Jump to content

50ος Διαγωνισμός Διηγήματος

    

Φάντασμα
Calendar

Event details

Ο βροχερός και κρύος χειμώνας μας αποχαιρετάει σιγά-σιγά και την θέση του παίρνει η ζεστή και ηλιόλουστη άνοιξη, όπου τα λουλούδια ξυπνούν από το βαθύ τους ύπνο και τα πουλιά τιτιβίζουν στα δέντρα και στις στέγες των σπιτιών καλωσορίζοντας τον ερχομό της.

Έτσι και εγώ, με την σειρά μου, σας καλωσορίζω όλους στον 50ο Διαγωνισμό Διηγήματος.

___________________________________________________________________________________________

*Διαβάστε προσεκτικά τους νέους κανονισμούς.
___________________________________________________________________________________________

Περίοδος Συγγραφής: 15 Μαρτίου έως 13 Απριλίου (1 μήνας χωρίς παράταση)

Περίοδος Σχολιασμού και Ψηφοφορίας: 14 Απριλίου έως 11 Μαΐου (4 εβδομάδες)

*Τις ψήφους σας τις στέλνετε στον Dreamer και στον Γιώργος77

 

Θέμα: Γίγαντες

 

Τα διηγήματα του 50ου διαγωνισμού είναι 12, και είναι τα εξής:

  1. Ballerond - Ούρλιαξε, κι αυτοί θα έρθουν.
  2. dagoncult - Μυϊκή Μάζα
  3. Dimitra - Η Εισβολή των Μεγάλων
  4. DinoHajiyorgi - Η Επιστροφή των Γιγάντων
  5. gismofbi - Η κυρά της λήθης
  6. John Ernst - Το Ρούσο Ρουμάνι
  7. Mesmer - Το σμήνος 
  8. Rōnin - ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΚΟΙ ΤΟΥ ΕΛΦΕΡΡΙΟΝ
  9. Roubiliana - Τα Δέντρα Περπατάνε
  10. Unicron - GALACTIC WARS II - THE AWAKENING OF THE GIANTS
  11. zefuros - O κρυφός Γίγαντας
  12. Η ωραία κοιμωμένη - Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ

    Καλή επιτυχία!

 

*Τα αποτελέσματα του 50ου διαγωνισμού θα τα βρείτε στην 14η και 15η σελίδα.


Recommended Comments



Solonor

Posted (edited)

Από το wikipedia, για το Legend of the Galactic Heroes:

"Besides the two main heroes, the story is full of vivid characters and intricate politics. All types of characters, from high nobility, admirals and politicians, to common soldiers and farmers, are interwoven into the story. The story frequently switches away from the main heroes to the Unknown Soldier fighting for his life on the battlefield."

Συγκρίνοντας την αντιληπτικότητά σου με όποιου έγραψε στο  wiki, θα επιλέξω τη δεύτερη.  Αυτό  εννοώ όταν λέω ότι κρίνεις ακόμα και την τεχνική ενός έργου ανάλογα με το επίπεδό σου. 

Edited by Solonor
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
John Ernst

Posted

Εντάξει, έχει εκτροχιαστεί η κουβέντα. Θέλω να παρέμβω με δύο γνώμες.

Η πρώτη. Μετά από πολλά χρόνια ενασχόλησης με την πολιτική (ως μέλος, μην τρομάζετε) έβγαλα ένα συμπέρασμα. Όποιος δεν μπορεί να εξηγήσει τα επιχειρήματά του με μια απλή κουβέντα, απλά έχει άδικο. Αυτό πάει σε αυτούς που σκέφτηκαν τη διπλή βαθμολογία και θεωρούν πως ένα καινούριο μέλος που δεν έχει ποτέ του παρακολουθήσει μαθήματα δημιουργικής γραφής, είναι σε θέση να  ξέρει πως βαθμολογεί ένας κριτικός τέχνης. 

