Nienor Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 (edited) Το Σεπτέμβρη του 2006 ένας καινούργιος θεσμός έκανε την εμφάνισή του στο Σουφουφου. Ο Nihilio (που υπηρετεί τη μαμά πατρίδα και μας λείπει ήδη) είχε μια εξαιρετική ιδέα: τη διοργάνωση μηνιαίων διαγωνισμών σύντομων σουφουφίτικων ιστοριών, των οποίων ο νικητής θα έπαιρνε κι ένα συμβολικό δωράκι. Έχουμε φτάσει αισίως στη διοργάνωση του 10ου διαγωνισμού και ήρθε η ώρα για ένα μικρό χρονικό των διαγωνισμών, για να θυμηθούμε οι παλιότεροι και να μπορέσουν να ενημερωθούν οι νεότεροι. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΣΥΝΤΟΜΗΣ ΣΟΥΦΟΥΦΙΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Σημείωση: Σε κάθε διαγωνισμό θα σας δίνω τις ιστορίες με τη σειρά που αυτές κατατάχτηκαν. 1ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας (Σεπτέμβρης 2006) Ο πρώτος διαγωνισμός διοργανώθηκε από το Nihilio και είχε θέμα το ΣΧΟΛΕΙΟ. Συμμετείχαν 5 διηγήματα τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Τα γράμματα - Trillian Bang - Atrelegis Βαριεστημάρα - Guardian of the Runering #1 Ο μάγος της φωτιάς - Deodonus Ανάλυση - Guardian of the runering #2 •·····················································•····················································• 2ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας (Οκτώβρης 2006) Ο δεύτερος διαγωνισμός διοργανώθηκε επίσης από το Nihilio και είχε θέμα τη ΦΘΟΡΑ. Συμμετείχαν 8 διηγήματα τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Εμένα, εσένα, γιά την αλμυρή - Nienor 2. Μόρα - Eroviana 3. Το δέντρο - Guardian of the Runering #2 -. Φθορά - iliosporos 4. Η εποχή των άστρων - Month 5. To πρώτο Φθινώπορο - Celestial 6. Φαντάσματα - Guardian of the Runering #2 -. Εντροπία - Guardian of the Runering #2 7. Το φυτό - RaspK Fog Με το τέλος του διαγωνισμού και με την αυξανόμενη επιτυχία του συμφωνήσαμε πως ήταν κρίμα να διοργανώνει ο Μιχάλης όλους τους διαγωνισμούς και να μη μπορεί να συμμετάσχει και ο ίδιος. Ο Παναγιώτης (RasP) είχε μια καλή ιδέα: Να διοργανώνει κάθε νέο διαγωνισμό ο νικητής του προηγούμενου... •·····················································•····················································• 3ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας (Νοέμβρης 2006) ...κι έτσι τη διοργάνωση του τρίτου διαγωνισμού την αναλάβαμε η Trillian και εγώ που ήμασταν οι δύο νικήτριες των προηγούμενων διαγωνισμών και το θέμα που βάλαμε ήταν ΜΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΩΡΑ. Συμμετείχαν 7 διηγήματα τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: The lady of Ravens - Nihilio Πριν ξημερώσει - Celestial Η πόλη της φωτιάς - Guardian of the RuneRing 1 Λεϊβράρ - Araquel Crimson Fall - RaspK Fog 1.080.000.000 - Guardian of the RuneRing 2 Τα τσακάλια - Month Όπως αντιλαμβανόσαστε, ο Μιχάλης είχε ζηλέψει τόσο που δεν έπαιρνε μέρος στους προηγούμενους διαγωνισμούς , που ήταν σε τεράστια φόρμα και ήταν απολύτως αναμενόμενο το ότι θα έπαιρνε την πρωτιά για να... •·····················································•····················································• 4ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας (Δεκέμβρης 2006) …διοργανώσει και τον τέταρτο διαγωνισμό... με θέμα του τα ΒΙΒΛΙΑ. Συμμετείχαν 10 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Τσάι από σταφύλι - Trillian Οι πάπυροι της Αλεξάνδρειας - Dain H γρια - Nienor Ροσάλια - Sonya Το δυσαγγέλιον της μαύρης ψυχής - Lithonis Τραγούδια και ιστορίες - Araquel Παρηγοριά - DinoHajiyorgi O φωτοβιβλιογράφος - Balidor Η αλεπού και ο Σκίουρος - Month Το ημερολόγιο του Άνταμ Γουίντερς - Greenmist •·····················································•····················································• 5ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας (Ιανουάριος 2007) Τον οποίο διοργανώνει η Trillian (με δύο στα δύο μέχρι στιγμής και καμία συμμετοχή από κει και πέρα ), με θέμα ΧΙΟΝΙ και επιτέλους ο μεταξύ μας κύκλος διακόπτεται, διότι αυτή φορά κερδίζει ο Atrelegis συναγωνιζόμενος με άλλες 12 ιστορίες, το ζενίθ των συμμετοχών: Συμμετείχαν 13 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Φρέσκο χιόνι - Atrelegis Στο γάιδαρο καβάλα - Naroualis Ο χορός του χειμώνα - Sonya Σημάδια - Guardian of the rune ring #2 Ζεστό χιόνι - Month Βηθλεέμ - Νikosal Σίμπυα - Araquel Joyville - Northerain Ισορροπία - Celestial Ένας νέγρος φοιτητής από το Τζιμπουτί - iliosporos Το δόκανο στο Νέο Βλαδιβοστόκ - Pikei Παγωμένος ήλιος - Lithonis Η επέλαση των λευκών δράκων - Guardian of the rune ring #1 •·····················································•····················································• 6ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας (Μάρτιος 2007) Τον οποίο για άλλη μια φορά τρέχει ο Μιχάλης. Το θέμα που είχε διαλέξει ο Atrelegis ήταν ο ΧΟΡΟΣ. Συμμετείχαν 3 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Ασημένια κουδουνάκια, να χτυπουν σ' όλη τη γη - Ναρουάλις Αέναο ξόρκι - DinoHajiyorgi Το μπαλέτο της σάρκας - Namris •·····················································•····················································• 7ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας (Μάϊος 2007 - ένας χρόνος πριν) Τον οποίο διοργανώνει η Naroualis, νικήτρια του προηγούμενου, ως είθισται πλέον και έχει θέμα του Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ. Συμμετείχαν 5 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Η Μάγισσα των Κορακιών - Dain Το πορτρέτο - Nienor Άγριες θάλασσες - Darky Ένα κομμάτι από το Μαύρο - Nihilio Τρεις Ευχές - Guardian of the Runering #2 Και στο σημείο αυτό, υποθέτω λόγω των συμμετοχών που πέφτουν ή και άλλων πραγμάτων που κινούνται ταυτόχρονα έχουμε ένα κενό. Ο επόμενος διαγωνισμός διοργανώνεται... •·····················································•····················································• 8ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας (Φεβρουάριος 2008) …τον οποίο διοργανώνει ο Dain και έχει θέμα του τις ΒΑΘΙΕΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ. Ο θεσμός που με τόσο κόπο θέσπισε και υποστήριξε ο Nihilio, αλλά και όλοι μας οι υπόλοιποι γράφοντας, διαβάζοντας και ψηφίζοντας, επιτέλους αναβιώνει και έχει αυτή τη φορά με 9 συμμετοχές: Συμμετείχαν 9 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Η Ιστορία του Αγίου του Βραλ - DinoHajiyorgi ΖΟΜΠΙ - Electroscribe Ο Μάγος Κοιτάζει την Πόλη - Guardian of the RuneRing #2 Πάλα - Naroualis To Ιερό της Γνώσης - Nihilio Η Γκάιντα - Παρατηρητής Τα σαράντα κύματα της ευτυχίας - roriconfan H επιστροφή - Guardian of the RuneRing #1 Ο νέος μου σκληρός - Celestial •·····················································•····················································• 9ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας (Μάρτιος 2008) Τον οποίο όπως όλοι ξέρετε διοργανώνει (και αποθεώνει) ο Ντίνος, ως νικητής του προηγούμενου και έχει θέμα του SIDEKICK PETS. Δε χρειάζονται ιδιαίτερα σχόλια για τον τελευταίο διαγωνισμό, ξέρετε όλοι πόσο τον πρόσεξε ο διοργανωτής του. Συμμετείχαν 10 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Η Γαλανή κι η Αλεπού - Nienor 2. Θούλης, ο Γελαστός Κολοκυθούλης - Παρατηρητής 3. Μπροστά, Ψηλά - Naroualis 4. Paco - aScannerDarkly 5. Ούλφους - Sileon 6. Ρόουζ - kitsos 7. Μιρ και Νταρ - Celestial 8. Λήθη - mariposa 9. Βουκολικό - Dopamine -. Αγάπη ήταν - roriconfan •·····················································•····················································• 10ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας (Μάϊος-Ιούνιος 2008) Ο οποίος είχε θέμα του την ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ και τον έτρεξα εγώ. Είχε 12 συμμετοχές (για δεύτερη φορά, φαίνεται πως είναι νούμερο ιστοριών που είναι δύσκολο να ξεπεράσουμε αν και είναι πολλές ήδη ). Συμμετείχαν 12 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Ο Γερο Τροτ και ο Θάνατος - Παρατηρητής Μνήματα Που Φωνάζουν - DinoHajiyorgi Το Πέρασμα - Kitsos Ο Βάτραχος - aScannerDarkly Η Tελευταία Νύχτα - Adinol Καμιά Φορά το να Βλέπεις Είναι Αρκετό - Sileon Ο Βασιλιάς και το Τραγούδι του Δάσους - Guardian of the Rune Ring #2 Αν Φανερωθείς Χάνεις την Ψυχή σου - mariposa Άβατος Δρόμος - roriconfan Όσκαρ - Naroualis Τρομοκρατική Οργάνωση Γερόντων - Dreamwhisperer Ο Λόφος με τα Αμπέλια - cesar_cy Edited May 27, 2022 by Ghost Βελτίωση μορφοποίησης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted December 2, 2008 Author Share Posted December 2, 2008 (edited) ...και η συνέχεια του χρονικού... Αμέσως μετά το πέρας των δέκα πρώτων διαγωνισμούληδων οργανώσαμε τον επετειακό. Ο επετειακός διαγωνισμός ήταν ένας διπλός διαγωνισμός. Στο ένα σκέλος του μπορούσαν να συμμετάσχουν όλοι όσοι είχαν κερδίσει έστω και μία φορά στους προηγούμενους -8 άτομα- και στο άλλο, μπορούσαν να συμμετάσχουν όλοι όσοι είχαν συμμετάσχει ξανά σε κάποιον από τους προηγούμενους -28 άτομα. Η διοργάνωση έγινε από κοινού, αφού τα θέματα δόθηκαν από τους συμμετέχοντες του ενός σκέλους στο άλλο και ψηφίσαμε ποιο από όλα θα γράψουμε. Στο κάλεσμα ανταποκρίθηκαν πάνω από τους μισούς που είχαν δικαίωμα συμμετοχής Τα θέματα που δόθηκαν, εκείνα που γράψαμε, οι συμμετοχές και οι κατατάξεις έχουν ως εξής: Δ.Σ.Σ.Ι Επετειακός, 8-άδα θέματα Από την 28άδα για την 8άδα, δόθηκαν τα εξής θέματα: Ανεκπλήρωτο Όνειρο Ιστορία ωρίμανσης with a twist Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι... Έμμεση Κατάχραση Φτάνει στα βάθη του Αγνώστου κάτι το νέο να βρούμε Το τέλειο έγκλημα Πλοίο-φάντασμα Ζωή & Θάνατος Σκοτάδι κάτω από το φως του ήλιου Παλμός Εν πλω Εφηβική Ζωή Το θέμα που ψηφίστηκε ήταν ο ΠΑΛΜΟΣ (του araquel). Επετειακός διαγωνισμός Σύντομης Σουφουφίτικης Ιστορίας 8-άδα (Σας τις δίνω με τη σειρά που κατατάχθηκαν όπως και στις προηγούμενες αναφορές, αν και αυτή φορά υπήρξε ισοψηφία στην πρώτη θέση) Συμμετείχαν 5 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Ο Πλανήτης της Αγάπης - DinoHajiyorgi -. Έβδομη Νυχτερινή - Nienor 3. Τικ-Τοκ - naroualis 4. Ο Φλογομάτης και η Καρδιά των Τραγουδιστών Βουνών - Παρατηρητή 5. Η Αποστολή - Nihilio •·····················································•····················································• Δ.Σ.Σ.Ι Επετειακός, 28-άδα θέματα Κι από την 8άδα για την 28άδα: Εξωγήινο/Εξωανθρώπινο/Εξωφυσιολογικό Σεξ Ζάχαρη Φαρμάκι Όντα Ανώτερα, Όντα Κατώτερα Διακοπές Ο ξένος Ένα χαμένο μυστικό Άδεια η πόλη, που πήγαν όλοι ZOOOOOMMMM ouououttttt Το θέμα που ψηφίστηκε ήταν το ΟΝΤΑ ΑΝΩΤΕΡΑ ΟΝΤΑ ΚΑΤΩΤΕΡΑ (του Dain). Επετειακός διαγωνισμός Σύντομης Σουφουφίτικης Ιστορίας 28-άδα (Με τη σειρά που κατατάχτηκαν, αλλά και εδώ υπάρχουν πολλές ισοψηφίες) Συμμετείχαν 11 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Αγκάθια - Electroscribe 2. Το Πρότζεκτ - kitsos 3. Η Στάση των Τριών Ημερών - mariposa -. Άπειροι Αριθμήσιμοι Θάνατοι - aScannerDarkly -. H Αλυσίδα - adinol 4. Meetthoth - Sonya -. Το Στοίχημα - Guardian of the Rune Ring #1 5. Ξεχασμένοι Δρόμοι - Guardian of the Rune Ring #2 6.Ζωή και Θάνατος - month 7. ΜΠΕΕΕλλάδα - roriconfan 8. Nosce Te Ipsum - Deodonus •·····················································•····················································• Και δύο χρόνια και κάτι μετά, συνεχίζουμε: 11ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας (Δεκέμβρης 2008) Ο οποίος είχε θέμα Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΥΧΤΑ και τον διοργάνωσε ο Παρατηρητής, που είναι κι ο νικητής του 10ου διαγωνισμού. Αυτή τη φορά οι συμμετοχές είναι 16 και έχουν σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ. Σας δίνω τις ιστορίες με τη σειρά που αυτές κατατάχθηκαν όπως πάντα. Συμμετείχαν 16 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Ο γέρος των κοράκων - Dinosxanthi 2. Στη μαύρη όπερα - Nihilio 3-4. Νεφέλη Περιφλεγής - Tiessa 3-4. Ένα τραγούδι για τον Γιόρας που 'χει πεθάνει - aScannerDarkly 5. Η γη των θηρίων - Khar 6. Κοριτσάκι στο δάσος - Νaroualis 7. Η τελευταία νύχτα του καλοκαιριού - Katerina Baou 8. Και ήρθαν