτερο, υπάρχει περίπτωση να ήταν αλλιώς τα σχόλια;

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είμαι λίγο επιφυλακτική. Αν δεν ήταν "παιδαγωγική διαδικασία" τότε ποιός ο λόγος να είναι απαραίτητα και τα σχόλια; Θα μπορούσαμε απλά και μόνο να ψηφίζουμε. Έτσι δεν είναι ή κάπου το έχω χάσει;

 

 

Τα σχόλια απο όσο καταλαβαίνω είναι υποχρεωτικά για να διασφαλιστεί με κάποιο τρόπο οτι όντως ο κάθε συμμετέχων διάβασε όλες τις ιστορίες. Αλλά για την παιδαγωγικότητα των διαγωνισμών συμφωνώ. Δεν μπορώ να φανταστώ οτι οι διαγωνισμοί είναι μόνο "πάω να τους κερδίσω! - να φάνε τη σκόνη μου οι άσχετοι!". Για μένα είναι κυρίως "πάω να πάρω εμπειρίες κάτω απο λίγο πιο σοβαρές συνθήκες και κανόνες".

 

αν δεν είχα αναφέρει στα σχόλια ότι είναι κομμάτι από κάτι μεγαλύτερο, υπάρχει περίπτωση να ήταν αλλιώς τα σχόλια;

 

 

Εδώ ίσως (όχι σίγουρα πάντως) να έχεις ένα δίκιο.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είμαι λίγο επιφυλακτική. Αν δεν ήταν "παιδαγωγική διαδικασία" τότε ποιός ο λόγος να είναι απαραίτητα και τα σχόλια; Θα μπορούσαμε απλά και μόνο να ψηφίζουμε. Έτσι δεν είναι ή κάπου το έχω χάσει;

 

Τα σχόλια απο όσο καταλαβαίνω είναι υποχρεωτικά για να διασφαλιστεί με κάποιο τρόπο οτι όντως ο κάθε συμμετέχων διάβασε όλες τις ιστορίες. Αλλά για την παιδαγωγικότητα των διαγωνισμών συμφωνώ. Δεν μπορώ να φανταστώ οτι οι διαγωνισμοί είναι μόνο "πάω να τους κερδίσω! - να φάνε τη σκόνη μου οι άσχετοι!". Για μένα είναι κυρίως "πάω να πάρω εμπειρίες κάτω απο λίγο πιο σοβαρές συνθήκες και κανόνες".

 

Εντάξει, δεν είναι έτσι, προφανώς. Είναι πιο πολύ ευγενής άμιλλα. Απλά, αν είναι μόνο αυτό, τότε θα έπρεπε να γράφουν μόνο οι καταξιωμένοι ή έστω έμπειροι συγγραφείς εδώ μέσα. Κι αν ήταν έτσι, τότε υποθέτω πως έχω χάσει αρκετές εβδομάδες από τη ζωή μου με τους διαγωνισμούς του φόρουμ. Όμως, ούτε κι αυτό ισχύει. Ή τουλάχιστον αυτό θέλω να πιστεύω. Μέσα από τους διαγωνισμούς κυρίως, έχω μάθει άααπειρα πράγματα από τη στιγμή που μπήκα. Κι αν αυτό δεν είναι παιδαγωγική διαδικασία, τότε δεν μπορώ να φανταστώ τι άλλο είναι.

 

Edit: Αναφέρομαι στη μαυρισμένη φράση. Σας τα έχω πρήξει με τα edit απόψε... :p

Edited by Lady Nina
Link to comment
Share on other sites

Εδώ είμαι λίγο επιφυλακτική. Αν δεν ήταν "παιδαγωγική διαδικασία" τότε ποιός ο λόγος να είναι απαραίτητα και τα σχόλια; Θα μπορούσαμε απλά και μόνο να ψηφίζουμε. Έτσι δεν είναι ή κάπου το έχω χάσει;

Τα σχόλια είναι καλοί τρόποι που έγιναν "υποχρεωτικοί" στην πορεία (και ένας λόγος που δεν θέλω να γράφω σε διαγωνισμούς, κυρίως επειδή προτιμώ να κάνω σχόλια στο τέλος του διαγωνισμού και συνήθως έχω καλυφθεί από τα όσα λέγονται πιο πριν).

Link to comment
Share on other sites

Μέσα από τους διαγωνισμούς κυρίως, έχω μάθει άααπειρα πράγματα από τη στιγμή που μπήκα.