Η δεύτερη. Το τι επιλέγουμε να γράψουμε είναι ζήτημα διάθεσης και έμπνευσης. Είναι αναγκαίοι οι χαρακτήρες; Ας πούμε ότι εγώ αποφασίζω να γράψω σε πρωτοπρόσωπη διήγηση για κάποιον που βρίσκει τον εαυτό του δεμένο μέσα στο σκοτάδι και δεν ακούει τίποτα άλλο παρά το χτύπο ενός ρολογιού. Αρχίζει και σκέφτεται ότι πεινάει, ότι διψάει, τι μπορεί να εμφανιστεί μέσα στο σκοτάδι, τι νομίζει ότι ακούει. κοσμοπλασία 0. αυτό σημαίνει ότι δεν είναι λογοτεχνικό αυτό; ή την περίπτωση που δεν έχω πλοκή (υπάρχουν και κείμενα χωρίς πλοκή). Η απάντηση είναι ότι αν καταφέρω χωρίς κάποιο επιμέρους στοιχείο να κινήσω το ενδιαφέρον του αναγνώστη, είμαι σωστός. 

  • Like 1
Link to comment
elgalla

Posted

@John Ernst

Τα επιχειρήματα για τη διπλή βαθμολογία δόθηκαν παραπάνω. Το αν δεν πείθουν κάποιους είναι άλλο ζήτημα και δεν σημαίνει ότι έχουμε άδικο. Για πείσε τους Flat Earthers ότι η γη δεν είναι επίπεδη, να σε δω.

Το φόρουμ δίνει εργαλεία για να κρίνετε τις ιστορίες σε τεχνικό επίπεδο και, όχι, δεν χρειάζονται μαθήματα δημιουργικής γραφής για κάτι τέτοιο, απλώς αναγνωστική εμπειρία και καλή θέληση. 

Από την οποία βλέπω ότι πάσχουμε τελευταία. Είναι κάτι καινούριο. Το δοκιμάζουμε. Δεν ξέρουμε αν θα δουλέψει όπως το έχουμε στο μυαλό μας. Μπορείτε απλά να το δοκιμάσετε και να πείτε τη γνώμη σας μετά; Γιατί αυτή τη στιγμή το νέο σύστημα βαθμολογίας που έχει προταθεί δεν έχει δοκιμαστεί και το κράζετε για να το κράξετε. ΟΚ, γούστο σας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχετε δίκιο. Δεν σημαίνει κι ότι δεν έχετε. Είναι ένα πείραμα για όλους μας. 

Μπορεί κάλλιστα να μη δουλέψει, να μη μας αρέσει, να αποδειχθεί πιο δύσκολο ή χρονοβόρο. Μπορεί και να ενθουσιαστούμε και να το βρουν οι συγγραφείς πιο βοηθητικό. 

Θα έλεγα, γενικά, να αφήσετε λίγο τη γκρίνια, να δοκιμάσετε το καινούριο πριν το θάψετε και να περάσετε καλά στον διαγωνισμό. 

  • Like 3
Link to comment
Ballerond

Posted

Quote

Για παράδειγμα, για μία ιστορία hard sci-fi  δεν μπορούν, και δεν είναι σωστό, να χρησιμοποιηθούν τα ίδια κριτήρια όπως σε μία ρομαντική ιστορία πεζής καθημερινότητας

Εντάξει, με έπεισες, είσαι σίγουρα ο Volante.
 

Welcome(?) back.