οι μέρες οι ζαβές - Kitsos 9. Λίλιθ - Mariposa 10. Ακινησία - Adinol 11. Τελευταία Ιλιάδα - Arachnida 12. Πέτρα πάνω σε πέτρα - Sileon 13. To κάλεσμα του ματωμένου φεγγαριού - Tregorian 14. Δηλητηριασμένο μυαλό - Glowleaf 15. O ήλιος δύει - Roriconfan 16. O ιππότης με τη σκουριασμένη πανοπλία - Celestial Edited May 27, 2022 by Ghost Βελτίωση μορφοποίησης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariposa Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 (edited) Μετά την λήξη του 11ου διαγωνισμού, για πρώτη φορά στα χρονικά του φόρουμ, διοργανώθηκε Διαγωνισμός Mainstream/Συμβατικής Λογοτεχνίας. Το διαγωνισμό έτρεξα εγώ με θέμα «Η Απόδραση». Συμμετείχαν 16 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Το κλειδί είναι στο εικονοστάσι - kitsos Της Θείας σου - adinol Η απόδραση - vkarg Δείπνο στο Σκοτάδι - greenmist Απόδραση από το (ΜΠΙΠ) - roriconfan •·····················································•····················································• Μετά από τον διαγωνισμό Συμβατικής Λογοτεχνίας, ο διαγωνισμός του φόρουμ χωρίστηκε σε 3 κατηγορίες: Φαντασίας, Επιστημονικής Φαντασίας και Τρόμου. Ο 1ος (12ος) διαγωνισμός σύντομης φάνταζυ ιστορίας διοργανώθηκε από τον Nihilio με θέμα «Τραγούδι». Συμμετείχαν 15 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. To τραγούδι από το σακούλι - Naroualis 2. To γεράκι - Solonor 3. Απόηχοι ενός ξεχασμένου τραγουδιού - Παρατηρητής 4. Από μηχανής θεός - DinoHadjigiorgi 5. Τότε θα είσαι ελεύθερος - Sonya 6. Πώς να φτιάξετε έναν πύργο από τραπουλόχαρτα - Arachnida 7. O τραγουδιστής και ο μορφοποιός - Tiessa 8. O ερωτευμένος γάτος - Constantinos 9. To τραγούδι της Ερν - khar 10. Imagine! - DinosXanthi 11. Το άσμα των νουφαρων - The Tregorian -. H σελήνη ανατέλει - Roriconfan 13. Για κείνη που πενθεί - LizbethConvenant 14. To τραγούδι των δράκων - Waylander 15. Μη με αφήνεις μόνο - CassandraGotha Edited May 27, 2022 by Ghost Βελτίωση μορφοποίησης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted January 7, 2010 Author Share Posted January 7, 2010 (edited) 1ος (13ος) Διαγωνισμός σύντομης Science Fiction Ιστορίας (Απρίλης 09) Τον διοργάνωσε ο DinMacXanthi και είχε θέμα του την ΑΘΑΝΑΣΙΑ. Συμμετείχαν 20 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Οι Ρίζες της Ζωής - Khar 2. Υποκειμενική Αθανασία - Glowleaf 3. Το Στίγμα των Αθανάτων - Nienor 4. Η Παρτίδα - Nihilio 5. Traffic - Northerain 6. Πάσχα - Mman 7. Παράξενη Γυναίκα Που Φιλάει - Naroualis 8. Το Ξύπνημα - Τetartos 9. Σιντάρτα - aScannerDarkly 10. Σύννεφα - Solonor -. Τερματίζοντας το Ατέρμονο - Alchemist 12. 3L - Cassandra Gotha 13. Η Χορδή του Θεού - DinoHajiyorgi 14. Θυσία στην Αιωνιότητα - TheTregorian 15. Έρημος από Πρόσωπα - Roriconfan 16. Αποκοπή - Greenmist 17. Ο Τελευταίος Άνθρωπος - Waylander 18. Καρκίνος - Guardian of the RuneRing #1 19. Το Αθάνατο Βδέλυγμα! - Κωνσταντίνου Εκτός κατάταξης: Ένα τραγούδι για τον Λαμ - Month •·····················································•····················································• 1ος (14ος) Διαγωνισμός σύντομης Horror Ιστορίας (Μάης 09) Διοργανωτής ο Northerain και θέμα του διαγωνισμού αυτή τη φορά το ΣΚΟΤΑΔΙ. Συμμετείχαν 13 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Perfection in Darkness - Nihilio 2. Νυχτερινός Επισκέπτης - Nienor -. Long Hog - Dinosxanthi 3. Άμπωτης Ψίθυροι - Dinohajiyorgi 4. Άπνοια - aScannerDarkly 5. Status Epilecticus - dagoncult 6. Η Νύχτα στον Παλιό Ελαιώνα - Παρατηρητή 7. Ο Ένοικος - Adinol 8. Ανίεροι Εφιάλτες - alchemist 9. Baggage Claim - Glowleaf 10. Το Μαύρο Βιβλίο - Cassandra Gotha 11. Συλλέκτης Ψυχών - kitsos 12. Solitaire - Naroualis •·····················································•····················································• 15ος Διαγωνισμός Σύντομης ΣΦΦ Ιστορίας (Οκτώβρης 09) Τον οποίο διοργανώνει ο greenmist και έχει θέμα του τη ΒΡΟΧΗ. Συμμετείχαν 13 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Kingdom Come - northerain Κόκκινη Βροχή - Martin Ocelotl Αίθρα - dagoncult Το Μαντηλάκι της Εράτυρας - Naroualis Ας είναι το χειρότερο που θα σου συμβεί - kitsos Θα μας χωρίσει ο Νοέμβρης - Nihilio Δεν την μπορώ την βροχή... - vkarg Στάλες - Cassandra Gotha Ψηλά τα κεφάλια και ανοιχτά τα στόματα: Η Ουράνια Μετάληψη! - Sileon Ο Στέφανος της Βροχής - Blondbrained Το χρώμα της βροχής - khar Σκοτεινη βροχη! - Waylander Εκτός κατάταξης: Σκυλιά μετά τη βροχή - aScannerDarkly •·····················································•····················································• 2ος (16ος) διαγωνισμός σύντομης φάνταζυ ιστορίας (Δεκέμβρης 09) Που τον διοργανώνει (τώρα που οργανωθήκαμε ξανά) η Naroualis νικήτρια του 1ου (12ου) Διαγωνισμού Φαντασίας του Μάρτη του 09. Το θέμα του ήταν ΘΗΣΑΥΡΟΣ. Συμμετείχαν 16 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Έχεις μόνο μια ευκαιρία - Tiessa Μικρή ιστορία για έναν μικρό θεό - aScannerdarkly Ο Θωμάς κι ο Θησαυρός - dagoncult Ο κύβος και η ζυγαριά - khar Σχετικά με τα αμπέλια του Ρούγουρου - Nienor Ο Μικρός Κλέφτης και τα Όνειρα των Ανθρώπων - Παρατηρητής Η ουσία της Μαγείας - Cassandra Gotha Η Ιστορία του Σοφού Τράγου που Ένωσε τις Φυλές - Solonor Η πέτρα των εραστών - lizbeth_covenant Οι κρυμμένοι θησαυροί της ψυχής - Nocturnal Η πτώση της Άκρας - Waylander Στο Όνομα του Σκεπαστού Δάσους - TheTregorian Το ημερολόγιο ενός μισθοφόρου - kalanapathw Εκτός κατάταξης: Ο Θησαυρός - dolph Τέλος - Elvendi Εξιλέωση - DinoHjiyorgi Edited May 27, 2022 by Ghost Βελτίωση μορφοποίησης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Mesmer Posted October 27, 2011 Popular Post Share Posted October 27, 2011 (edited) 17ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: ΕΦ, Θέμα: Το Ελάττωμα Τον διοργάνωσε ο khar και συμμετείχαν 15 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Laguna Seca - mman 2. Ποιος πίστεψε τον Ρίτσαρντ Μάρβελους - Cassandra Gotha 3. When am I? - Sonya -. Δε θυμάμαι - Tiessa 4. Η Μοναξιά του Γκιούλιβερ - DinoHajiyorgi 5. Ο