 

 

Γι' αυτό κι αξίζει να μάθεις άλλα τόσα!

Link to comment
Share on other sites

Μέσα από τους διαγωνισμούς κυρίως, έχω μάθει άααπειρα πράγματα από τη στιγμή που μπήκα.

 

 

Γι' αυτό κι αξίζει να μάθεις άλλα τόσα!

:) Ναι, πράγματι. Ίσως είναι κι ένας καλός τρόπος να δαμάζω λίγο τις ιδέες και τη φαντασία μου. :)

 

Εδώ είμαι λίγο επιφυλακτική. Αν δεν ήταν "παιδαγωγική διαδικασία" τότε ποιός ο λόγος να είναι απαραίτητα και τα σχόλια; Θα μπορούσαμε απλά και μόνο να ψηφίζουμε. Έτσι δεν είναι ή κάπου το έχω χάσει;

Τα σχόλια είναι καλοί τρόποι που έγιναν "υποχρεωτικοί" στην πορεία (και ένας λόγος που δεν θέλω να γράφω σε διαγωνισμούς, κυρίως επειδή προτιμώ να κάνω σχόλια στο τέλος του διαγωνισμού και συνήθως έχω καλυφθεί από τα όσα λέγονται πιο πριν).

Μιχάλη, υποθέτω πως έχεις δίκιο. Είσαι και πολύ πιο παλιός από μένα, εξ'άλλου, ξέρεις όλη την ιστορία των διαγωνισμών. Ό,τι είπα πιο πάνω αφορά στο πρίσμα, υπό το οποίο βλέπω εγώ τους διαγωνισμούς. Απλά, αν είναι έτσι, χάνουν ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι της αξίας τους, όπως την είχα φανταστεί. Όχι πως παύουν να είναι σημαντικοί, βεβαίως βεβαίως.

Link to comment
Share on other sites

Κι εδώ δεν μπορώ παρά να αναρωτηθώ: αν δεν είχα αναφέρει στα σχόλια ότι είναι κομμάτι από κάτι μεγαλύτερο, υπάρχει περίπτωση να ήταν αλλιώς τα σχόλια;

Μα θα με παραξένευε η ελειπτικότητα του. Με πρωταγωνιστή τον Πρίγκιπα, θα έβρισκα την παράθεση των γεγονότων περίεργη και χωρίς νόημα. Ο ήρωας σου θα με άφηνε αδιάφορο, δεν θα νοιαζόμουν καθόλου γι αυτόν, ούτε θα καταλάβαινα γιατί δεν ολοκληρώνεται κάτι επιτέλους στο διήγημα.

 

Αν όμως...

 

Αν ο πρωταγωνιστής σου ήταν ο πεντεδοχέας... τότε το πράγμα αλλάζει. Γνωρίζουμε έναν χαρακτήρα, τον αντιπαθούμε, από τις σημαντικές πληροφορίες που μας δίνονται είμαστε σίγουροι για το ποιόν του, και στο τέλος σκοτώνεται όπως του αξίζει. Αρχή - μέση - τέλος - Ολοκλήρωση (με ένα σουλουπωματάκι). Πρίγκιπας: Αδιάφορος κομπάρσος.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, πράγματι. Ίσως είναι κι ένας καλός τρόπος να δαμάζω λίγο τις ιδέες και τη φαντασία μου.

 

 

Περασμένα ξεχασμένα;

Link to comment
Share on other sites

Κι εδώ δεν μπορώ παρά να αναρωτηθώ: αν δεν είχα αναφέρει στα σχόλια ότι είναι κομμάτι από κάτι μεγαλύτερο, υπάρχει περίπτωση να ήταν αλλιώς τα σχόλια;

Μα θα με παραξένευε η ελειπτικότητα του. Με πρωταγωνιστή τον Πρίγκιπα, θα έβρισκα την παράθεση των γεγονότων περίεργη και χωρίς νόημα. Ο ήρωας σου θα με άφηνε αδιάφορο, δεν θα νοιαζόμουν καθόλου γι αυτόν, ούτε θα καταλάβαινα γιατί δεν ολοκληρώνεται κάτι επιτέλους στο διήγημα.

 

Αν όμως...