  • Haha 2
Link to comment
Ιρμάντα

Posted

44 minutes ago, John Ernst said:

Η δεύτερη. Το τι επιλέγουμε να γράψουμε είναι ζήτημα διάθεσης και έμπνευσης. Είναι αναγκαίοι οι χαρακτήρες; Ας πούμε ότι εγώ αποφασίζω να γράψω σε πρωτοπρόσωπη διήγηση για κάποιον που βρίσκει τον εαυτό του δεμένο μέσα στο σκοτάδι και δεν ακούει τίποτα άλλο παρά το χτύπο ενός ρολογιού. Αρχίζει και σκέφτεται ότι πεινάει, ότι διψάει, τι μπορεί να εμφανιστεί μέσα στο σκοτάδι, τι νομίζει ότι ακούει. κοσμοπλασία 0. αυτό σημαίνει ότι δεν είναι λογοτεχνικό αυτό; ή την περίπτωση που δεν έχω πλοκή (υπάρχουν και κείμενα χωρίς πλοκή). Η απάντηση είναι ότι αν καταφέρω χωρίς κάποιο επιμέρους στοιχείο να κινήσω το ενδιαφέρον του αναγνώστη, είμαι σωστός. 

Το θέμα της διπλής βαθμολογίας θεωρώ ότι έχει απαντηθεί, αλλά, παιδιά, ας χαλαρώσουμε. Αν δεν τραβήξει γυρνάμε στα παλιά (ή πάμε για άλλα.)

Όσον αφορά στο παράδειγμά σου, θα σου πω ότι με τον όρο κοσμοπλασία δεν εννούμε σώνει και ντε τον πολυσέλιδο και ιλουστρασιόν άτλαντα του σύμπαντος που φτιάξαμε (γεωφυσικός, πολιτικός, παραγωγικός και με παράρτημα ασκήσεων.) Όχι. Εννοούμε το πώς έπλασες τον κόσμο σου, όσο μικρός ή μεγάλος ή ιδιαίτερος και αν είναι αυτός. Ο κόσμος του φυλακισμένου που περιγράφεις ποιος είναι; Τα σκοτάδια, η πείνα, η δίψα του, οι ώρες που περνούν και δεν έχει με τι να τις μετρήσει, οι αναμνήσεις του, από πριν τον συλλάβουν. Αυτός είναι ο κόσμος του και το πώς θα μας τον παρουσιάσεις αυτόν τον κόσμο είναι η κοσμοπλασία. Καθόλου 0 λοιπόν. Απλώς, ένας κόσμος που περιγράφεται με άλλα δεδομένα. Η κοσμοπλασία υφίσταται σε μικρή κλίμακα το ίδιο πετυχημένα, πρωτότυπα και πειστικά, όσο και σε μεγάλη.

  • Like 2
  • Thanks 2
Link to comment
WILLIAM

Posted

Η μίξη των ειδών είναι που με προβληματίζει. Κάποιος που δε διαβάζει ένα είδος και το κάνει στο διαγωνισμό για να ψηφίσει δεν έχει την πείρα να το κάνει αφού δεν έχει προηγούμενη επαφή και εμπειρία από αυτό.

 

Όσο για τον Unicron ή να σε λέω Disco 2: έχω μια πρόταση που είχα κάνει και στον αείμνηστο. Να γράψουμε μια ιστορία ο καθένας όπως νομίζει, στο ίδιο είδος, επιστημονικής φαντασίας ας πούμε, και να αφήσουμε το κοινό να μας κρίνει.

Link to comment
John Ernst

Posted

1 hour ago, elgalla said:

καλή θέληση

Spoiler

Δεν πάσχω από καλή θέληση. Το ότι διαφωνώ με τους κανόνες δε σημαίνει ότι τους μάχομαι, εξάλλου ήδη συμμετέχω με κείμενο που θα βαθμολογηθεί με αυτόν τον τρόπο (αν και το τελευταίο που με απασχολεί είναι ο βαθμός που θα πάρει). Απλά προκύπτει θέμα, επειδή δεν κατανοώ το νέο σύστημα κι αυτό συνεπάγεται ότι δε θα βαθμολογήσω τους άλλους με τον τρόπο που εισηγείται ο διοργανωτής

 

  • Like 1
Link to comment
Unicron

Posted

30 minutes ago, WILLIAM said:

Η μίξη των ειδών είναι που με προβληματίζει. Κάποιος που δε διαβάζει ένα είδος και το κάνει στο διαγωνισμό για να ψηφίσει δεν έχει την πείρα να το κάνει αφού δεν έχει προηγούμενη επαφή και εμπειρία από αυτό.