Άνθρωπος που σκότωσε τον Χρόνο - Adicto 6. Ο προικισμένος κύριος Ρουσσώ - Drake Ramore 7. Πρότζεκτ #9 - KELAINO 8. Cube - Northerain 9. Το άρωμα της ζωής - Nocturnal 10. The Ascent of Man, and Selection in Relation to Sex - DinMacXanthi 11. I have a mouth but I can't Scream - SpirosK 12. Ρεύμα υπ' αριθμόν 6C696665 - The Tregorian 13. Λεωφορείο νο44 - Rixardogios 14. Ανθρώπινα Πάθη - kalanapathw •·····················································•····················································• 18ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Τρόμου, Θέμα: Η μάσκα/Η μεταμφίεση Τον διοργάνωσε ο Nihilio και συμμετείχαν 9 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1.DinMacXanthi - Phantom Limb 2, adicto - το άνθος - η μάσκα 3. mman - Το κακό στα αλήθεια 4. Northerain - Hex 5. DinoHajiyorgi - Το γέννημα της κόλασης 6. starcrossed - Διαδρομή στο σκοτάδι 7. dagoncult - Domination 8. deadend - Το δέντρο 9. vkarg - Dance Macabre •·····················································•····················································• 19ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Γενικός, Θέμα: Ψυχή Τον διοργάνωσε ο northerain και συμμετείχαν 9 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Η Ψυχή του Φιλ Ο'Ντόνοβαν - DinΜacΧanthi 2. «Τρελή Πορεία» - deadend 3. Το ζύγι των ψυχών - adicto 4. Ψυχικό αντίδοτο - dagoncult 5. Ἡ ἐξορία τοῦ προσώπου - adinol 6. Η Ψυχή του Αστροβάτη - aScannerDarkly -. [Η Διαθήκη - Cassandra Gotha 7. Σπασμένο Γυαλί - Tiessa 8. Μια ψυχή στην ουρά - Διγελαδος •·····················································•····················································• 20ός Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Καλοκαιρινός, Θέμα: Διακοπές Τον διοργάνωσε ο Nihilio και συμμετείχαν 8 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. DinoHajigiorgi - Τα Μυγόδενδρα του Σαν Αλβάρο 2. Adicto - Το ξέφωτο 3. Παρατηρητής - Ξημέρωμα στην Άνυα 4. Drake Ramore - Το Υφαντό του Νου 5. Mesmer - Στην αγκαλιά των άστρων 6. Cassandra Gotha - Όταν θες απλά να φύγεις 7. deadend - Κάτι για τη βεράντα 8. Zaratoth - Αναμνήσεις ενός ιππότη •·····················································•····················································• 21ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Φάντασυ, Θέμα: Μυστικό Τον διοργάνωσε η Tiessa και συμμετείχαν 22 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. DinoHajiyorgi - Ξασμαράκ 2. wordsmith - Οι πιστοί του Ναρνενκέμεν 3. Solonor - Υπόσχεση στους νεκρούς 4. Arachnida - Ο Θρύλος της Μονοβύζας 5. Sileon -Νέιθαν, ποιο είναι το μυστικό; 6. aScannerDarkly - Ώχρα 7. Valkyries - Μυστική//Ανάμνηση 8. khar - Σεκρελίφ 9. Cassandra Gotha - Κίρζο 10. Stanley - Το Κιβούρι 11. Mesmer - Μια γνωριμία και ένα μυστικό 12. Nihilio - The silent mirror 13. Αλχημιστής - Ο Χρυσοαίματος 14. lizbeth_cοvenant - Η νύχτα της επιστροφής 15. TheTregorian - Στην Άλλη Άκρη 16. Lady Nina - Η Μενεξεδένια Ώρα 17. Mindtwisted - Μαύρο και χρυσαφί 18. white_unicorn - Ο Θεός των Κορακιών 19. kalanapathw - Το μυστικό της ζωής 20. KELAINO - Τα βουνά, τα λαγκάδια 21. Tattoman - Η Σκιά Εκτός κατάταξης: AftPeakTank - Υπομονή •·····················································•····················································• 22ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: ΕΦ, Θέμα: Σεξ Τον διοργάνωσε ο mman και συμμετείχαν 21 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Tiessa - Ο Χορός των Μετανυδριτών 2. Solonor - Συναίνεση 3. Big Fat Pig - Σημείο Εισόδου 4. khar - Έρωτας, Αγάπη, Σεξ 5. dagoncult - Sexy Species 6. wordsmith - Μάτια από Σκοτάδι 7. aScannerDarkly - Η Γιούμικο των Κόσμων 8. Cassandra Gotha - Ανάκαμψη 9. DinoHajiyorgi - Οι Πόρνες του Καστελάν 10. Naroualis - Το Σχέδιο "Πραξαγόρα" 11. Eroviana - Οδηγός του Σεξ για Πρωτάρηδες 12. Lady Nina - Το Κορίτσι της Τριπλανητίας 13. KELAINO - Αιθέρια Ύπαρξη 14. Mesmer - Ακαταμάχητη 15. Sonya - Urban Legend 16. Eugenia Rose - ΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΝ 17. lizbeth_covenant - Παράταιρη Συμπεριφορά 18. Stanley - Το Ψάρι της Τελευταίας Ώρας 19. TheTregorian - Μετά το Χαμόγελο 20. Soul_walker - Υγρό Άσπρο Χρώμα Εκτός κατάταξης: Martin Ocelotl - HERMA (The Martians) •·····················································•····················································• 23ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Τρόμος, Θέμα: Πείνα Τον διοργάνωσε ο DinoHajiyorgi και συμμετείχαν 19 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. DinMacXanthi – Για την Ελίζα 2. Sonya - CAC 3. dagoncult – Ο Σιτιστής 4. Stanley – Το Ημερολόγιο Ενός Λιμασμένου 5. Naroualis – Η Διαθήκη του Ζίγκφριντ Σβάρτσμαν 6. deadend – Στο Πέλαγος 7. Mesmer – Στον Άδειο Κόσμο 8. Nihilio - Και Τι Μου Δίνεις; 9. aScannerDarkly – Θα Ροκανίσουν 10. Bonanza Jellybean – Αναγέννηση 11. Ορφέας Κάππα – Εκεί Έξω (απ’τα δεσμά σου) 12. SpirosK – Πεινούν 13. Soul_walker – Νηστίσιμες Μέρες 14. John82 – Λαιμαργία και Αφέλεια 15. antonisjk – Όταν Μεγαλώσεις 16. Lady Nina - Helix Aspersa 17. Mors Planch – Πληροφοριοβόρος 18. Yuna - Μασημένη Τροφή 19. NIKANTHI – Ένα Ποτό Ακόμα •·····················································•····················································• 24ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Γενικός, Θέμα: Πόλη Τον διοργάνωσε ο DinMacXanthi και συμμετείχαν 17 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Έξω από τα τείχη - Mesmer 2. Μόνο δύο ζαΐρ - deadend 3. Πομφόλυγες - eScannerDarkly 4. Μιράπολις- Mindtwisted 5. Το κλειδί της πόλης - wordsmith 6. Η ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ - TheSeaIsBurned 7. Πλουτωνεία - Η Πόλη πάνω στη Λάβα - Lady Nina 8. 