 

Αν ο πρωταγωνιστής σου ήταν ο πεντεδοχέας... τότε το πράγμα αλλάζει. Γνωρίζουμε έναν χαρακτήρα, τον αντιπαθούμε, από τις σημαντικές πληροφορίες που μας δίνονται είμαστε σίγουροι για το ποιόν του, και στο τέλος σκοτώνεται όπως του αξίζει. Αρχή - μέση - τέλος - Ολοκλήρωση (με ένα σουλουπωματάκι). Πρίγκιπας: Αδιάφορος κομπάρσος.

Χμμμ... Με τρώει να απαντήσω, αλλά θα περιμένω αναγκαστικά μέχρι το τέλος του διαγωνισμού. :)

 

Ναι, πράγματι. Ίσως είναι κι ένας καλός τρόπος να δαμάζω λίγο τις ιδέες και τη φαντασία μου.

Περασμένα ξεχασμένα;

Ε, τώρα που προκάλεσα όλη αυτή την αναστάτωση... Ναι! :tease:

Link to comment
Share on other sites

Ε, τώρα που προκάλεσα όλη αυτή την αναστάτωση... Ναι!

 

yahoo.gif

Link to comment
Share on other sites

Με τρώει να απαντήσω, αλλά θα περιμένω αναγκαστικά μέχρι το τέλος του διαγωνισμού.

Έλενα, για να καταλάβεις τι λέω: Πολύ πιθανό, το μεγάλο βιβλίο και η ιστορία του να εμποδίζουν να κάνεις στο διήγημα αυτό που προτείνω, για έναν, ή δέκα, λόγους. Ίσως γιατί ο πεντεδοχέας να έχει πιο πολύπλοκη συμμετοχή στα δρόμμενα ή ότιδήποτε άλλο. Όταν εγώ όμως λέω "μπάλωμα" αυτό ακριβώς εννοώ. Παίρνεις ένα κομμάτι του βιβλίου σου και φτιάχνεις ένα διήγημα, που μπορεί τα γεγονότα του διηγήματος να πηγαίνουν τελείως αντίθετα στα γεγονότα του βιβλίου. Διήγημα και βιβλίο δεν έχουν πια σχέση. Εσύ όμως έχεις ένα ολοκληρωμένο διήγημα που στέκεται ανεξάρτητο.

 

Το "Ρεπλίκα", το 50.000 λέξεων νανορίμο που έγραψα το 2010, είχε μέσα ένα διήγημα που ήταν λουκούμι γι αυτόν τον διαγωνισμό. Θα μπορούσα να γράψω το διήγημα φτιάχνοντας μια εισαγωγή απαγωγής από εξωγήινους, που δεν έχει καμία σχέση με το μυθιστόρημα. Ο μόνος λόγος που δεν το έκανα ήταν για να μην κάνω spoiler την αγαπημένη, κεντρική ιδέα του βιβλίου.

Link to comment
Share on other sites

Με τρώει να απαντήσω, αλλά θα περιμένω αναγκαστικά μέχρι το τέλος του διαγωνισμού.

Έλενα, για να καταλάβεις τι λέω: Πολύ πιθανό, το μεγάλο βιβλίο και η ιστορία του να εμποδίζουν να κάνεις στο διήγημα αυτό που προτείνω, για έναν, ή δέκα, λόγους. Ίσως γιατί ο πεντεδοχέας να έχει πιο πολύπλοκη συμμετοχή στα δρόμμενα ή ότιδήποτε άλλο. Όταν εγώ όμως λέω "μπάλωμα" αυτό ακριβώς εννοώ. Παίρνεις ένα κομμάτι του βιβλίου σου και φτιάχνεις ένα διήγημα, που μπορεί τα γεγονότα του διηγήματος να πηγαίνουν τελείως αντίθετα στα γεγονότα του βιβλίου. Διήγημα και βιβλίο δεν έχουν πια σχέση. Εσύ όμως έχεις ένα ολοκληρωμένο διήγημα που στέκεται ανεξάρτητο.

Κατάλαβα απολύτως τι λες. Και συμφωνώ. Απλώς, αυτό που θα έλεγα, μπορεί να επηρέαζε το διαγωνισμό, καθώς αφορά την ιστορία μου. Το είχα στο μυαλό μου αυτό που λες, αλλά ίσως να μην έκανα όσο δραστικές αλλαγές χρειαζόταν.

Link to comment
Share on other sites

Η Κυριακή πλησιάζει... και βρωμάει ντερμπάρα στην κορυφή... Συνεχίστε να βομβαρδίζετε με ψήφους! devil2.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..