 

Όσο για τον Unicron ή να σε λέω Disco 2: έχω μια πρόταση που είχα κάνει και στον αείμνηστο. Να γράψουμε μια ιστορία ο καθένας όπως νομίζει, στο ίδιο είδος, επιστημονικής φαντασίας ας πούμε, και να αφήσουμε το κοινό να μας κρίνει.

Σε αυτό που ανέφερες πριν με το Stargate συμφωνώ πλήρως. Μέσα σε 2-3 λεπτά ο σκηνοθέτης έδωσε όλες τις πληροφορίες για τον ήρωα και μετά επικεντρώθηκε στη δράση. 2-3 λεπτά νομίζω είναι αρκετά. Τώρα αν κάποιος άλλος σκηνοθέτης χρειάζεται μιάμιση ώρα για να σετάρει τους πρωταγωνιστές, μάλλον θα πρέπει να αλλάξει επάγγελμα! 

Link to comment
WILLIAM

Posted

Εντάξει εκεί είχαμε ομολογουμένως μόλις δύο κύριους χαρακτήρες και αυτό το έκανε πιο εύκολο. αλλά να υπενθυμίσω ότι δεν είναι ταινίες τα βιβλία και οι ιστορίες για τα οποία μιλάμε. Εξάλλου και εδώ δε μιλάμε για σελίδες όπως κάνει ο Ουγκώ αλλά για ένα αξιοπρεπε΄ς χτίσιμο του χαρακτήρα.

Link to comment
Η ωραία κοιμωμένη

Posted (edited)

Αφορμώμενη από το γεγονός ότι είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που καλούμαι να κρίνω κείμενα άλλων γραπτώς, έκανα τις εξής σκέψεις: α) Το δεύτερο σκέλος της κριτικής που μας ζητάται να προσκομίσουμε (προσωπική γνώμη) αφορά την σύλληψη της ιδέας και το πρώτο την εκτέλεση της, την τεχνική πραγμάτωση της.

Με την λογική ότι τα σπουδαία κείμενα αναγνωρίζονται από την αδυναμία προδοσίας της προσπάθειας συγγραφής τους, του κόπου των λέξεων, η ζυγαριά γέρνει στο πρώτο σκέλος της κριτικής ως το πιο σημαντικό. Όμως, κατ' εμέ, η ιδέα, η έμπνευση, είναι η προϋπόθεση άσκησης της τεχνικής και αυτή εξασφαλίζει τα λογοτεχνικά μέσα φανέρωσης και ανάπτυξης της. Δηλαδή η ιδέα και ο τρόπος αποτύπωσης της στο χαρτί είναι αλληλένδετα, συγκοινωνούντα δοχεία.

Τέλος, με την αποδεδειγμένη πείρα(γνώση) ότι οι εμβριθείς κριτικοί θεάτρου, οι πετυχημένοι προπονητές, ήταν κάκιστοι ηθοποιοί ή παίκτες αντίστοιχα και με το σκεπτικό ότι η κριτική ενέχει τα στοιχεία της αποστασιοποίησης, της ψυχρής ενατένισης του κειμένου και της αποδόμησης του, δεν πιστεύω ότι οι εργάτες του λόγου είναι οι πλέον αρμόδιοι να κρίνουν συναδέλφους τους.