27 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ - Αλχημιστής -. Ο κύριος Ε. δεν μένει πια εδώ - Stanley 9. Η πόλη των καταραμένων - anysias -. Η Ενδέκατη Έξοδος - David1778 10. Η Πόλη των Δύο Αδερφών - Deus Misereatur -. Κόϊος: Ο 7ος Πλανήτης - DimitrisX 11. Πειρασμοί- Mors Planch 12. ΤΟ ΑΠΟΣΤΗΜΑ - Salonikia 13. Μια εβδομάδα αργότερα - ΝΙΚΑΝΤΗΙ 14. Μανταλλένα - Tattoman •·····················································•····················································• 25ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Φάντασυ, Θέμα: Όραση Τον διοργάνωσε η wordsmith και συμμετείχαν 20 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Μετείκασμα - Tiessa 2. Ο τρόπος του Μπεντζ - dagoncult 3. Η καρδιά της κλέφτρας - Sonya 4. Κεφάλαιο Ωμέγα - DinMacXanthi 5. Ένας ξύπνιος άνθρωπος - Naroualis 6. Η Κατάρα του Πορφυρού Ματιού - Nihilio 7. New Canaan - northerain 8. Βασιλιάς Δροντοφούς - DinoHajiyorgi 9. Rainbow Eyes - Eugenia Rose 10. Άρετ - Mesmer 11. Το Φως Που Πήγαινε Κι Ερχόταν - Howard Crease 12. Δαμάσκηνου Μυστικό - Lady Nina 13. Δε μετανιώνω - Mindtwisted 14. Επανένωση - Cassandra Gotha 15. Εξιλέωση - anysias 16. ΚΑΤΕΡΓΑΡΗΔΕΣ - John82 17. Τυφλώσεις - Mors Planch 18. To Mυστήριο της Γραφής στην Περγαμηνή. - Innerspaceman 19. Ο Δρομέας - Iwannhs Εκτός κατάταξης: Ο.Δ. - SpirosK •·····················································•····················································• 26ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Καλοκαιρινός, Θέμα: Αποχέτευση Τον διοργάνωσε ο DinoHajiyorgi και συμμετείχαν 17 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Η κατάρα του Μπαλιστάρ - Cassandra Gotha 2. Απόβλητος - Stanley 3. Ραβδί - Naroualis 4. Ο Θεός των Υπονόμων - Mindtwisted 5. Ανωριμότητα - Cyrano 6. Μετά την 46 - Mesmer 7. Φόροι - Howard Crease 8. Παρίσι 1941 - Asgaroth 9. Το κηρύκειο - joidv 10. Είκοσι Βήματα - TheSea IsBurned 11. Ίσως... - NIKANTHI 12. Υπόνομοι - Roland 13. Βοθρία (mind the gap) - Ροη 14. Να είναι τα πάντα σιωπηλά και τα πάντα σκοτάδι - TheHunter-Writer 15. Shit happens... - hombre 16. Τούλα η Σκατούλα - Cosmo 17. Κουτσοί Στραβοί Στον Άγιο Παντελεήμωνα - LamprosJedimentat Να σημειωθεί ότι σ' αυτόν το διαγωνισμό τα διηγήματα συμμετείχαν ανώνυμα κι η αποκάλυψη των συγγραφέων έγινε με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. •·····················································•····················································• 27ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: ΕΦ, Θέμα: Εξέλιξη Τον διοργάνωσε η Tiessa και συμμετείχαν 21 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Μεταλλέξεις - khar 2. Μόνα - mman 3. Το Παγωτό στο Τέλος του Κόσμου - DinoHajiyorgi 4. Δυσλεξία - Big Fat Pig 5. Στα φτερά των μαρτύρων - Mindtwisted 6. ACCESS RANDOM MEMORY - Asgaroth 7. Αρθρόποδα - aScannerDarkly 8. Το τελευταίο μηδενικό - Neschreimax 9. Σειρήνες - Ροη 10. Turning Point - Stanley 11. Ο Κύριος Μίμος - Eugenia Rose 12. Το τίμημα - Nihilio 13. Το σχέδιο - Mesmer 14. Morning Glory - northerain -. Κώδικας Ηθικής. Υπόθεση Εστεμπάν Γκουτιέρεζ, Σεπτέμβριος 2069 - npaps 15. Nethunia - niceguy0973 16. Ξηρασία - Tattoman 17. Αιώνια Ζωή -RedAlf 18. Ένας θνητός Θεός - DimitrisX 19. Brainstorm - Roland 20. Τζο-βι-σαν - deadend •·····················································•····················································• 28ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Τρόμου, Θέμα: Μεταμορφώσεις... Παραμορφώσεις Τον διοργάνωσε ο DinMacXanthi και συμμετείχαν 17 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Συστραμμένο χέρι - dagoncult 2. Κατ εικόνα και καθ ομοίωση - Nihilio 3. Μύρισε το κρύο. Σβήσε τη φωτιά. - Eugenia Rose 4. Blackbird Lullaby - northerain 5. Ο διάβολος στον ώμο - Stanley 6. Ataxia Blues - aScannerDarkly 7. Τα τελευταία λόγια της μάγισσας - Mindtwisted 8. Το σώμα χορεύει - Ayu 9. Ένας καλός λόγος - Mesmer 10. Κωνάριο - Adicto 11. Κρυφό - Adinol Doy 12. Μοιραία παρέμβαση - anysias 13. "Το δώρο είναι η νύχτα" - npaps 14. Κάτω απ' το χιόνι - wordsmith 15. Μελλοντικό έργο - Ρόη 16. Αγιότις - joidv Εκτός κατάταξης: Ντάρκνες - niceguy0973 •·····················································•····················································• 29ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Χειμερινός, Θέμα: Παράλληλοι Κόσμοι Τον διοργάνωσε ο Mesmer και συμμετείχαν 10 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. ως την άκρη του κύκλου - Σουσαμένια Άνοιξη 2. The Greener Earth - Werecat 3. Αλλόκοσμος - Eugenia Rose -. Ρεντίκολο - Tattoman 4. Γιούλια - wordsmith 5. Δοκιμή 2ΑΑ3 - Βαγγέλης 6. Ταξίδι στην χώρα των κρυστάλλων - laas7 7. Ονειρολόγιο - abuno 8. Babushka Universalis - Casper 9. Πρόσεχε τι εύχεσαι! - Witch King of Angmar •·····················································•····················································• 30ός Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Φάντασυ, Θέμα: Συμφωνία/Υπόσχεση Τον διοργάνωσε η Tiessa και συμμετείχαν 18 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Εσωτερική αυλή με γάτες - Nienor 2. Οι σταυροί της Παδαλίνια - aScannerDarkly 3. Forsythia - Ayu 4. Ανσάμπα - Naroualis 5. Εφτά Μέρες - Sonya -. Ο πατέρας του διαδόχου - wordsmith 6. Μαύρο και Κόκκινο - OxAp0d0 7. Doors & Parallels - Βαγγέλης 8. Ο δαίμονας της βόρειας βροχής - Eugenia Rose 9. Συμφωνία ζωής και θανάτου - Mesmer 10. Ο Μαλλιαρός Δράκος - DinoHajiyorgi 11. Το αστρογυάλι - Mindtwisted 12. Memento Mori - Esteldor 13. Η υπόσχεση - laas7 14. Το νέο καθήκον - RedAlf 15. Το Άλικο Συμβόλαιο - John82 16. Η ιστορία του Τρέιζορ Φολς - abuno 17. The Gem of Groginey - subdee •·····················································•····················································• 31ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: ΕΦ, Θέμα: Εξουσία Τον διοργάνωσε ο khar και συμμετείχαν 10 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. εκεί που τα ίχνη θα σβήνουν - Σουσαμένια Άνοιξη 2. Για το καθήκον- apelpio 3. Ο τελευταίος άνθρωπος - Mesmer 4. Αιώνια Επιστροφή - John82 5. Ο Φύλακας των Κόσμων - gismofbi 6. Ακίνδυνες Ψευδαισθήσεις - jjohn 7. Απαγορευμένη αγάπη - Iliosporos 8. Οπτική γωνία - Mors Planch 9. Ανήκομεν εις την Δύσιν - Rearden Steel