Edited by Η ωραία κοιμωμένη
  • Like 1
Link to comment
Ballerond

Posted

"Τελικά δεν ήμασταν οι μόνοι που είχαμε αντιληφθεί την ύπαρξη γιγάντων. Η Σοφία που είχε μία καμπούρα σαν της καμήλας κι όποτε καθόταν, ξυνόταν ασταμάτητα σε όλο της το σώμα, μας μίλησε για την δική της εμπειρία. Της Σοφίας της άρεσε να ουρλιάζει προς έναν συγκεκριμένο τοίχο, δίπλα από την καφετέρια όπου άραζαν οι φύλακες. Την ενοχλούσε εκείνο το απαθές κίτρινο που ήταν απλωμένο σαν μουστάρδα πάνω του, την εκνεύριζε η φωτογραφία του διευθυντή του φρενοκομείου όπου με σοβαρό ύφος και με τεντωμένο μουστάκι έμοιαζε λες και τρύπωνε στα βάθη της ψυχής σου. Καθόταν λοιπόν σχεδόν κάθε μεσημέρι και ούρλιαζε μπροστά του. Στην αρχή της δίνανε ηρεμιστική ένεση, μετά την μαζεύαν με το ζόρι αλλά στο τέλος είχαν βαρεθεί και την άφηναν να ξεσπάσει. Η Σοφία, όμως, ήξερε."

 

Coming(?) soon.

  • Like 5
Link to comment
WILLIAM

Posted

Περίεργες ιστορίες θα έχει αυτός ο διαγωνισμός, το βλέπω να έρχεται.

Είχα μια ιδέα και μάλιστα επιστημονικής φαντασίας αλλά δεν χωράει δυστυχώς.

  • Sad 2
Link to comment
John Ernst

Posted (edited)

Spoiler

Επειδή εγώ το ξεκίνησα οφείλω να το λήξω. όντως είναι νωρίς για συζήτηση γύρω από τους κανόνες και δεν γκρινιάζω, απλά καταθέτω άποψη, με τη πεποίθηση πάντα ότι μπορεί να είμαι λάθος. θα ήθελα να προτείνω το εξής. όταν τελειώσει ο διαγωνισμός, να μαζευτούμε και να ψηφίσουμε. το πρώτο ερώτημα θα είναι κατά πόσο θέλουμε γενικούς ή όχι διαγωνισμούς. στη δεύτερη διαδικασία θα βάλουμε προτεινόμενους τρόπους βαθμολογίας, τον προηγούμενο και τον επόμενο και να προτείνουμε κι άλλους (έχω στο μυαλό μου κι εγώ κάποιον) και στο τέλος να ψηφίσουμε

Ποιος άλλος γράφει;

Edited by John Ernst
  • Like 2
Link to comment
Mesmer

Posted (edited)

Μια μέρα έλειψα, χαμός έγινε. 😛

Δεν ξέρω αν έμειναν πολλά να πούμε για το νέο σύστημα βαθμολόγησης. Σίγουρα, δεν είναι μια απόφαση που την πήραμε μέσα σε ένα βράδυ. Υπήρξε μια σειρά από συντελεστές που μας έσπρωξε προς τα εκεί. Και φυσικά, οι συντελεστές αυτοί έχουν να κάνουν με τους συμμετέχοντες στους διαγωνισμούς και τα σχόλιά τους. Υπήρξαν «παράπονα» για τον αριθμό των συμμετοχών. Προσπαθήσαμε να το λύσουμε κάνοντας τους διαγωνισμούς γενικούς, ώστε να έχουμε συμμετοχές από όλα τα είδη. Υπήρξαν «παράπονα» ότι πολλοί δεν δίνουν βάση στους σχολιασμούς τους, ενώ θέλουν να δέχονται αναλυτικές κριτικές. Προσπαθήσαμε να το λύσουμε εισάγοντας την τεχνική βαθμολογία, ένας τρόπος για να εξεταστεί μια ιστορία πιο βαθιά. Υπήρξαν «παράπονα» για τους περιορισμούς στους διαγωνισμούς. Τους αφαιρέσαμε. Γνωρίζαμε από παλιότερους γενικούς διαγωνισμούς ότι θα υπάρξουν «παράπονα» για την κριτική διαφορετικών ειδών. Προσπαθήσαμε να το λύσουμε με τη διπλή βαθμολογία. Υπήρξαν σχόλια πως πολλές φορές η θέση μιας ιστορίας δεν αντιπροσώπευε την ποιότητά της. Προσπαθήσαμε να το λύσουμε, αλλάζοντας το σύστημα βαθμολόγησης από αθροιστικό, σε βαθμολογική κλίμακα με βάση το 10, πιστεύοντας ότι θα είναι πιο αντικειμενικό.

Δεν κάναμε τις αλλαγές επειδή εμείς το θέλαμε. Αλλά επειδή φαινόταν ότι κάτι τέτοιο ήταν επιθυμητό. Φυσικά δεν περιμένουμε να γίνουμε όλοι σπουδαίοι κριτικοί διηγημάτων, αλλά μέχρι εκεί που μπορούμε. Μπορούμε να πούμε πότε μια ιστορία έχει ορθογραφικά λάθη. Μπορούμε να πούμε πότε μια ιστορία δεν έχει καλή μορφοποίηση. Πολλές φορές μπορούμε να αναγνωρίσουμε τα λάθη στη στίξη, στους χρόνους, αν υπάρχουν αγγλισμοί, το «show, don't tell». Αν είναι πολύ εμφανείς, μπορούμε να διακρίνουμε τις ασυνέπειες στην κοσμοπλασία. Κάποιες φορές νιώθουμε πως θα θέλαμε να γνωρίσουμε καλύτερα κάποιον χαρακτήρα. Οι διάλογοι μπορεί να μας φανούν κάπως ξεροί και μονότονοι. Πραγματικά, από τη μεριά μας δεν ζητάμε κάτι τραγικό, μόνο αυτό που είχε πει ο Ντίνος: «Αν προσέξω κάτι λογο-τεχνικό θα το αναφέρω στα σχόλια». Αυτό μόνο. Θα είναι αρκετό γι' αυτόν που δέχεται το σχόλιο.

Επίσης, δώσαμε κάποια μέσα για να κάνει κάποιος πιο εύκολα μια πιο εποικοδομητική κριτική. Ένα τόπικ της Ιρμάντα και ένα MasterClass. Κάποιοι ξόδεψαν πολλές ώρες για να γίνουν αυτά.

Όπως είναι καινούριο για εσάς όλο αυτό, έτσι είναι και για μας. Θέλουμε να πάει καλά επειδή πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει περισσότερο τους συγγραφείς. Από όλους εμάς εξαρτάται. Μην το απορρίπτετε πριν το δοκιμάσετε.

Edited by Ιρμάντα
  • Like 2
  • Thanks 2
Link to comment
Φάντασμα

Posted

Καλή εβδομάδα σε όλους.


Μέχρι στιγμής, έχουν υποβληθεί 6 ιστορίες, για τον 50ο διαγωνισμό Διηγήματος:

  1. Dimitra - Η Εισβολή των Μεγάλων
  2. DinoHajiyorgi - Η Επιστροφή των Γιγάντων
  3. gismofbi - Η κυρά της λήθης
  4. John Ernst - Το Ρούσο Ρουμάνι
  5. Roubiliana - Τα Δέντρα Περπατάνε
  6. Η ωραία κοιμωμένη - Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ

Όσοι το επιθυμείτε, (για να κερδίσετε χρόνο) μπορείτε να ξεκινήσετε να διαβάζετε τις ιστορίες, και να γράφεται την κριτική σας, στον επεξεργαστή κειμένου της επιλογής σας.
Μετά την λήξη του διαγωνισμού, μπορείτε πολύ απλά, να κάνετε αντιγραφή-επικόλληση την κριτική σας από τον επεξεργαστή κειμένου, στο αντίστοιχο topic της κάθε ιστορίας.

*Υπενθυμίζω, ότι αυτή είναι η τελευταία εβδομάδα του διαγωνισμού, όσοι θέλετε να υποβάλετε το διήγημα σας, θα πρέπει να το κάνετε μέχρι το Σάββατο 13 Απριλίου, και ώρα 12 τα μεσάνυχτα (δεν θα υπάρξει παράταση).

  • Like 2
Link to comment
Ιρμάντα

Posted

Βλέπω έξι συμμετοχές.

 Είναι βέβαιο πώς θα έχουμε τουλάχιστον άλλες δύο, σίγουρα Unicron και πιθανόν Έλλη και Ballerond. Δεν ξέρω αν σκάσει και κανείς άλλος τελευταία στιγμή...

 

  • Like 1
Link to comment
DinoHajiyorgi

Posted

Θα ήθελα να παρακαλέσω το μέλος Dimitra να προσθέσει στην ανάρτηση της την ιστορία της σε word ή pdf ή έστω να την ανοίξει και μέσα στο ποστ, γιατί με βοηθάει όταν το διαβάζω ξανά για τους σχολιασμούς να έχω το κείμενο εκτός ίντερνετ. Ίσως θα μπορούσε να τη βοηθήσει και κάποιος moderator. Ευχαριστώ.

  • Thanks 1
Link to comment
Mesmer

Posted

1 hour ago, DinoHajiyorgi said:

Θα ήθελα να παρακαλέσω το μέλος Dimitra να προσθέσει στην ανάρτηση της την ιστορία της σε word ή pdf ή έστω να την ανοίξει και μέσα στο ποστ, γιατί με βοηθάει όταν το διαβάζω ξανά για τους σχολιασμούς να έχω το κείμενο εκτός ίντερνετ. Ίσως θα μπορούσε να τη βοηθήσει και κάποιος moderator. Ευχαριστώ.

Έτοιμο το pdf.

  • Thanks 1
Link to comment
Starbuck

Posted

Καλησπέρα κι από εμένα. Είμαι ολοκαίνουριο μέλος και σας βρήκα ψάχνοντας για διαγωνισμούς τους οποίους αντιμετωπίζω σαν ασκήσεις και σαν κίνητρο. Θα καταθέσω κι εγώ μια ιστορία με τη σειρά μου. Έχω γράψει προσχέδια μέχρι στιγμής αλλά ο κορμός υπάρχει και ας δούμε τι θα γίνει μέχρι το Σάββατο στις 11 και 59. Βρίσκω πολυ σπουδαία και οικεία την συνθήκη εδώ μέσα και γι' αυτό είμαι ευγνώμων. 

  • Like 5
Link to comment
Ιρμάντα

Posted

1 hour ago, evelina karderinaki said:

Καλησπέρα κι από εμένα. Είμαι ολοκαίνουριο μέλος και σας βρήκα ψάχνοντας για διαγωνισμούς τους οποίους αντιμετωπίζω σαν ασκήσεις και σαν κίνητρο. Θα καταθέσω κι εγώ μια ιστορία με τη σειρά μου. Έχω γράψει προσχέδια μέχρι στιγμής αλλά ο κορμός υπάρχει και ας δούμε τι θα γίνει μέχρι το Σάββατο στις 11 και 59. Βρίσκω πολυ σπουδαία και οικεία την συνθήκη εδώ μέσα και γι' αυτό είμαι ευγνώμων. 

Καλώς όρισες, καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!

  • Like 3
Link to comment
zefuros

Posted (edited)

Καλησπέρα σας.

Δεν είμαι σίγουρος πως πράττω ορθά, καθώς είναι η 1η φορά που γράφω κάτι. Αλλά να μην με λυπηθείτε, χτυπήστε με ανελέητα :-)

Για τις λεπτομέρειες μετά θα σας ρωτησω.

Καλά να περάσουμε

 

Edited by zefuros
  • Like 5
Link to comment
John Ernst

Posted

Λες να έχει σχέση με το νέο τρόπο βαθμολόγησης;:thumbsup:

  • Like 2
Link to comment
DinoHajiyorgi

Posted

51 minutes ago, zefuros said:

Αλλά να μην με λυπηθείτε, χτυπήστε με ανελέητα

Οι κριτικές μας είναι βαμβάκι.

execute.jpg.e5188133456271373e617c4b7f58099f.jpg

  • Haha 3
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..