Εκτός κατάταξης: Το φορτίο - Stanley •·····················································•····················································• 32ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Τρόμου, Θέμα: Αίμα Τον διοργάνωσε ο dagoncult και συμμετείχαν 10 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Οι ανάσες των λύκων - northerain 2. Βήματα κάτω από την πόλη - Eugenia Rose 3. Ιός - Mesmer 4. Βαπτισμένο στο αίμα - John82 5. Χαμένη πόλη - Ροη 6. Η δραπέτης των δύο κολάσεων - Neschreimax 7. Κοκκινοβαμμένος Κόσμος - Deus Misereatur 8. Το πρωτότοκο αιμοβόρο - alien666 -. Voodoo - abuno 9. Το αίμα που έσωσε τον κόσμο - Ο Γιος της Μάγισσας •·····················································•····················································• 33ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Φάντασυ, Θέμα: Στοίχειωμα Τον διοργάνωσε η Nienor και συμμετείχαν 10 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Όταν οι Κρόνιες καμπάνες - Naroualis 2. Η ανεραΐδα του πύργου - Big Fat Pig -. Ο αργαλειός της Κοκον'Αθηναής - Oberon 3. Κάτι βογγάει στο υπόγειο - Nihilio 4. Μια χούφτα σπαράγγια - Cassandra Gotha 5. Γαιαγερασμένη Πανταγητεμένη - Σουσαμένια Άνοιξη 6. Η εκατόχρονη κατάρα - Mesmer 7. Ο οικοδεσπότης - apelpio 8. Ο κύριος του σκοταδιού - Airbourne 9. Ο μαχητής της Σκιάς - Ad Noctum •·····················································•····················································• 34ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Γενικός (Επετειακός - 10 χρόνια sff.gr), Θέμα: Μετά από τόσους αιώνες, είχε έρθει ο καιρός να ανοίξει ξανά η πύλη Τον διοργάνωσε ο aScannerDarkly και συμμετείχαν 14 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Ένα δωμάτιο γεμάτο νερό - mman 2. Μια και μόνη λέξη - Tiessa 3. Η Σπηλιά του Αυτοκράτορα - KELAINO 4. Η άκρη της ουράς - Naroualis 5. Η έπαυλη του Αλρεβές - wordsmith -. Ένας αλλιώτικος φανταστικός φίλος - Διγέλαδος 6. Το οικοδόμημα - Mindtwisted 7. Η φυλακή του βουνού - Mesmer 8. Interregnum - Ροη 9. Ο Φύλακας - Havoc 10. Μια σονάτα για το σεληνόφως - niceguy0973 11. Η βιογραφία του Ε - andkand 12. Η φύλακας - Nantia 13. Ο τελευταίος βασιλιάς - gismofbi •·····················································•····················································• 35ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: ΕΦ, Θέμα: Η ιλιγγιώδης ταχύτητα απαγορεύτηκε Τον διοργάνωσε η Σουσαμένια Άνοιξη και συμμετείχαν 4 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Παραδοξότητες - Mesmer 2. Φορώντας το ουράνιο τόξο - Lady Nina 3. Η πρώτη φορά που γεννήθηκα - gismofbi 4. Ανάγκη για ταχύτητα - Airbourne •·····················································•····················································• 36ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Τρόμος, Θέμα: Love Story Τον διοργάνωσε ο northerain και συμμετείχαν 8 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Η Βαλσαμωμένη Αράχνη - Morfeas 2. Εκεί Που η Αγάπη Πεθαίνει - dagoncult 3. Ξέρω το όνομά σου - elgalla 4. Το γέλιο της γάτας - giorgos lagonas 5. Τα ξαδέρφια - Natasha 6. Στο υπόγειο, εκείνη - Nihilio 7. Σιέλ - Lady Nina 8. WAKE UP! - Διγέλαδος •·····················································•····················································• 37ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Φάντασυ, Θέμα: Άβαταρ/Ενσάρκωση Τον διοργάνωσε η Naroualis και συμμετείχαν 6 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Το Κορίτσι στον Καθρέφτη - Morfeas 2. Μάτι ενός τυφλού θεού - KELAINO -. Μαρμαρυγή - elgalla 3. Ο ερημίτης - Cassandra Gotha 4. Ο Ερχομός - Mesmer 5. Θεϊκές αϋπνίες - MadnJim •·····················································•····················································• 38ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Επιστημονική Φαντασία, Θέμα: Πού είμαι; Τον διοργάνωσε ο Mesmer και συμμετείχαν 7 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Ad Astra Per Aspera - Nirgal 2. Non Serviam - elgalla 3. Πώς έρχεται στον κόσμο ένα παιδί - Nienor 4. Αντιρρησίας Συνείδησης - Morfeas -. Το κουτί - Ιρμάντα 5. Sur terre - Neschreimax 6. Ο δρόμος της επιστροφής - Disco_Volante •·····················································•····················································• 39ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Τρόμος, Θέμα: Τεχνολογία Τον διοργάνωσε ο Morfeas και συμμετείχαν 13 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Φ.116/5-15 - Mesmer 2. Η γραφίδα - Natasha 3. Λευκή Ηχώς - Nihilio 4. Νυχτωμένη Μνήμη - elgalla 5. Το βιντεάκι - Γιώργος77 6. Τράβηξέ με στο πράσινο - Διγέλαδος 7. Τζενούλα - Nienor 8. Φτάσατε στον προορισμό σας! - GeorgeDamtsios 9. Επτά Selfies για το Τέλος του Κόσμου - Eugenia Rose 10. Ο Άχρονος Ωρολογοποιός - gismofbi 11. Το αρχείο της κάμερας - MadnJim 12. Υπερβολική Δόση Θανάτου - Disco_Volante 13. Το κύμα απ' το διάστημα - Lord Denton •·····················································•····················································• 40ός Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Φάντασυ, Θέμα: Έγκλημα Τον διοργάνωσε ο Morfeas και συμμετείχαν 11 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Ο Δράκος στο Ραβδί - Ιρμάντα 2. Η ευχή της λησμονιάς - Mesmer 3. Ακάνθινος Κλωβός - elgalla 4. Προμηθείς στη Νέα Νεδερλάνδη - Oberon 5. Ονειροπειρατής - gismofbi 6. Τερατόμορφοι - Nihilio 7. Την τελευταία φορά που απένειμα - Man_from_Earth 8. Έγκλημα και Τιμωρία - WILLIAM 9. Αυτό που έμελλε να κλαπεί - jjohn 10. Η Δύναμη και ο Δολοφόνος - Lord Denton Εκτός κατάταξης: Το Παιχνίδι της Σκιάς - alkinem •·····················································•····················································• 41ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Επιστημονική Φαντασία, Θέμα: Χρέος Τον διοργάνωσε ο Nirgal και συμμετείχαν 8 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Αστοχία Υλικού - Tiessa 2. Χρεολόγιο Ονείρων - Morfeas 3. Εξόφληση χρέους - MadnJim 4. Δίκαιη Ανταλλαγή - Ballerond 5. Μια πόλη για τη Σού - Man_from_Earth 6. Το δόγμα του χρέους - Old man & SiFi 7. Πρωθύστερο χρέος - tzaspy 8. Επεισόδιο VII - Η Νέα Απειλή - Disco_Volante •·····················································•····················································• 42ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Τρόμος, Θέμα: Φοβίες Τον διοργάνωσε ο Mesmer και συμμετείχαν 12 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Chiaroscuro - DinMacXanthi 2. Ζάχαρη και Αίμα - elgalla 3. Εκείνος που παραφυλά - Morfeas -. Σκοτεινό Δωμάτιο - Natasha 4. Η παλιοπαρέα - MadnJim -. Ο Κόκκινος Κήπος - Ballerond 5. Αργά τη νύχτα, όταν βασιλεύει το σκοτάδι - GeorgeDamtsios 6. Horror Feminae - Γιώργος77 7. Αρρώστια - mariosdimitriadis 8. Εαυτοφοβία - Björne Εκτός κατάταξης: Κατσαρίδες - giorgos lagonas Δυο κομμάτια νύχτας - alkinem •·····················································•····················································• 43ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Φάντασυ, Θέμα: Φυλαχτό Τον διοργάνωσε η Ιρμάντα και συμμετείχαν 14 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Το πέτρινο βιολί - elgalla -. Στα Δεσμά του Λύκου - Morfeas 2. Μελινόη - South of Heaven 3. Το πεύκο του Κjιν - Solonor 4. Δυο μικροί κύκλοι - wordsmith 5. Το άδειο δωμάτιο στον πύργο - Ballerond 6. Sfumato - Man_from_Earth 7. Δυστυχία - Mournblade 8. Το μικρό καλικαντζαρίνι - jjohn 9. Ένα βέλος για το θηρίο - Γελωτοποιός 10. DEUS LO VULT - tzaspy 11. Το Σμαραγδένιο Μενταγιόν - WILLIAM 12. Το Γαλαζοπράσινο Αστέρι - Νίκη 13. Στάση στον χρόνο - LoL4NevEr •·····················································•····················································• 44ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: ΕΦ, Θέμα: Ο κόσμος που γνωρίζαμε, άλλαξε για πάντα Τον διοργάνωσε η Tiessa και συμμετείχαν 10 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Μπλε Ζέρσεϊ - elgalla 2. H Σκουληκότρυπα της Οδού Αθηνάς - Mors Planch 3. Generation-E - Old Man & SiFi 4. Σκληρός Καριόλης - Man_from_Earth 5. Νύχτα Αθαύματη - Solonor 6. Tragus - Γιώργος77 7. Νίψον Μνημονήματα - Ballerond 8. Βιοχημική Πορνογραφία - tzaspy 9. Για Μια Γυναίκα - Billandros 10. Ύβρις - Mournblade •·····················································•····················································• 45ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Τρόμος, Θέμα: Κληρονομιά Τον διοργάνωσε ο DinMacXanthi και συμμετείχαν 9 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Η Μοίρα στα Χέρια σου - elgalla 2. върколак - Solonor 3. Ό,τι δεν είναι πια νεκρό - Morfeas 4. Ο ανιψιός της ζαβής - Γιώργος77 5. Η Χαραμάδα - SymphonyX13 6. Το Δόντι - Cassandra Gotha 7. Κάτω από τις ράγες - Ballerond 8. Άτιτλο - jjohn 9. Ο τελευταίος κληρονόμος - Glokta •·····················································•····················································• 46ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Φάντασυ, Θέμα: Κατάρα Τον διοργάνωσε η elgalla και συμμετείχαν 7 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Πευκόφλουδη - Solonor Το λιοντάρι και η λαφίνα - Ιρμάντα Ημιθανείς Εξόριστοι - Morfeas Ένα καράβι γεμάτο κόκκαλα - Ballerond Το γυάλινο κάστρο - gismofbi Ο πρώτος φύλακας - Mournblade •·····················································•····················································• 47ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: ΕΦ, Θέμα: Εθισμοί Τον διοργάνωσε η elgalla και συμμετείχαν 9 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Ο Καλύτερος Πελάτης - Elli Sketo Ένα παραμύθι για τη Σοφία - Solonor & Μάτια σαν αποτσίγαρα - Morfeas Θα κοιμηθώ όταν πεθάνω - Man_from_Earth Το Ξο - Γιώργος77 Χρυσαφένια - Ballerond Ζήσε. - Mournblade Νιρβάνα - John Ernst Origin - Disco_Volante •·····················································•····················································• 48ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Τρόμος, Θέμα: Εξορία Τον διοργάνωσε η elgalla και συμμετείχαν 6 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Τέρυνθος - Γιώργος77 2. Ένα βρέφος 'ννια χειμώνες, το δικό σου μια ζωή - Solonor 3. Από τότε που ο κόσμος ήταν ακόμη νέος - Mournblade -. Η βροχή σου - Ballerond 4. Λόγιος Ερμής - John Ernst 5. Εξόριστος Δαίμονας - Disco_Volante •·····················································•····················································• 49ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Φάντασυ, Θέμα: Δέντρο Τον διοργάνωσε ο Solonor και συμμετείχαν 5 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Τα Αγκαθένια Μήλα - elgalla -. Η μηλιά, η ελιά και η ανθρώπινη λαλιά - gismofbi -. Ροκανίζοντας το δέντρο της ζωής - John Ernst 2. Πάνω από τις βροντές - Ballerond 3. Στοιχειωμένος τόπος - Νίκη Edited March 8, 2014 by Mesmer 14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted May 12, 2019 Share Posted May 12, 2019 (edited) 50ός Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Γενικός, Θέμα: Γίγαντες Τον διοργάνωσε ο Dreamer και συμμετείχαν 12 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: DinoHajiyorgi - Η Επιστροφή των Γιγάντων Ballerond - Ούρλιαξε, κι αυτοί θα έρθουν dagoncult - Μυϊκή Μάζα Mesmer - Το σμήνος John Ernst - Το Ρούσο Ρουμάνι gismofbi - Η κυρά της λήθης zefuros - O κρυφός Γίγαντας Roubiliana - Τα Δέντρα Περπατάνε Dimitra - Η Εισβολή των Μεγάλων Rōnin - ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΚΟΙ ΤΟΥ ΕΛΦΕΡΡΙΟΝ Unicron - GALACTIC WARS II - THE AWAKENING OF THE GIANTS Η ωραία κοιμωμένη - Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ •·····················································•····················································• 51ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Γενικός, Θέμα: Κάθοδος Τον διοργάνωσε ο Ballerond και συμμετείχαν 7 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. South of Heaven - Happier than thou 2. Roubiliana - ΤΑ ΑΝΘΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΟΜΟΥ 3. John Ernst - Το μαντείο του κάτω κόσμου -. Γιώργος77 - Τ ά ρ τ α ρ α 4. gismofbi - Το κατώφλι του πεπρωμένου 5. Starbuck - Το Δώρο 6. Unicron - The arc of descent •·····················································•····················································• 52ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Γενικός, Θέμα: Απαγόρευση Τον διοργάνωσε ο South of Heaven και συμμετείχαν 5 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Ντρόντεκ - Γιώργος77 Τα Αρχικά_Μια ιστορία της Τελευταίας Πόλης - Starbuck Στίγματα - Lady Nina Σοκολατένια ποτάμια - Roubiliana Εκτός κατάταξης: Vanishing Point - 4_Aces •·····················································•····················································• 53ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Γενικός, Θέμα: Λαβύρινθος Τον διοργάνωσε ο Γιώργος77 και συμμετείχαν 4 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Ο άλυτος Λαβύρινθος του Δόκτωρος Νι - Nick V. ΜΙΝΩΤΑΥΡΟΣ - Roubiliana Ολέρνικα Η Μεγάλη Νύχτα - Starbuck Τα λάφυρα του νέου κόσμου - John Ernst •·····················································•····················································• 54ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Γενικός, Θέμα: Φωτιά Τον διοργάνωσε η Roubiliana και συμμετείχαν 5 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Το λάδι και η φωτιά - Γιώργος77 Το τηλεφώνημα - Nick V. Η Σκοπιά - Clerk1038 Οικογενειακές υποθέσεις - Starbuck Βέλια - Berenice •·····················································•····················································• 55ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Γενικός, Θέμα: Οικογένεια Τον διοργάνωσε ο Γιώργος77 και συμμετείχαν 10 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: ΓΑΜΗΛΙΑ ΠΕΙΝΑ - Roubiliana Ρέα - gismofbi Κλουκλού - Nakraal Ρούμι και Μπύρα και μια ξύλινη Λύρα - Nick V. Οικογενειακός Χρόνος - KostisG Βραδυφλεγείς Αντηχήσεις - EmberRoar Η Ορφανή - Stone Απρόσκλητος Επισκέπτης - Μάουρα Μαγική μέρα - freyaO Εκτός κατάταξης: Η γυναίκα με το καρότσι - Derrymaine14 •·····················································•····················································• 56ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Γενικός, Θέμα: Συγγραφέας Τον διοργάνωσε η Roubiliana και συμμετείχαν 7 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Αντίο, Βάρβαρε - Γιώργος77 Συνέντευξη - Kriton Βιωματική Γραφή - Αρίστος Χίλιες και μία κρύπτες - gismofbi Σουρεάλ - Nick V. Τα Γραπτά του παππού μου - CountJorge Ο πάπυρος, η πένα και ο χρονοταξιδιώτης - Rōnin •·····················································•····················································• 57ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Γενικός, Θέμα: Συνωμοσία Τον διοργάνωσε ο Γιώργος77 και συμμετείχαν 8 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Το δάκρυ μέσα μου - Αρίστος Ουδέν κακό - Starbuck Θα με νιώσεις αν ματώσεις - gismofbi ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΑΡΧΟΝΤΑ - Roubiliana Ντζενούν (Djenoun) - Kriton Η Κόρη των Ανέμων - EmberRoar Η ατρόμητη Πάττι και οι επτά βάρδοι της - Nick V. Εκτός κατάταξης: Πορφυρή Εκδίκηση - kloria •·····················································•····················································• 58ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Γενικός, Θέμα: Εκδίκηση Τον διοργάνωσε ο Αρίστος και συμμετείχαν 6 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: gismofbi - Φλόγες και πέτρινα δόντια Nick V. - Ανέκφραστη Ομορφιά John Ernst - Η εκδίκηση των απελπισμένων Kriton - Παλίμψηστο Roubiliana - Τί θυμάσαι από την Τροία; CountJorge - ΤΟ ΤΣΑΙ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ •·····················································•····················································• 59ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Γενικός, Θέμα: Ο προδότης Τον διοργάνωσε ο gismofbi και συμμετείχαν 7 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Φρεγκολιτού συνδρομοτό - Nikolas Το αίμα των σαλτιμπάγκων - Γιώργος77 Στόμα γεμάτο στάχτη - Αρίστος ΛΕΣΧΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ - Roubiliana Τα πέδιλα του νεκρού - Nick V. Το Ζιγκράν - Starbuck Οι ψίθυροι των νεκρών - John Ernst Edited November 10, 2023 by Ghost Ενημέρωση λίστας διαγωνισμών. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted June 9 Share Posted June 9 60ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Γενικός, Θέμα: Το Γέλιο Τον διοργάνωσε ο Γιώργος77 και συμμετείχαν 5 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: Σηκωμένο χείλος - silag Στην παγωνιά ενός απέραντου χειμώνα - Nick V. ΤΟ ΚΛΟΥΒΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ - Roubiliana Το γέλιο των Αθώων - Αθανάσιος Εκτός κατάταξης: κλαυσίγελος - sandy1dritsakou Σύμφωνα με το πόστ του διοργανωτή Γιώργος77: 2 hours ago, Γιώργος77 said: Εκτός συναγωνισμού η sandy1dritsakou (το αρχείο βαθμολογίας που μας έστειλε είχε κάποιο πρόβλημα, και το πρόβλημα δεν διορθώθηκε μέχρι αυτή τη στιγμή). 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted November 8 Share Posted November 8 61ος Διαγωνισμός Σύντομης Ιστορίας, Κατηγορία: Γενικός, Θέμα: Tο Γράμμα Τον διοργάνωσε ο silag και συμμετείχαν 9 διηγήματα, τα οποία κατατάχτηκαν ως εξής: 1. Γιώργος77 - Αστικός Μύθος -. Ιρμάντα - Όλα Είναι Κύκλος 2. Kriton - Τρία Γράμματα 3. Αρίστος - Μελάνι από Σκιά 4. Nick V. - Το δάκρυ στο βλέμμα της 5. Ypogeio - Fuckboy 6. Roubiliana - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ "ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ" 7. Αθανάσιος - Παιχνίδι για λίγους Εκτός κατάταξης: Art - Το γράμμα της λήθης Σύμφωνα με το πόστ του διοργανωτή silag: 14 hours ago, silag said: Κατ' αρχάς είχαμε 8 διηγήματα που διαγωνίζονται. Το γράμμα της λήθης της Art δεν λήφθηκε υπόψη, καθότι δεν λάβαμε ψήφο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts